Қуыршақ Айсұлудың балалардан көмек сұрай келгенін айту

Көңілді ойындар
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Сенсорика.
Мақсаты:
Білімділігі: Балаларға сезім дамыту оқу іс - әрекеті бойынша өткен тақырыптарды еске түсіріп, білімдерін ойын арқылы жетілдіріп бекіту. Заттардың көлеміне, пішініне, түсіне қарай топтап ажыратып білуге үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту, өздігімен жұмыс істеуге машықтандыру.
Тәрбиелік: Балаларды қамқорлыққа, ұқыптылыққа, бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: домалақ

Билингвалды компонент: доп - мяч
Пәнаралық байланыс: Қоршаған ортамен таныстыру, көркем әдебиет, математика.
Қолданылатын көрнекі құралдар: магнитті тақта, түрлі - түсті магниттер, әр түрлі ойыншықтар, суреттер, қуыршақ Айсұлу.

Мотивациялық - қозғаушылық кезеңі:
Шаттық шеңбері
Қане, шеңбер құрайық
Алақанды ашайық
Жүрекке жылу салайық
Жиналған бар шуақты
Бір - бірімізге сыйлайық
Қонақтармен амандастыру.

Ұйымдастырушылық - ізденістік кезең:
Ғажайып сәт
- Балалар, бүгін бізге тағы бір қонақ келмекші еді, көрінбейді ғой. Қане, әйнек жаққа қарайықшы, бар ма?
(Балалар әйнек жаққа мойындарын бұрады)
- Жоқ.
- Енді есік жаққа қараңдар (Ол жақтан қуыршақты көреді)
Қуыршақпен балаларды амандастыру және таныстыру. Қуыршақ Айсұлудың балалардан көмек сұрай келгенін айту.
- Балалар, Айсұлу шарларды әдемілеймін деп магниттерді дайындап қойғанда қатты жел соғыпты да, магниттер араласып кетіпті. Енді ол қай магнитті қай шарға қоятынын білмей жылап отыр.
- Балалар Айсұлуға көмектесейік пе?
(Көмектесуге келіседі.)

1 - ойын:
Шарларды сол түстес магнитпен әсемдеу.
(Магнитті тақтадағы салынған шарларға сол түстес магниттерді жапсырады)
- Балалар, қызыл шарға қандай магнитті орналастырдық? (Қызыл магнитті)
- Ал көк шарға ше? (Көк магнитті)
- Балалар, назар аударыңдаршы, магниттер көп пе, аз ба? (Магниттер көп)
- Ал шарлар ше?( Шарлар аз)

2 - ойын:
Үстел үстінде көлемдері әртүрлі ойыншықтар жатады. Қуыршақ Айсұлуды сол жерге жақындату және ең кішкене ойыншық допты тауып беруін сұрау.
- Балалар, Айсұлу мына ойыншықтардың қалай аталатынын және олардың қайсысы кішкене, қайсысы үлкен екенін айыра алмай тұр. Сендер айта аласыңдар ма?
Балалар тұрған ойыншықтарды атайды, санайды және үлкен - кішісін көрсетеді.
Билингвалды компонент: доп - мяч
Балалар доп - мяч деп қайталайды
Доптың пішіні туралы сұраққа оның домалақ екенін айтады.
Сөздік жұмыс - домалақ

Саусақ жаттығуы:
Добым, добым домалақ
Қайда кеттің домалап
Тәрелкені сындырдың
Үстел үстін бүлдірдің
(Балалар екі қолдың саусақтарының бастарын біріктіріп доптың пішініне келтіреді, қол қимылдарымен домалаған доптың қимылын көрсетеді)
Д\о: Ұқсас заттарды тауып бер .
Мақсаты: балаларға бір затты көрсету, балалар алдарында тұрған суреттерден соған ұқсас затты көрсетеді. Мысалы: шар. Оған ұқсайтын доптың, күннің, алманың т. б. суреттерін көрсетулері керек.
- Балалар, Айсұлу сендерге өте риза болды, балабақшада көп нәрсе үйреніпсіңдер. Енді балабақшаға мен де келем деп отыр. Ал қазір онымен қоштасайық.
Балалар қуыршақ Айсұлумен қоштасады.

Рефлексиялық - түзетушілік кезең:
- Біз бүгін кімге көмектестік?
- Айсұлуға көмектеспесек не болар еді?(Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді)
Балаларға Айсұлуға көмектесіп жақсы іс жасағандарын, үнемі бір - біріне көмектесіп жүрулері керектігін айтып мадақтау.
Келген қонақтармен қоштастыру.

Күтілетін нәтиже:
Біледі: түсті ажыратуды, аз - көп ұғымдарын, үлкен - кішкене ұғымдарын, салыстыруды;
Игереді: ойлай білуді, қойылған сұраққа толық жауап қайтару керектігін;
Меңгереді: қайырымдылық жасауды, бір - біріне көмектесудің жақсы іс екендігін.

Шығыс Қазақстан облысы,
Катонқарағай ауданы, Солоновка ауылы
Балауса балабақшасының тәрбиешісі
Гульбаршын Какановна Захарьянова



Ұқсас жұмыстар

Ересектер тобындағы балалардың айналамен танысу сабағында көрнекілік арқылы тілін дамытуды ғылыми-педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi туралы
Балалар театрының түрлері
Мектепке дейінгі балаларды көркем әдебиетпен таныстыру жолдары
Бастауыш – сынып оқушыларының психологиялық дамуына арналған сабақтар
Мектеп жасына дейінгі балалардың бойында табиғатқа деген сүйіспеншілікті қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
БАЙТҰРСЫНҰЛЫ АХМЕТ
Шылау көмекшілердің жалпы сипаты
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Ахмет Байтұрсынұлы
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету
Ахмет Байтұрсынов
А. Байтұрсыновтың өмірі мен қызметі
Экологиялық қауіпсіздікті нығайтудың құқықтық негіздері
Ахмет Байтұрсынов және ұлттық таным мәселелері