Сөйлем ішінен қайталама қос сөздерді табуға, түрлерін ажырата білуге үйрету
БҚО, Тасқала ауданы, Мерей ауылы.
Бастауыш сынып мұғалімі
Муканова Салима Ханатовна
Сабақтың тақырыбы: Қайталама қос сөздер
Білімділік: Сөйлем ішінен қайталама қос сөздерді табуға, түрлерін ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Ауызша, жазбаша тілдерін, логикалық ой - өріс дамыту
Тәрбиелік: Тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, бір-біріне әрқашан көмекке дайын болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ
Пән аралық байланыс: Әдебиет, дүниетану
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Көрнекілігі: интерактивті тақта, қима қағаздар, слайд, ойындар, флипчарт
Күтілетін нәтиже:
Оқушы қайталама қос сөздерді меңгереді;
Мысал келтіріп, оның жасалуын ажырата алады;
Шығармашылыққа дағдыланады
Сабақтың барысы:
• Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу: Қонақ күту - салтымыз
Оқып - біліп жатырмыз.
Келген қонақ сіздерге
Сәлем бердік жалпымыз
ә) Психологиялық дайындық:
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені
Болашағым, бақытым, дара тілім.
МЕН ТІЛІМДІ
↓
Ардақтаймын, сүйемін, биік ұстаймын, құрметтеймін,
қастерлеймін
• Міне балалар, кемеңгер, ғұлама ақын - жазушыларымыздың тілі - қазақ тілі сабағы. Бәріміз түзу отырып, зейінімізді тақтаға аударып, мына мақалды оқимыз.
II. Ой қозғау. Бірлік болмай, тірлік болмас
- Мағынасын қалай түсінеміз? (балалар жауап береді)
- Осы мақалды басшылыққа ала отырып, берілген тапсырмаларды татуласа, достаса, бірлесе отырып, бір - бірімізге көмектесе отырып орындаймыз.
- Үш топқа бөлініп, бүгінгі сабағымызды жарыс түрінде өткіземіз.
І топтың ұраны: Қазақ тілін мақтаймыз
Ереженің барлығын
Есімізге сақтаймыз
ІІ топтың ұраны: Бұл сайыста болма бос
Біліміңе білім қос.
ІІІ топтың ұраны: Біз ақылды баламыз
Бар білімді саламыз.
Ереже, жұмбақ, ойынның
Жауабын тез табамыз.
Үш топ бірге: Тілейміз сәттілік,
Жеңіп шықсын бірлік!
ІІІ Үй тапсырмасын сұрау.
(әр топтың басшысы үстел үстіндегі ақшақар қима қағазын алып, артында жазылған тапсырманы орындайды)
- Қос сөздің ережесін айтады, мысал келтіреді
- Біріккен сөз дегеніміз не? Мысал келтір
- Үйге берілген жаттығуды оқиды
ІҮ. Қызығушылықты ояту. Ақшақар ойынын ойнап, сұрақтарға тез жауап берейік.
• Қос сөз дегеніміз не?
• Қос сөздерге мысал келтір
• Күрделі сөздер дегеніміз не?
• Біріккен сөз дегеніміз не?
• Баққаным әрі құс, әрі түйе.
• Екі сөз бірігіп қалайша сайрайды?
• Екі қазанның бірі сатылып кеткенде, неше қазан қалады?
Менің әжем ай сайын маған дәмді біріккен сөз сатып алып береді?
• Нені қазып қала болған?
Ү. Мағынаны тану.
Бір түбірдің екі рет қайталануынан жасалған қос сөздер қайталама қоссөздер деп аталады. Мысалы: айғыз - айғыз, жиі - жиі, түрлі - түрлі, әлсін - әлсін
Қора - қора қой жатыр,
Қарын - қарын май жатыр,
Түйе - түйе жүк жатыр,
Ауыл - ауыл ел жатыр
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Түбір сөз
Интерактив ойындар арқылы тіл дамыту әдістемесі
Қазақ тілі сабағындағы дидактикалық ойын түрлерін сабақта тиімді қолдана білу әдісі, дидактикалық ойынның мәні, ерекшеліктері мен қызметі
Қазақ тілін оқытуда жүргізілетін жаттығулар
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Қазақ орфографиясының ғылыми-теориялық негіздері
Мәселелік оқыту технологиясы
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ ЖАЙЫНДА
Ой сыртқы дүниенің ең жоғарғы формасы
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Қаламгерлік көсемсөзі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері