Формулалар ауылы ойыны
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдардың жіктелуі, алынуы және олардың қасиеттері.
Сабақтың мақсаты: Білімділік – оқушыларға қышқылдардың құрамын, физикалық, химиялық қасиеттерін оқып үйрету, оксидтердің жіктелуін өз бетінше меңгеруге дағдыландыру
Дамытушылық – оқушылардың ой - өрісін, қышқылдардың адам өмірімен байланысы туралы ұғымды кеңейту, химия пәніне қызығушылығын, химиялық тілін, біліктілігін дамыту, шығармашылық қабілетін арттыру.
Тәрбиелік – оқушыларды топқа бөлу арқылы ұйымшылдыққа тәрбиелеу, сыйластыққа, құрметтеуге, пікірталас жасауға, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың өтілу әдісі: СТО, Заттар мемлекеті , Сынау зынданы , Формулалар ауылы ,
Сабақтың түрі Аралас
Сабақтың негізгі дерек көздері: Интербелсенді тақта, слайдтар, Химия әлеміне саяхат , суреттер, плакат, маркер, стикерлер
Оқыту нәтижелері: Қышқылдардың химиялық формуласын біледі. Қышқылдардың жіктелуін оңай ажырата алады, қышқылдардың физикалық және химиялық қасиеттерін үйренеді.
І Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын дайындап, зейінін сабаққа аударту. Ынтымақтастық атмосфераны орнату. Оксидтер , Негіздер , Қышқылдар болып топтарға бөліп аламыз.
ІІ Өткенді қайталау:
Еске түсіру: 8 мин
Үй тапсырмасын тексеру
1. Заттар мемлекеті ойыны. Бұл ойында молекуласында атомдар саны ең көп заттардың формулаларын табыңдар
2. Формулалар ауылы ойыны. Бұл ойында оксидтердің формулаларды үйшікке орналастырады.
ІІІ Жаңа сабақ:
Түсіну:
Тақырыпқа шығу 6 мин. Сынау зынданы бойынша берілген формуланың ішінен оксидті босату керек. Яғни оксид жаңа сабақтың тақырыбы екенін білеміз.
Қышқылдардың алынуы, жіктелуі, қасиеттері
1. Лездік сұрақтар
● Қышқылдардың құрамы неден тұрады?
● Басқа күрделі заттармен салыстырғанда қандай айырмашылық бар?
● Қышқылдардың атауы мен формуласын қалай жазамыз?
● Қышқылдар дегеніміз не?
● Қышқылдар қандай химиялық элементтен басталады?
● Қышқылдар құрамында ортақ қандай ұқсастық бар?
● Қышқылдар туралы білім бізге не үшін қажет?
2. Төмендегі кестеге сәйкес келетін қышқылдардан мысалдар келтіріп, толтырыңдар.
3. Қышқылдардың алынуы
А) Қышқылдық оксидтерді сумен әрекеттестіру
Ә) Сутекті металл еместермен әрекеттестіргенде оттексіз қышқыл түзеді
Б) Тұздарды қышқылдармен әрекеттестіру
Қышқылдардың жіктелуі, алынуы және олардың қасиеттері. жүктеу
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
Физика сабағында ойын технологияларын қолдану
Шқо физика-географиялық сипаттамасы
Мектеп математикасындағы квадраттық теңдеулерді шешу жолдары
Қазіргі мектепте оқытудың ойын әдістері
Атмосфералық жауын - шашын
Сабақтың көрнекілігі
Қазақ тілін мемлекеттік қызметшілерге жеделдете оқытудың теориялық негіздері
Кіріктірілген сабақ
Қазақ тілі сабақтарында ұлттық ойындарды қолданудың тиімділігі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Сарқырама ауылының лауазымды азаматы
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Эмпирикалық формулалар
Айша бибі ауылы
Менің ауылымның табиғаты өте көркем, сұлу
Ауылым - дала ажары, Тек сенде көңіл қалауы
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Ғани батыр, Әбуғани (1902, Қытай, Іле аймағы, Нылқы ауданы, Қарабақ қыстағы - 19N4, Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Ж. Қайыпов ауылы) - Шығыс Түркістандағы ұлт - азаттық көтеріліс басшыларының бірі, халық батыры
Жүзден жиырмасы кем ауылының жігіттері, далаға шығыңдар