Бірінші турға кезек берсек, екі топ өздерін таныстырып өтсе
Химиядан сыныптан тыс жұмыс
Интеллектуалды олимпиада білім сайысы
1 жүргізуші: Сәлеметсіздер ме құрметті ұстаздар мен оқушылар!
2 жүргізуші: 9 және 10 сынып аралығындағы Интеллектуалды олимпиада білім сайысына қош келдіңіздер!
1 жүргізуші: Ойын шаттарымен таныс болыңыздар
1 - тур: 2 топ өздерін таныстыру әр топқа 20 ұпайдан беріледі
2 - тур: берілген 10 сұраққа иә не жоқ деп жауап береді. Әрбір дұрыс жауапқа 20 ұпайдан беріледі.
3 - тур: 6 ұяшықтың біреуін таңдап берілген сұраққа жауап береді. Дұрыс жауапқа 30 ұпай беріледі.
4 - тур: Әр топ өздері ставка қойып жауап береді, жауап дұрыс болса ұпай қосылады, егер қате болса шегеріледі.
2 жүргізуші: Әділ қазылар алқасымен таныстырып өтсек.
1 жүргізуші: Бірінші турға кезек берсек, екі топ өздерін таныстырып өтсе.
2 жүргізуші: 2 тур. иә және жоқ
1 жүргізуші: 1 - ші топқа.
1. Мүсәтір спирті аммиактың судағы ерітіндісі ма? Иә
2. Периодтық жүйені Ломоносов ашты ма? Жоқ
3. Судан екі есе жеңіл металл Калий ма? Жоқ
4. Фосфор өмір мен ой элементі деп атала ма? Иа
5. Элементтің таңбаларын ұсынған Аррениус па? Жоқ
6. Топ бойынша жоғарыдан төмен қарай бейметалдық қасиет арта ма? Жоқ
7. Бір элементтің бірнеше жай зат түзу қасиетті аллотропия деп атала ма? Иа
8. Электр шамдарының жіңішке сымдарын вольфрамнан жасай ма? Иа
9. Натрий тұздары жалынды сары түске бояй алама? Иа
10. Сілтілік металдарға темір жата ма? Жоқ
2 жүргізуші:
1. Электролиттік диссоциация теориясын ашқан ғалым Аррениус па? Иә
2. Кремний қышқылдарының тұздары карбонаттар деп аталама? Жоқ
3. Алғашқы көмекке пайдаланылатын бейметалл иод па? Иә
4. Азот молекуласы полюссіз коваленті байланыс түзе ма? Иә
5. Заттар және олардың бір - біріне айналуы туралы ғылым Физика ғылымы ма? Жоқ
6. Химия ғылымың тарихында ұлы алтын заң ашқан Менделеев па? Иә
7. Зат массасының сақталу заңын ашқан ірі орыс ғалымы Ломоносов па? Иә
8. Ең қиын балқитын металл алтын ба? Жоқ
9. Адам бойының өсуіне әсер ететін химиялық элемент мырыш па? Иә
10. Темекі құрамына кіретін улы зат никотин ба? Иә
1 жүргізуші: Ойын ойнату.
2 жүргізуші: Ойлай болса ІІІ турымызға кезек берсек. Әр бір дұрыс жауапқа 30 ұпайдан берілетінін естеріңізге сала кетейін. 9 сынып оқушылары алдарыңызда алты ұяшық тур соның ішінен біреуін таңдаңыздар:
1 - ші ұяшық:
Дәрігерлер беретін анттың авторы?
(Гиппократ)
2 - ші ұяшық:
Қан қызылшасы мен картоп түсіміне ерекше әсері бар тыңайтқыш элемент?
(Калий)
3 - ші ұяшық:
Жүйкені жайландыратын дәрі - дәрмек құрамына кіретін элемент?
(Бром)
4 - ші ұяшық:
Спирттің сумен қосылысы тақырыбына докторлық диссертация қорғаған орыстың атақты химик – ғалымы.
(Д. И. Менделеев)
5 - ші ұяшық:
Теңіз орамжапырағы – ламинарияның құрамына кіретін, адам өмірі үшін маңызды элемент
(Йод)
6 - ші ұяшық:
Бұл затты тамақпен уланған жағдайда таблетка түрінде қолданады. Оны қайыңды ауасыз жерде қыздыру арқылы алып, одан әрі өңдейді. Бұл қай дәрі?
(Активтелген көмір)
1 жүргізуші: Әнге кезек берейік.
2 жүргізуші: Мынадай тамаша әннен кейін, ойынымызды жалғастырайық.
4 - тур: Осы турдың шартын естеріңізге сала кетейін. Әр топ өздері ставка қойып жауап береді, жауап дұрыс болса ұпай қосылады, егер қате болса шегеріледі.
IV тур. Ставка қою.
1 жүргізуші: Бұл заттың 0, 9% - дың ертіндісі физиологиялық ерітіндісі деп аталады да, адам ағзасы көп қан жоғалтқан жағдайда қан тамырына құйылады. Ол затты адамдар тұрмыста тағам дайындауға қолданады. Бұл затты химиялық атауы қандай?
(Натрий хлориді)
2 жүргізуші: Сүйекті қаптайтын элемент
(Кальций)
1 жүргізуші: Натрий гидро карбонатының тұрмыстық атауы?
(Ас содасы)
2 жүргізуші: Қан қысымын өлшейтін аспап.
(Тонометр)
1 жүргізуші: Элементтің атын тауып қазақша, орысша, латынша аттарын атаңыз.
Өзі ауыр металға жатады. Балалар осы металл құйған сақамен атады.
(қорғасын - свинец - плюмбум)
2 жүргізуші: Қарын сөлінің құрамындағы қышқыл.
(Тұз қышқылы)
1 жүргізуші: Жер бетінде химиялық таза темір барма, бар болса ол қайдан шыққан?
(метеорит темірі)
2 жүргізуші: Әр заттың жылы, салқын, ыстық қалпын не дейді?
(Температура)
1 жүргізуші: Қоршаған орта ластануын зерттейтін ғылым?
(Экология)
Интеллектуалдық олимпиаданы әділқазы мүшелері қорытындылап, жеңімпаздар марапатталады.
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Бастауыш сыныпта математикадан ұйымдастырылатын сыныптан тыс жұмыстар және оны өткізу әдістемесі
Ұлттық ойындарды бастауыш сыныптың оқу-тәрбие үрдісінде пайдаланудың жолдары
Оқушылардың физикадан сыныптан тыс жұмыстарының формалары
Балалардың сүйікті жыршысы
Мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының дене мәдениетін дамыту
ИСЛАМ ӨРКЕНИЕТІ, ӘДЕТ - ҒҰРПЫ ЖӘНЕ БҮГІНГІ ИСЛАМ
Адам құқығы бала құқығы
БАЛА ҚИЯЛЫН ДАМЫТУ ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Басқару процесiнiң мазмұны
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Экранды басқаратын процедуралар мен функциялар
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Әлеуметтік-демографиялық процестердің бағасы
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
ХІХ ғасырдың екінші жартысы