Сен есімдігін түрлендіру

№31 Т. Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні Тулегенова Р.С.

Сабақтың тақырыбы: Жіктеу есімдігінің түрленуі
Жалпы мақсаты: Оқушылардың есімдік жайлы білімдерін нығайтып, есімдіктерді түрлендіруге, жіктеу есімдіктерінің түрлену жолын меңгеруі тиіс. Сауатты, көркем жазуға дағдыландыру қажет.
Негізгі мақсаты: білім беруде АКТ - ны пайдалану, топ жұмысына белсене араласуға, диалогқа түсе отырып, білімдерін тереңдету.
Күтілетін нәтиже: тақырыпты меңгеріп, алған білімдерін өмірде пайдаланады; топпен бірлесіп жұмыс жасауды үйренеді; пікір алмасу арқылы ой түюге дағдыландыру; өз - өзіне әділ баға қоя алады.
Әдіс - тәсілдер: топпен жұмыс, Кластер әдісі, постер қорғау.
Қолданылатын құрал - жабдықтар: АКТ, бағалау парақшалары, стикерлер, түрлі түсті қаламдар, плакат.

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындық барысын қадағалау.
Тақтаға жапсырылған стикерлерді таңдау арқылы оқушылар топқа бөлінеді.
І топ Достық
ІІ топ Ынтымақ
ІІІ топ Бірлік
ІҮ топ Татулық

ІІ Үй тапсырмасын тексеру: 1) Ару Астана тақырыбында жазылған мәтінді оқыту.
2) Өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады. Сұрақтар түймедағын жасау.
1. Есімдік деген не?
2. Есімдік құрамы?
3. Есімдіктің мағыналық түрлерін ата.
4. Есімдіктердің түрленуі. Т. б.

ІІІ Жаңа сабақ
Ой қозғау: Сізге сәлем айтамыз осы бастан,
Көңіліңіз кең дейді асып тасқан.
Мен естіп сіз туралы сөз толғадым,
Халық айтса қалт айтпас: Ақыл жастан .
Өзім жайлы айтайын өріп өлең,
Жыр маржан жастайымнан теріп келем.
Әркімнен сұрап алған өлеңім жоқ,
Қай кезде де өзіме сеніп келем.
Өлеңде қандай есімдіктер бар, олар қалай қолданылған?
Мағынаны тану: Жаңа сабақты мақсатымен таныстыру.

Топтарға тапсырма беріледі.
І топ. Мен есімдігін түрлендіру.
ІІ топ. Сен есімдігін түрлендіру.
ІІІ топ Сіз есімдігін түрлендіру.
ІҮ топ Ол есімдігін түрлендіру.

Қолдану: Оқулықпен жұмыс, талдау.
89 - жаттығу.
Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалы есім сөздерді бір бөлек, септеулі жіктеу есімдігін бір бөлек теріп жаз.
Сергіту сәті: Поэзия минуты. Әр топтан бір - бір оқушы өлеңді мәнерлеп оқиды.
90 - жаттығу.
Өлең шумақтарын топтарға бөліп беру, әр топ шумақтағы есімдіктерге талдау жасайды, мазмұнын түсіндіру.
91 - жаттығу.
Көп нүктенің орнына сөз қойып, есімді және етістікті сөз тіркесін жасау. Оларды қатыстыра отырып мәтін құрау.
Жинақтау: Мен - ұлы даланың ұланымын постер қорғау. Есімдіктерді пайдалану.
Қорытынды: Сұрақ - жауап
1. Жіктеу есімдігінің септелу ерекшелігі қандай?
2. Жіктеу есімдігінің жіктелу ерекшелігін ата.
Рефлексия
Сабақ не туралы болды?
Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
Бұл сабақ қаншалықты қиын болды?
Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдың? Стикерге жазып ағашқа жабыстырады.
Бағалау: Бағдаршам әдісі мен бағалау парақшасы арқылы.
Үйге тапсырма: 87, 89 - жаттығу.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Жіктеу есімдіктерінің зерттелуі
Ағылшын тіліндегі есімдік және олардың атқаратын қызметтері
Жіктеу есімдіктері және жақ ұғымы
Оқу үрдісінде оқушыларды бағалаудың өзіндік ерекшеліктері
Қазақ тілі сабағында есімдіктерді оқыту әдістері
Қазақ поэзиясындағы есімдіктер
Дидактиканы оқытудың мақсаты
Ағылшын тілінен қазақ тіліне аударуда аудармашылық трансформацияларының негізгі типтері
Білім беру саласының бірінде (таңдау бойынша) бастауыш сынып оқушыларының жетістіктерін бағалау үшін өлшемдер мен көрсеткіштер дайындау
Жаңартылған бағдарлама бойынша бастауыш сынып оқушысының өзіне деген сенімділігін арттыру
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Қазақстан — әлемдік қоғамдастықтың белсенді мүшесі
Этноцентризм және әйелдер
Биоценоз туралы түсінік
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Жеке адамның дамуындағы өзіндік белсенділіктің маңызы
Аманжолов Сәрсен Аманжолұлы
Ілияс Есенберлин
Лицензиясыз қызметтен түскен табыстан айыру жөнінде