Ана тілін құрметтеуге баулу

Мақсаты: Ана тілінің маңызын ұғындыру, ақын өлеңдерін мәнерлеп оқуға дағдыландыру. Ана тілін құрметтеуге баулу.
1 - Жүргізуші: Ассалаумағалейкум, құрметті ұстаздар мен оқушылар!
2 - Жүргізуші: Сіздерді 22 қыркүйек Қазақстан халықтарының тілдер мерекесімен құттықтаймыз.

1 - жүргізуші: Туған тілім - тірлігімнің айғағы,
Тілім барда айтылар сыр ойдағы.
Өссе тілім, менде бірге өсемін,
Өшсе тілім, менде бірге өшемін! (Ә. Тәжібаев)
Иә, тіл қай ұлтта, қай елде болса да қастерлі, құдіретті. Ол әрбір адамның бойына ана сүтімен бірге еніп қалыптасады. Тіл байлығы - әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол – атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Демек, әр адам ана тілін көзінің қарашығындай қорғауға тиіс.

2 - жүргізуші: Біздің ана тіліміз шексіз бай, өте көркем тіл. Ана тілінің көркемдігін пайдаланылмаған адам, меніңше, нағыз пақыр жан.
1 - жүргізуші: Қ. Р - ның Тілдер туралы Заңында Тіл - ұлттың аса ұлы игілігі әрі өзіне тән ажырағысыз белгісі, ұлттық мәдениеттің гүлденуі мен адам да ардың тарихи қалыптасқан тұрақты қауымдастығы ретінде ұлттың өзінің болашағы - тілдің дамуына, оның қоғамдық қызметінің күшеюіне тығыз байланысты делінген.

2 - жүргізуші: Қазіргі қазақ тілі - мемлекетімізді өркендетуге себепші болатын қуатты күш, халқымыздың мәдени дәрежесін көтеруші пәрменді құрал, жұртшылықты жаппай ұлттық рухта тәрбиелеудің өткір қаруы.
Хормен жүргізушілер:
Қазақ тілім - ана тілім,
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім.

1 - Оқушы: Қымбат маған ана тілім, бал тілім
Қымбат маған дана тілім, ар тілім.
Ақ сүтімен бірге енген бойыма,
Ана тілім - ардақ тұтар алтыным.
Ана тілін жырлап өткен талайлар,
Жырлап өткен Ыбырай мен Абайлар.
Қасиетті менің ана тілімде,
Өшпес мәңгі алаулаған арай бар.

2 - Оқушы: Қызыл шоқтай қарыған,
Қазаққа тіл дарыған.
Бір сөзге ол семіріп,
Бір сөзге ол арыған.
Сипақтама, мүдірме
Сөйле, қане, ұшындыр.
Тілді бізге бермеген,
Тістеп жүру үшін құр.

3 - Оқушы: Уа, туған тіл! Ата - анамның бел тілі!
Көп нәрсе ұқтым дүниеден туған тілім арқылы.
Анам алғаш осы тілде бесік жырын жырлаған,
Ұзақ түндер анам айтқан ертегілер тыңдағам.
Уа, туған тіл! Ертелі – кеш қуатыңмын өзіңнің,
Қаршадайдан шаттығымды, қайғымды да сезіндім.
Уа, туған тіл! Туған тілде тілек айттым мың рет,
Ата - анамды, мен пақырды жарылқа деп құдірет.

4 - оқушы: Ана тілім үлес ұосқан салты ма,
Өнерді де үйреткен тіл жалпыға.
Ақын, жырау шежірелі жыр жазған жалпыға,
Ана тілде алтын мұра артыңа.
Ана тілі мақтанышы халқымның,
Ана тілім ар - ұятым, бар шыным.
Ана тілде бар құдірет, бар бақыт,



Ұқсас жұмыстар

КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Ана тілі пәні арқылы оқушыларды өз ана тілінде сөйлуге дағдыландыру
ШЕШЕНДІК СӨЗДЕРДІ ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІН ДАМЫТУ
Шешендік өнерді оқыту әдістемесі
Әдеп - эстетика ғылымының этика деп аталатын үлкен саласының ұлттық мәдениетке тән қисынды баламасы
Оқушылар бойында патриоттық тәрбиені қалыптастыру
Әдебиеттік оқу пәнінен отансүйгіштік, елжандылық бағытындағы тапсырмалар
Бастауыш сынып оқушыларының көркем шығарма арқылы патриотизмін қалыптастыру
Сабақта оқушылардың отансүйгіштік сезімін, түсінігін қалыптастыру
Мектепке дейінгі балалардың патриоттық сезімін қалыптастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ДОМАЛАҚ АНА
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі