Бағдарламаны берудегі күтілетін нәтиже
Түсінік хат
Қазақстан Республикасы жалпы Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және Қазақстан Республикасының әдістемелік нұсқау хатын басшылыққа ала отырып, мектеп компонентінің 1 сағаты Сөз сыры атты курсына арналды. Аптасына 1 рет. Сағат саны жылына - 34 сағат.
Ауыз әдебиетінің інжу - маржаны деуге боларлық бір түрі – шешендік сөздер. Бұл сөздердің қаны мен жаны - төзім, мәрттік, кеңдік, адалдық, ақ жүрек қайырымдылық сияқты халықтық қасиеттер. Сол сөздердің астарын, сөз сырын ұғыну өте күрделі қасиет болып табылады. Қазақтың атақты билері Төле би, Қазыбек би, Әйтекеден қалған сөз дәстүрі ғасырлар бойы үзілген емес. Олардың қастерлі мұралары, даналықпен қара қылды қақ жарған әділдіктің айғағы шешендікпен айтылған сөздерін оқушылардың бойына сіңіріп, сол арқылы өз еліміздің айтулы тұлғаларын қастерлеуге, көркем сөйлеуге және сөз сырын түсіне білуге үйрету.
Қазақтың тілі қонымды да, сұлу толымды тіл. Сөз кестелеп өріп,, өрнектеп, өлмейтін, өшпейтін ғажайыптар тудырады. Асыл мұра, қазынасы сарқылмайтын алтын сандық - ауыз әдебиетінің мол мұрасы.
Бағдарламаны берудегі мақсаты мен міндеттері:
1. Ата - бабамыздың ауыз әдебиетін - ғажайып мұрасын қастерлеу.
2. От ауызды, орақ тілді би, шешендердің ел арасында сақталып қалған асыл сөздерімен таныстыру.
3. Қара қылды қақ жарған сөз сырының астарын түсіне білуге баулу.
4. Әлі де болса үлкен іске бастар, тарихымыздың тереңіне сүңгітер билер сөзін жүйелей ширақтап, халқымыздың асыл мұраларын сүйетін оқушыларға ұсыну.
Бағдарламаны берудегі әдіс-тәсілдер:
1. Тапсырмалар орындату.
2. Мәнжазба жаздыру
3. Баяндамалар.
4. Шығарма жазу.
5. Диалог.
Бағдарламаны берудегі күтілетін нәтиже:
1. Оқушылардың шығармашылық, іздендіру, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
2. Өз бетінше қосымша мағлұматтар іздеп, оны саралап, ең керекті деген ой түйіндерін жеткізу.
3. Оқушылардың сөздік қорын молайту.
4. Жақсы әдеттер мен жаман қасиеттерді айыра білу.
5. Сөйлегенде ойланып, әр сөзге жете мән беру.
6. Ана тіліне құрметпен қарау.
7. Мақал мен мәтелді айыра білу.
8. Ауызша, жазбаша тілін жетілдіру.
9. Әдет - ғұрыптардың өзіндік ерекшелігін білу.
10. Қазақ халқының тарихи мұрасын тіл арқылы танытып, меңгерту.
Жоба тапсырмасы
Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістігін бағалау әдістемесін теориялық зерттеу
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 – 2011 жылдарға арналған стратегиялық жоспары
Оқытуда жаңа инновациялық әдістер мен технологияны қолдана отырып оқушының құзыреттілігін қалыптастыру
Педагогикалық әрекеттерді жобалау технологиясы
Критериалды бағалау технологиясының моделі
Қазақстанда білім беру жүйесінің қалыптысып даму тарихы
2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бағдарламасы
Бастауыш сынып оқушыларының пәндік құзыреттерін қалыптастыру
АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ТМК өндірісінің нәтижесі
Білім берудегі ұлттық модель.
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
температураның әсер етуінің нәтижесінде ұлпаның зақымдануы үсік деп аталады
Андрогенез көбіне ұрықтануға дейін овоцит ядросының кейбір жағдайларға байланысты ыдырап кетуі нәтижесінде, тек сперматозоид ядросының қатысуымен жүретін процесс
Анеуплоидия адам мен жануарлардың бірқатар хромосомалық аурулары нәтижесінде өрбиді
Фотосинтез нәтижесінде жер жүзіндегі өсімдіктер жыл сайын 100 млрд т - дан астам органикалық заттар түзеді (мұның жартысынан көбін теңіз, мұхит өсімдіктері түзеді) және бұлкезде олар 200 млрд - тай СО2 сіңіреді, оттегін бқледі
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ - НӘТИЖЕЛІ БІЛІМ БЕРУДІҢ КӨЗІ
Еліміздің тыныштығы мен қауіпсіздігі, көп ұлтты Қазақстан халқының жарастығы мен ынтымақтастығы Президентіміздің жүргізіп отырған парасатты көреген саясатының нәтижесі