Балалар қонжық сияқты балабақша туралы өлеңді жаттап, айтып жүргілерің келеме

Білім саласы: Қатынас
Бөлім: Көркем әдебиет
Тақырып: Балабақша - базарлы үй
Мақсат: Балалардың балабақша туралы білімдерін, өлең жолдары арқылы толықтыру. Сөздік қорларын дамыту, мәнерлеп оқуға, сұрақтарға нақты жауап беруге үйрету. Балабақшада өз үйлерінде жүргендей еркін жүруге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер: қонжық, Балабақша суреттері
Сөздік: Балабақша - детский сад;

Іс - әрекеттің кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Себепті - оятушылық
- Балалар, біздің досымыз кішкентай қонжық, сендерге бірдеңе үйреткім келеді дейді. Кеше сендер оны балабақша бөлмесімен таныстырғансыңдар. Енді ол сендерге Балабақша дегеннің не екенін үйреткісі келеді екен?
Қонжықтың ұсынысын қабыл алады.

Ұйымдастыру - іздеушілік
(Тәрбиеші қонжықты қолына алып, оның атынан бабалармен диалогқа түседі)
- Сендер балабақшаға қашан келесіңдер?(таңертең) Содан кейін не істейсіңдер? (ойнаймыз, тамақтанамыз, ұйықтаймыз)
Осындай іс - әрекеттерді сендер үйлеріңде де істейсіңдер солай ғой? Демек балабақша да сендердің үйлерің болып саналады екен. Біз барлығымыз бір үйде тұрып жатқан достармыз. Біз балабақшада ойнаймыз - күлеміз, бір - бірімізді ренжітпеуге тырысамыз. Ендеше мен сендерге балабақша туралы бір білетін өлеңімді айтып берейін. (бірнеше қабатты балабақшалар суретін көрсете отырып)
Балабақша базарлы үй
Қаладағы ажарлы үй
Күлкісі бар шуақты
Өз үйіміз сияқты.
- Ой қандай тамаша өлең жолдарын айттың сен қонжық. Біздің балаларға осы өлеңіңді үйретші. Балалар қонжық сияқты балабақша туралы өлеңді жаттап, айтып жүргілерің келеме? Жаттап алған соң кешке аналарымызға айтып беріп, қуантамыз.
1) Оқып беру
2) Әр шумақта айтылған сөздерге түсінік беру
3) Хормен қайталатып айттыру
4) Жаттап алған баланы тыңдау

Балалар жауабы
Қонжықты мұқият тыңдайды.
Жаттап алуға келіседі.
Хормен қайталайды.

Қорытынды - түзетушілік Қандай тамаша өлең, мұны бізге не үйретті? (қонжық)
- Балабақшаны қандай үй дейді? Иә демек көп баласы бар үй деген сөз екен.
- Қаладағы ажарлы үй дегенді қалай түсіндік? Дұрыс айтасыңдар әдемі, әсем, кең, үлкен үй (бала көп болғандықтан үлкен, кең болады) дейді.
- Кімдердің күлкісін айтып тұр? (біздің) Әрине сендердің күлкілеріңсіз балабақша қызықты, әдемі болмас еді.
- Балабақшаны өз үйлеріңе ұқсайды деп ойлайсыңдар ма? Неліктен?
Қонжыққа рахметімізді айтайық. Хормен тақпақты тағы қайталату. Балалар жауабы

Қонжыққа рахметтерін айтады.
Үміттенген нәтиже:
Білу: балабақша туралы өлең жолдарын жатқа білу
Болу: өз үйіндегідей еркін, балабақша заттарына ұқыпты болу
Еп: өлеңді, түсініп айту, мәнерлеп оқу ебі



Ұқсас жұмыстар

Тіл дамыту жұмысының баланың ақыл ойының дамуына әсері
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Тіл дамыту жұмыстарында фольклорлық шығармалар арқылы эстетикалық тәрбие беру
Әдеби шығармалар арқылы балалардың тілін дамыту
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Мектепке дайындық топ балаларының белсенділігін заттық орта арқылы қалыптастырудың теориялық негіздері
Мәнерлеп оқу практикумы тіл дамыту әдістемесі курсының маңызды бөлімі
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Мектепке дейінгі мекемелерде «Өзін- өзі тану сабағында ойындарды қолданудың мәні"
Бала тілін дамытуға арналған ойындар
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
ШАҚШАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК туралы
ӨТЕҒҰЛҰЛЫ ӨТЕГЕН туралы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
ӘБІЛҒАЗЫҰЛЫ АРЫНҒАЗЫ туралы
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы