Сан есімнің мағыналық түрлері
Тақырып: Сан есімнің мағыналық түрлері. Есептік және реттік сан есімдер
Білімділігі: оқушыларға сан есімнің мағыналық түрлерін таныстыру, есептік және реттік сан есімдерді бір – бірінен ажыра білуге үйрету, теориялық білімін тәжірибемен ұштастыру.
Дамытушылығы: оқушылардың ойлау белсенділігі мен танымдық қызығушылығын дамыту, ой қорытып нақты шешім жасата білу, шығармашылыққа баулу, өз ойын жинақы түрде жеткізе білуге дағдыландыру
Тәрбиелігі: сабақ барысында орындалатын жұмыстар арқылы бірлесіп еңбектенуге, ізеттілікке, достыққа, әдептілікке және шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, топпен жұмыс,
Көрнекілігі: тірек сызбалар, мақал - мәтелдер, жұмбақтар,
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, математика, орыс тілі
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру бөлімі.
Ал балалар, балалар
Бәрің бері қараңдар.
Шын көңілмен назар сап
Оқысаңдар сабақты
Сендерден шығар даналар
ІІ Үй тапсырмасын тексеру.
Зат есімнен туғанмын,
Сын есіммен тумамын
Атым менің – сан есім
Қыр - сыры мол тұлғамын
Білдіремін анықтап,
Зат, құбылыс мөлшерін
Айқындаймын тағы да
Санын, ретін, мөлшерін
Біздің сынып топтастыру
Жаңа сабақ: Қайталанбас бірін – бірі
Мағыналық түрлерім
Тіршілікте адамдардың
Менсіз қиын күндері
Топпен жұмыс
І топ Сан есімнің мағыналық түрлері
ІІ топ Есептік сан есім
ІІІ топ Реттік сан есім
Ой – Бәйге!
І топ. Құрамында сан есімі бар мақал - мәтелдер тауып жазыңдар
ІІ топ. Құрамында сан есімі бар өнер туындыларының атын жазыңдар
ІІІ топ. Құрамында сан есімі бар жұмбақтар тауып жазыңдар
Оқулықпен жұмыс. 111 - жаттығу Шарты: берілген есептік сан есімдерден реттік сан есім жасап, оларды сөзбен жазыңдар.
І топ. 7, 10. 1, 3, 100
ІІ топ. 28, 37, 695, 470, 259
ІІІ топ. 627, 1992, 187, 396, 2692
Сергіту сәті
Білім мен дәстүр” сыны ойыны
І топ. Жеті ата, Жеті қазына, Жеті күн
ІІ топ. Үш арыс, үш қуат, үш жұрт
ІІІ топ. Бес жаратылыс, Бес қару, Бес асыл, бес дұшпан.
Үйге тапсырма: “Рухсыз тіл - тіл емес”атты тақырыпқа диалог құру
Бағалау: Өзіңді - өзің тексер.
Қорытындылау
Қазақ тілі – өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім
Қазақ тілі мамандығының магистратураға қабылдау емтиханның бағдарламасы
Тілдің грамматикалық құрылысы, оның қызметі
Киелі сан есімдерді қазақ тілін оқытуда пайдалану
Сан есімнің мағыналық топтарын оқытуда интерактивті әдістерді қолдану
Етістіктің жақ категориясы
Мектепте киелі сан есімді оқытудың тиімді әдістері
СЫН ЕСІМНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ КАТЕГОРИЯЛАРЫ
Сөздің грамматикалық мағынасы
Сан есiмдердiң даму эволюциясы
МАТАСА БАЙЛАНЫСҚАН СӨЗ ТІРКЕСТЕРІ, ОЛАРДЫҢ СЫҢАРЛАРЫНЫҢ ЖАСАЛУ ЖОЛДАРЫ
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Несие түрлері
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Еңбек ақының мәні, түрлері және принциптері.
Кеден режимінің түрлері мен мәні
Коммерциялық банктегі несиелердің түрлері
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан