Сабаққа кіріктірілген модуль
Сарыкемер орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Нуранова Альфия Жаксыбаевна
Әдебиеттік оқу 3 сынып
Тақырыбы: Аманат
Мақсаты: Мәтіннің негізгі ойын ұғындыру. Табиғатқа зиян келтірмеу туралы ойларын саралау.
Міндеті: 1. Шығармадағы негізгі ойды оқушыларға ұғындыру.
2. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауы арқылы ойлауын, сөйлеу тілін дамыту.
3. Өз ойын қорыта білуге, сыни тұрғыдан ойлауға бейімдеу.
Күтілетін нәтиже: 1. Жүргізіп оқуды меңгереді. Аманат сөзінің мағынасын аша алады. Мәтіннің идеясын болжай алады. Өмірден мысал келтіре алады. Ашық сұрақтар қоя алады..,,,,,,,
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Сабаққа кіріктірілген модуль: 1. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен және оқу.
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
4. АКТ - ны пайдалану.
5. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Әдіс - тәсілдер: Сыни ойлау стратегиялары, диалог, топтық, жұптық жұмыс.
Керекті жабдықтар: Интерактивті тақта, слайдтар, плакат, маркер
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері: Мұғалім әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Табыс критерийі Бразилиялық жаңбыр әдісі арқылы ұйымдастыру.
4 - ке дейін санау арқылы4 топқа бөлемін.
Табыс критерийін таныстырып, тақтаға ілемін. Оқушылар қимыл арқылы жасайды.
Оқушылар топтарға бөлінеді.
Оқушылар табыс критерийімен танысады.
Үй тапсырмасын тексеру (5 минут)
Не айтар едің? әдісі Үй жұмысын Әткеншек әдісі бойынша сұраймын. Жауап берген оқушыны формативті түрде ауызша бағалап отырамын.
Оқушылар Әткеншек әдісі бойынша оқушылар бір - біріне үй жұмысына байланысты сұрақтар қояды..
Қызығушылықты ояту (5 минут)
Ассоцация аманат сөзін топтастырады.
Оқушылар аманат сөзінің баламасын жазады.
Мағынаны тану (15 минут)
Болжау әдісі
Дәптермен жұмыс
Сөздікпен жұмыс
Интервью әдісі Болжау әдісі бойынша Аманат мәтінін меңгертемін.
Сөздікпен жұмыс:
Баржа - кемеге тіркеп, жүк тасуға арналған сүйретпе кеме.
Қанасына сыймай - асып төгілетіндей мол (су)
Көзімізбен ұзатып салдық - алыстап кеткенше қарап тұрдық.
Қазанжаппа - ыстық қазанға жапсырып пісірілген жұқа нан.
Топтағылар бір - біріне сұрақтар дайындайды.
Оқушылар мәтіннің немен аяқталатынын болжап жазып, оқып береді..
Сөздікті дәптерлеріне жазып алады.
Оқушылар топта ақылдаса отырып сұрақтарға жауап береді.
Ой толғаныс (5 минут)
4 - топ әрқайсысы ағаш отырғызуға байланысты жарнама жазады.
Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.
Бағалау 5 минут
Өзін - өзі бағалау, өзара бағалау.
Оқушыларға өздерін бағалауды ұсынамын. Оқушылар бүгінгі атқарған жұмыстарын ескере отырып, алдымен өздерін, содан соң бір - бірін бағалайды.
Үйге тапсырма беру (2 минут)
Дәлмырза қартқа арнап хат жазып келу. Оқып келу. Оқушылар үй жұмысын күнделіктеріне жазып алады.
Кері байланыс (2 минут)
Оқушыларға кері байланыс сұрақтарын қоямын:
- Бүгінгі сабақ сізге ұнады ма?
- Өз жұмысыңа көңілің тола ма?
- Сабақты қаншалықты түсіндің? Оқушылар өз бағаларын гүл жинау арқылы көрсетеді.
Химияны кіріктірілген модульдік оқыту тұжырымдамасы
Химияны кіріктірілген модульдік оқытудың тұжырымдамасы
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
ЭЛЕКТРОНДЫ КӨМЕКШІ ҚҰРАЛ ЖАСАУ НЕГІЗДЕРІ
Модульдік оқыту технологиясын Көмірсутектер тақырыбын оқытуда қолдану
Модульдік оқыту технологиясының теориялық негіздері
Оқытудың жаңа технологиялары
Оқушылардың оқу үрдісін ұйымдастыруда жас ерекшеліктері
Оқытудың дәстүрлі технологиялары
Модульдік технологияның гипотезасы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Graph модулi
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Менің сабақтарыма аса үлкен өзгеріс алып келген модуль Оқу үшін және оқыту үшін бағалау
Асқар сабаққа бара жатып, жолдың арғы бетіне өтейін деп тұрған атаны көрді
Өңдеудің кіріктірілген ортасында тапсырмаларды шешу
Сабаққа шықтым
Модуль таңбалары қайталанған теңдеулер
Модульдік оқыту