Орта мерзімді жоспарМатематика 5 сыныпМатематика 6 сыныпСабақтың тақырыбы, негізгі мақсаттары және күтілетін нәтижелері
Орта мерзімді жоспар
Математика 5 сынып
Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы, негізгі мақсаттары және күтілетін нәтижелері. Сабақ топтамалардың соңында оқушыларда білім, білік дағдыларды қалыптастыру.
ТАҚЫРЫБЫ
1 Санды және әріпті өрнектер
2 Санды және әріпті өрнектер
3 Өрнектерді ықшамдау
4 Өрнектерді ықшамдау
5 Өрнектерді ықшамдау
6 Теңдеу
Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
7 Теңдеу. Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
8 Теңдеу. Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
9 Теңдеу. Мәтінді есептерді теңдеудің көмегімен шығару
10 2 - бақылау жұмысы
11 Қатемен жұмыс
12 Бұрыш. Бұрыштың шамасы
13 Бұрыш. Бұрыштың шамасы
14 Бұрыш. Бұрыштың шамасы
15 Шеңбер. Дөңгелек.
16 Шеңбер. Дөңгелек.
17 Шеңбер. Дөңгелек.
18 3 - бақылау жұмысы
19 Қатемен жұмыс
ІІ тарау. Натурал сандардың бөлінгіштігі
20 Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
21 Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
22 Натурал сандардың бөлгіші және еселігі. Жай және құрама сандар
23 Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті
24 Бөлінгіштіктің негізгі қасиеті
25 Натурал сандардың 2, 5, 10 - ға бөлінгіштік белгілері
26 Натурал сандардың 2, 5, 10 - ға бөлінгіштік белгілері
27 Натурал сандардың 3, 9 - ға бөлінгіштік белгілері
28 Натурал сандардың 3, 9 - ға бөлінгіштік белгілері
29 4 - бақылау жұмысы
30 Қатемен жұмыс
31 Дәреже
32 Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
33 Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
34 Ең үлкен ортақ бөлгіш
35 Ең үлкен ортақ бөлгіш
36 Ең үлкен ортақ бөлгіш
37 Ең кіші ортақ еселік
38 Ең кіші ортақ еселік
39 Ең кіші ортақ еселік
40 Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
41 Ең үлкен ортақ бөлгіш пен ең кіші ортақ еселікті табуға есептер шығару
42 5 - бақылау жұмысы
43 Қатемен жұмыс
ІІІ тарау. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану
44 Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу
45 Жай бөлшектің негізгі қасиеті
46 Жай бөлшектің негізгі қасиеті
47 Жай бөлшектің негізгі қасиеті
48 Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан
49 Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру
50 Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру
51 Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу
52 Координаталық сәуледе бөлшектер мен аралас сандарды кескіндеу
53 6 - бақылау жұмысы
54 Қатемен жұмыс
55 Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
56 Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
57 Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
58 Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
59 Жай бөлшектерді салыстыру
60 Жай бөлшектерді салыстыру
61 Жай бөлшектерді салыстыру
62 Жартыжылдық бақылау жұмысы
63 Қатемен жұмыс
64 Жай бөлшектерді қосу және азайту
65 Жай бөлшектерді қосу және азайту
66 Жай бөлшектерді қосу және азайту
67 Жай бөлшектерді қосу және азайту
Химия сабақтарында интерактивті оқыту технологиясы
Оқытудың негізгі әдіс - тәсілдері
Тиімділікті бағалау критерийлері
Пән бойынша оқу бағдарламасының мақсаты
Жаратылыстану және биология сабақтарында АКТ технологияларын қолдану
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Жоба тапсырмасы
Сабақты оқыту үрдісінде ақпараттық құзыреттілікті арттыру жолдарын көрсету
Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты
Педагогикалық бағалау функциялары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде