Компьютер ойыны
Сабақтың тақырыбы: 6 - ға көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: 6 - ға көбейту және бөлу тәсілімен оқушыларды таныстыру, фигуралардың ауданың табуға машықтандыру,
Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, ойландыру, көрнекілік әдісі, жеке, топтық жұмыс
Технология: ақпараттандыру, дамыта оқыту, деңгейлеп оқыту
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар қонақтармен амандасады
Топтармен таныстыру
1. Тапқырлар ұраны Есептеуді білмейтін адам, түк білмейтін надан
2. Ойшылдар ұраны Білім қымбат, білу қиын
3. Білгірлер ұраны Білімдінің күні жарық, білімсіздің күні кәріп
4. Зеректер Ақыл азбайды, білім тозбайды
Мұғалім: Олай болса, балалар Математика - ғылымның патшасы
Математика - дәлдікке, тәртіпке үйретеді,
Логикалық ойды, ақылды кеңітеді
Математика сабағында біз
- ойлау,
- пайымдау,
- нақтылау,
- жүйелеу,
- дәлелдеу операцияларын жүргіземіз
2. Үй тапсырмасын тексеру
№6 Өрнектің мәнің тап: 24: с, с=4, 6, 8, 24, 1
Жауабы: 6, 4, 3, 1, 24
№8 Қалдықпен бөлу Жауабы: 100(қ. 1), 100(қ. 2), 102(қ. 2), 5(қ. 1) 5(қ. 2), 5(қ. 10), 5(қ. 20)
3. Жаңа сабаққа дайындық
1. Ауызша есептеулер x,: берілген тапсырмалар 27: 3, 32: 8, 36: 4, 5x10, 45: 9, 14: 7, 15: 5, 40: 4, 50: 10
2. Перфоркарточкалармен жұмыс
Әр топтан бір - бір оқушыға таратылады
1. Тапсырманың дұрыс жауаптарын ашып Қазақстан деген сөз шығады – Елбасы Н. Ә. Назарбаевтың стратегиялық бағдарламасында 8 нақты тапсырма көрсетілген, соның 4 - ші мектептерді компьютерлендіру болатын Математика - ғылымдар патшасы болса, ал
Компьютер - келешектің қожайыны екен
5. Компьютер ойыны
1. 140: 2+330+500 - 899 =
2. 40x3+560 - 145 - 519=
3. 50x6 - 128+18+40 - 210=
4. 90: 3+256 - 149 - 110=
Жауабы: 1, 16, 20, 27
6. Жаңа сабақ
Мен 6 - мын, 6 - мын
Ойыным бар әртүрлі
Айналдырсаң мені сен
9 - дық боп шығамын - дей келе 6 - ға көбейту мен 6 - ға бөлуді үйренеміз
6x6=6x5+6 ------------------ 6x6=36 ------------------ 36: 6=6
6x7=6x6+6 ------------------ 7x6=42 ------------------ 42: 6=7
6x8=6x7+6 ------------------ 8x6=48 ------------------ 48: 6=8
6x9=6x8+6 ------------------ 9x6=54 ------------------ 54: 6=9
7. Оқулықпен жұмыс
Есепті шығару №7 бет 123
Шарты:
Кабинет - 6 компьютер 8?
Мұғалім бөлмесінде - 2
Шешуі: 6x8+2=50
Жауабы: барлығы 50 к.
№8 Амалды орында (тақтада орындау әр топтан бір - бір оқушыдан) 720+234= (48 - 39) x6= 1x6= 20x6= 500 - 264= (19+17): 6= 6: 6= 60: 6= 504+128= 24:(3x2)= 6: 1= 300: 6=
8. Сергіту минута
Менің Отаным Қазақстан
Менің - қолымызды жүрекке қою
Отаным - қолды дөңгелету
Қазақстан - қолды шапалақтау орын - орнын ауыстырып 3 рет жасату
9. Сиқырлы фигуралар пішініне қарап фигураларды ажырату, оның ауданың қалай табуға болады.?
Шаршының ішіне 2, 3, 5, 6, 7, 8 сандарын орналастыр қосындысы тігінен және көлденен 15 - ке тең болсын
Ұшбұрыштың қабырғаларына 2, 3, 5, 6 сандарын қосындысы 12 - ге тең болатындай етіп орналастыр
Суретте неше тік төртбұрыш бар?
Әрбір тік төртбұрыштың ауданың тап.
10. Деңгейлік тапсырмалар
І - деңгей
Қосу мен көбейту таңбасын пайдалан
5 5 5 5 5=25
(5 5 5 5) 5=100
ІІ - деңгей
Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысымен алмастыр
6x4=
6x6=
6x5=
ІІІ - деңгей
Тік төртбұрыштың ені - 6см, ұзындығы?- 4см қысқа
S =?
ІV - деңгей
Теңдеуді шеш
х. 6=30+18
11. Сабақты қорытындылау
1. Жолдасыңның жауабын тыңдай білдің бе?
2. Жұмыс ұтымды болу үшін не істеу керек?
3. Сабақ сендерге ұнады ма?
12. Үйге
Информатика курсында оқушыларды оқытуда компьютерлік ойындарды пайдалану
Асық ойынының бүгіні
Информатиканы педагогикалық технологиялар негізінде оқытудың теориясы
Компьютер ойындарының бала психологиясына әсері туралы
Интеллектуалдық ойын құралдары арқылы танымдық белсенділікті дамыту технологиясы
Компьютер ойындарының бала психологиясына әсері
«Информатикадан деңгейлік тапсырмаларды жасау әдісі»
Компьютер - адамзаттың өркениет жолымен дамуына ықпал ететін басты құралдардың бірі
Білім жетілдіру жоспары
КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАРДЫ ҚҰРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
MathCad, Maple, MatLab компьютерлік жүйелері
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы
Дербес компьютерді пайдалану ережесі
Компьютерлік вирустар
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны