Қолдары белдерінде

Павлодар облысы, Естіс ауданы, Голубовка ауылы
МҚКК Айгөлек балабақшасының тәрбиешісі:
Смагулова Назия Зайкеновна

Білім беру саласы: Денсаулық
Тақырыбы: Айшаға қонаққа барамыз (2 - 3 жас)
Мақсаты: Бір орында екі аяқпен секіру; жайлап, жылдам жүру; тастардан, тақтайшалардан аттап жүру; доға астынан, гимнастикалық орындықтан еңбектеу; қораптың үстіне шығып түсу; дербес қимыл – қозғалыс әрекетін дамыту. Салауатты өмір салтын сақтау, дені сау, рухы таза ұрпақ тәрбилеу.
Көрнекіліктер: қуыршақ, кішкентай орындық, тастар (ішінде құмы бар қаптар 20*12 см), кілем ені 20 см, доға, қорап биіктігі 15 см, леген суымен, тік шыршалар биіктігі 50 см, кішкентай ағаштан жасалған саңырауқұлақтар, себет.
Тәрбиеші: Қараңдаршы балалар! Бізге Айша деген қуыршақ қонаққа келді. Әне, Айша ана жерде отырады. Жүріңдер, біз Айшаға бұл жолмен барайық. Тастардан аттап өтіңдер. Қуыршақ Айша қандай сұлу!
Айша: (тәрбиеші қуыршақты қолына алып, оның атынан сөйлейді)
Мен орнымда отырып,
Бәріңе бір қарадым!
Қалай сендер тез жүрдіңдер
Сүрінбей де жығылмай!
(Балалар бытырап, шашылып тұрады, қуыршақ балалардың жанында тұрады).
Тәрбиеші:
Айшаға екі балапан
Келді, келді қонаққа
(Екі аяқтарын кезек – кезек көтереді).
Әтеш етігімен,
(1 - 2 етігімен дегенде иіледі, 3 - 4 қайрадан бастапқы қалыпқа (Б. Қ.) келеді. (4 - 5 жолы)).
Тауық сырғасымен.
(Б. Қ.): бос тұру. 1 - 2 қолдарын көтеру, керіліп - созылу; 3 - 4 қайрадан (Б. Қ.) келу
(3 жолы).
Ата үйрек шапанымен,
Ана үйрек көйлегімен.
(Б. Қ.): Қолдары белдерінде. Оңға, солға бұрылу (3 - 4 жолы).
Ал сиыр белдемшемен,
Жылы қысқа тонымен.
(Екі аяқтап секіру).
Бәрі бірге жиналып, тату жүгіре бастады.
(Балалар шашырап жүгіріп, сосын асықпай жүреді).
Тәрбиеші: Балалар, сендер бәрің азаматсыңдар! Айша серуендеуді жақсы көреді. Сендерді серуендеуге шақырып жатыр. (тәрбиеші қуыршақты қолына алып, оның атынан сөйлейді): Сендер тез - тез еңбектеңдер, бірақ жолдан таймаңдар!

Негізгі жаттығу:
Еңбектеу, доға астынан еңбектеп қорапқа жету, қораптың үстіне шығып, қайта түсу (2 - 3 жолы).
Негізгі жаттығулардан кейін көрнекілер алынып, шыршалар қойылады, оның жан - жағына саңырауқұлақтар қойылады.

Тәрбиеші:
Айшамен бардық тоғайға,
Тоғайда өседі шыршалар.
Шыршалардың қасында
Саңырауқұлақ қаптаған.
Жинап теріп алайық,
Себетке тез салайық.
(Балалар саңырауқұлақтарды бір - бірден теріп себетке салады).
Тәрбиеші: Саңырауқұлақтар қалай көп! Себетіміз әбден толды. Алақандарың кірлеп қалыпты, жүріңдер, бұлаққа қолымызды жуайық.
(Балалар легендегі суға қолдарын жуады. Байсалды музыка фонограммасы ойналады).
Тәрбиеші:
Сылдырлайды мөлдір су
Мөлдір суға қолың жу.
Жуынсаң сен әрдайым
Аппақ бетің, қолдарың.
Тазалықты сақтаймыз,
Жалқаулыққа бармаймыз!
Тәрбиеші:
Ал енді қолымызды құрғатамыз, аузымызға ауа жұтып, алақандарымызға үрлейміз. Кұрғаттыңдар ма? Азаматсыңдар! Балалар, қатты жел соғып жатыр, тез қолдарыңды жасырыңдар, қолдарың тоңып қалады. (Балалар қолдарын артына жасырады, тәрбиеші қатты үрлейді (2 - 3 жолы)) Азамат! Бәріміз жақсы ойнадық, енді үйімізге қайтайық!
(Жайлап жүру)

Күтілетін нәтиже:
Доға астынан, гимнастикалық орындықтан, тақтайдың астымен еңбектей біледі; тақтайша, текшелерден аттап жүреді; бір орында 2 аяқпен секіреді.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ мәдениетінің қалыптасуы туралы
Сәкен Сейфуллин және қазақ мәдениеті
Қазақ мәдениеті туралы
Қазақ әдебиетінде үлкен орын алатын шығармаларды ірі тұлға қазақтың тарихи мұраларымен айқындау
Батыс Қазақстан жеріндегі ескерткіштер
Қазақстанның ежелдегі мәдени мұралары
Батыс Азия немесе Таяушығыс елдеріне жалпы шолу
Ботаникалық ресурстардың маңызы және олардың негізгі топтары
Қағаз ақшалар және оның ақша айналысы
Қазақ тілінен ағылшын тіліне реалиялардың аудару мәселелері және реалийлердің жіктелуі
Бет бітімі ұсақ, қолдары әйелдің қолы тәрізді кішкентай
Анамның қолдары
Қолдарын жаттықтыру
Ананың тура жиырма қолдары бар, құрметті ұстаз
Балалар сендердің қолдарыңда билеттерің бар, сол билетте көрсетілген сан бойынша вагондарыңа отырыңдар
Қолдарының ұсақ моторикасын дамыту
Қолдарында ұран жазылған лозунгтар
Балалар сіздердің қолдарыңызда
Қолдарыңа карандаш алып, түсініксіз сөздердің астын сызып отыруды ұмытпаңдар
Қолдарыңды жоғары, содан кейін екі жаққа созыңдар