Сабақты қорыту. Жаңа сабақ
Менің дене мүшелерім
2 сынып
Сабақтың мақсаты: Адамның дене мүшелерінің атауларын атай білу. Тақырып төңірегінде сөйлей білу.
Білімділік: Адамның дене мүшелері туралы мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға, сауатты жазуға үйрету.
Тәрбиелік: Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу.
Дамытушылық: Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жеткізу.
Сабақтың типі: Қайталау
Сабақтың әдісі: ойын ойнату, сұрақ-жауап, оқу, жазу,аудару, тапсырмалар, сергіту.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, үлестірме қағаздар,оқулық.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезі:
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Балалар, бүгінгі сабаққа дайынсыңдар ма?Отырыңдар!Көңіл-күйлерің қалай?
1. Қазір қандай сабақ?
2. Қазақ тілі нешінші сабақ?
3. Сыныпта кім кезекші?
4. Сыныпта кім жоқ?
5. Топқа бөлемін. Кәмпит тарату арқылы оқушыларды топтастырамын.
1. Үй тапсырмасын сұрау. Тақпақ жаттау.
Жаңа сабақ.Бүгінгі сабақта біз өткен тақырыпты жалғастырамыз. Сегодня на уроке мы пройдем очень важную тему Менің дене мүшелерім Урок у нас будет необычным. Дене мүшелері деген не?сұрақтар қою. Слайдпен түсіндіру
Дәптермен жұмыс.
Бүгінгі күнді, айды жазғызу..
2. Ауызша құраған сөйлемдерін жаздыру. Мысалы: Менің көзім әдемі. Менің басым үлкен. Мен оң қолмен жазамын.
Әр тур өткен сайын дене мүшелерін топтың қатысуына қарай жапсырамын.
3. Артығын тап.
Сергіту сәті.Билейді
4. Сәйкестендір.
Голова ---------- көз
части тела ----- құлақ
волосы --------- мұрын
глаза ----------- дене мүшелер
уши ----------- ауыз
нос ----------- қол
рот ----------- аяқ
рука ----------- бас
нога ----------- шаш
5. Сабақты қорыту: Алға! ойыны.
Сұрақтары:
Моя голова
Мои волосы
Мои глаза
Мой рот
Мои уши
Мои руки
Мои ноги
Мой нос
Части тела
Правый руки
Левый ноги
Олжа
Бекіту. Топтастыру.
Бағалау Бағалау парақшасын беремін
Оқушының аты-жөні Үй тапсырмасы Дәптермен жұмыс Артығын тап Сәйкестендір Алға ойыны Қорытынды
Үйге тапсырма: 42- бет,5-тапсырма
Сабақтың типтері және құрылымы
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Сабақтың мақсатын анықтау
Сабақты ұйымдастыру үдерісі
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Қайталау сабағының құрылымы
Оқушыларды сабаққа әзірлеу
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ