Тақырыпты оқу

Сабақтың тақырыбы: Ғылыми білімдердің дамуы
Сабақтың мақсаты: Білімділік: XV – XVII ғасырлардағы әлем құрылымы жөніндегі жаңа қалыптасқан көзқарастар, ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтары, Н.Коперник, Г.Галилей, Д.Бруно ілімдері туралы түсінік беру.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, шығармашылық ізденіске жетелеу.
Тәрбиелік: адамгершілікке, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды игеру.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап әдісі.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, слайдтар, тірек - сызбалар, электронды оқулық.
Пәнаралық байланыс: география

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
І. Жаңа тақырыпты меңгерту.
а) тақырыптан қысқаша ақпарат беру.
ә) кесте толтыру.
б) хронологиялық жұмыс.
в) тірек - сызбамен жұмыс.
ІІ. Қорытынды.

Мұғалім сөзі: Географиялық ашулар тұсындағы Колумб пен Васко да Гаманың саяхаттарынан кейін, басқа теңізшілер де дүние жүзінің түкпір - түкпіріне қауіпті теңіз саяхаттарына шығуды тоқтатпады. XVII ғасырдың басында Австралия құрлығы ашылды. Орыс аңшылары Солтүстік Азияның зерттелмеген жерлеріне еніп, Тынық мұхит жағаларына шықты. Батыс саяхатшылары құрлықтың, теңіздер мен мұхиттардың көп бөлігін зерттеді. География ғылымы тамаша табысқа жетті.

№1 тапсырма.
Кестелердің ішінде бос орын қалдырып, әр оқушы жауабын бере отырып кестені толтыру.

№2 тапсырма
Хронологиялық жұмыс

Тірек - сызбамен жұмыс
Ғылыми білімнің дамуы
Николай Коперник. Ғарыш әлемі жөніндегі білімге күйрете соққы берген Польшаның ұлы ғалымы
Бруно Джордано. Ол тіршіліктің Жерде ғана еместігін, әлемнің шексіздігін, оның көптеген дүниеден тұратындығын түсініп қана қоймай, басқаларға да үйретті.
Галилео Галилей. Үлкейткіш оптикалық түтік - телескоппен ең алғаш аспанға көз салған әйгілі итальян оқымыстысы.

Қорытынды.
Коперниктің ашқан жаңалығының тарихи маңызы зор. Ол басқа планеталар және Күн Жерді айналады деген адасушылықтан құтқарып, ғылымда еркін ойлауға жол ашты. Коперник ілімін шіркеудегілер сандырақ, бос сөз деп жариялады, ол ілімді таратқан және қорғаған адамды қатал жаза күтіп тұрды. Әлем құпиясын түсіну және табиғат заңдарын айқындау үшін ғалымдар алдында жаңа, даңғыл жол ашылды.

Бекіту сұрақтары
1. Коперниктің ғылыми жаңалығы несімен бағалы болды?
2. Джордано Бруно әлемнің құрылымы жөніндегі түсінікке қандай жаңалық енгізді?
3. Ғылым тарихында тұңғыш телескопты құрастырушы?
Үйге тапсырма. Тақырыпты оқу. Ғалымдар туралы деректер жинақтау.



Ұқсас жұмыстар

Көркем шығарма бойынша оқушылармен пікір алмасу
Математика мамандығы бойынша дипломалды тәжірибесі бойынша есебі
Оқытудың педагогикалық технологиялары
Білім беруде пәнаралық байланыстың маңызы
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың критерийлері
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Формативті бағалау әдістері
Лэпбук - салыстырмалы түрдегі жаңа оқыту құралы
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер