Сіздерге берілетін тапсырма

Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Балықтар. Қосмекенділер мен жорғалаушылар
Сабақтың мақсаттары:
Білімділігі: Оқушыларға балықтар, қосмекенділер мен жорғалаушылар туралы жалпы түсінік беру. Тіршілік ету ортасы туралы
мағлұмат беру. Жануарлардың атауларын ажырата білуге үйрету.
Дамытушылығы: Тапсырмалар беру арқылы оқушыларды топтық жүйемен жұмыс жасауға дағдыландыру. Салыстыру, талдау біліктерін арттыруға ықпал жасау.
Тәрбиелігі: Жануарларға қамқорлық көрсетуге, оны қорғауға, ұйымшылдыққа, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың әдіс – тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, салыстыру, зерттеу, баяндау, үштілділік, шығармашылық, сәйкестендіру,
семантикалық карта толтыру
Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта, слайдтар, жануарлардың сан алуандығы жайлы бейнефильмдер, үлестірмелі
тапсырмалар, қима суреттер, балықтың торсылдағы

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру. Психологиялық көңіл - күй тудыру.
- Балалар, арамызда жақсы байланыс бар екенін көрсету үшін, байланыс орнатып алайық. Мен алдымен шапалақ соғам, қанша шапалақ соқсам сіздерде сонша шапалақ соғасыздар. Ендеше, тыңдап алайық. ( Шапалақ соғу)
- Арамызда жақсы байланыс бар екен.

ІІ. Топқа бөлу.
- Алдарыңызда қима қағаздар жатыр, сол қима қағазды құрастырсақ топтарыңыздың аты шығады.
1 - топ - Балықтар
2 - топ - Қосмекенділер
3 - топ - Жорғалаушылар

ІІІ. Өткен сабақты пысықтау. Менен сұрақ, сізден жауап
1. Жануарлар қандай топтарға бөлінеді?
2. Қандай жәндіктерді білесіңдер?

ІY. Ойлан, тап үш тілділік.
Жұмбақтың шешуін тауып үш тілде айту.
1. Гүлге ұшып қонады,
Гүл бақшам гүлге толады. (Көбелек, бабочка, butterfly)
2. Екі басы жұдырықтай,
Ортасы қылдырықтай. ( Құмырсқа, муравей, ant )

Y. Жаңа сабақ. Ой қозғау орталығы
Балықтар. Қосмекенділер мен жорғалаушылар бейнефильмі көрсетіледі.
- Бейнефильмнен не көрдіңіздер? (Оқушылар жауабы тыңдалады)
- Олардың қозғалысына, қимыл – әрекеттеріне назар аударайықшы.
- Олардың тіршілік ортасына, дене пішіндеріне көңіл бөлейікші.
- Балықтарды қарайықшы, олар қандай, қалай қозғалады?
- Балалар, аса назар аударып, мән беріп мұқият қарап алайық. Біздерге бұл көргендеріміз сабақ барысында өте қажет болады.

YI. Топпен жұмыс Зерттеу орталығы
- Балалар, сіздер алдарыңызда тұрған не?
Сіздерге берілетін тапсырма.
1 тапсырма. Осы жануарлардың тіршілік ортасы туралы не айта аламыз?
2 тапсырма. Қалай қозғалады?

VII. Түсіну орталығы Оқулықпен жұмыс
- Балалар, сендердің айтқандарын дұрыс. Енді, сендердің айтқандарына менің де қосарым бар. Сіздерге қосымша түсініктер берейін.
1. Балықтар, қосмекенділер, жорғалаушылар туралы кеңінен мағлұмат беру.
2. Тізбектей оқу. (парақшамен жұмыс)
3. Сөздік жұмыс.
Амфибия - қосмекенділердің екінші атауы.
Рептилия - жорғалаушылардың екінші атауы.
Панцирь - тасбақаның арқасындағы қосымша қатты, сүйекті сауыт.

VІII. Жазушылар орталығы.
Үш топқа газет шығару тапсырмасы беріледі.
- Қазір біз көрген – білгенімізді ойға түйіп шығармашылық – ізденіс жұмысымен айналысатын боламыз. Бәрігіміз бірігіп, топ бойынша өз Табиғат айнамызды шығарайық.
- Бұл айдарда әр топ өз атауларың бойынша қызықты ақпараттармен толықтырып, өзінше жаңа талғамда безендіріп қорғауымыз керек.(Әдемілігі, безендірілуі, ақпараты тақырыпқа сай болуы керек)

IX. Кім жылдам? Жеке жұмыс
Тапсырмалар.
1. Семантикалық карта
Жануарлар атауы --------------- Балықтар
жылан
құрбақа
кесіртке
сазан
көлбақа
бекіре
көксерке
қолтырауын

Жануарлар атауы --------------- Қосмекенділер
жылан
құрбақа
кесіртке
сазан
көлбақа
бекіре
көксерке
қолтырауын

2. Сәйкестендіру
Балықтар -------------------- Бауырымен жорғалайды
Қосмекенділер ------------ Суда жүзеді
Жорғалаушылар ---------- Суда да, құрлықта да тіршілік етеді
--------------------------------- Торсылдағы болады

3. Суретпен жұмыс. Суреттен жануарлардан дене мүшелерінің атын жазу.

X. Сергіту сәті.

XI. Сұрақтар жаңбыры айдары. Рөлдік ойын
- Бұл айдарда әр топ өз атауымыз бойынша кейіпке еніп, қарсы тобымызға сұрақ беріп, ұтымды жауап алайық.
1. Қосмекенділер тобы жорғалаушылар тобына сұрақ қояды.
- Біздің артқы аяқтарымыз алдыңғы аяқтарымызға қарағанда неге ұзын? ( Себебі, артқы аяқтарың жақсы дамыған, сол артқы аяқтарың арқылы тез секіріп қозғала аласыңдар)
2. Жорғалаушылар тобы балықтар тобына сұрақ қояды.
- Біздің тіршілік ортамыз қандай?
(Сіздер суда да, құрлықта да, ағаш басында да, топырақ астында да тіршілік ете аласыздар)
3. Балықтар тобы бақалар тобына сұрақтар береді.
- Біздің торсылдақ мүшеміздің атқаратын қызметі қандай?
(Ол судың төмен қабаттарына дейін баруға мүмкіншілік береді)

ХІI. Бағалау.
ХІІI. Үйге тапсырма.
Ең... Ең... Ең...
Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, төмендегі жануарлар туралы ақпаратты іздену.
Ең улы бақа...
Ең улы жылан...
Ең үлкен жылан...

Атырау облысы, Махамбет ауданы
Қ. Қарашаұлы атындағы сарайшық орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Бляшева Жаннат Қажиахметқызы



Ұқсас жұмыстар

Алдыңғы, ағымдағы, кейінге қалдыру және қорытынды бақылау
Физикалық олимпиадалардағы шығармашылық есептерді шығару әдістемесі
Мәтінмен жұмыс
Жапсырмалаудың салалары және түрлері
Ата ананың отбасында балаға үлгі болу дағдыларын дамыту
Информатиканы қосымша оқытудың мақсаттары
Жұмысқа қабілеттілікті қалыптастыруға арналған жаттығулар
Экспериментальдық есептердің қойылуы мен шығару әдістемелерін талдау
Тоқсандық жиынтық бағалау
Шығармашылық қабілет деңгейін анықтау
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Жүктілікке және босану мерзіміне байланысты берілетін жәрдемақылар
Сіздерге мың алғыс, құрметті ұстаздар
Мектептегі тәжірибе кезеңінде орындауға арналған тапсырмалар
Бес әлеуметтік бастама - Елбасының қолдауымен халыққа жолданған нақты тапсырмалары мен оның орындалу мерзімі бар әлеуметтік бағдарлама
Хан атынан Бөгенбай, Қабанбай батырларға тапсырма алып баратын еді дейді көнекөздер
Бағалау критерийі тапсырма
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Есімі тапсырма
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды