Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру. Өлең құрылысына талдау

Күнделікті сабақ жоспары, әдебиет 5 сынып
Тақырыптар:
41. Қ. Аманжолов Дауыл
42. Ж. Молдағалиев Ар - ұят туралы
43. Қ. Шаңғытбаев Сабалақ
44. М. Мақатаев Фантазия
45. М. Мақатаев Барлығы да сендердікі , Мен таулықпын

№8 Сабақ үлгісі:
1. Пән аты: Әдебиет
2. Сыныбы: 5
3. Күні, айы, жылы:
4. Тоқсан: ІІІ
5. Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы: Қ. Аманжолов Дауыл
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып жаңа мағлұматтар алуына жағдай жасау, Дауыл өлеңі жайлы түсінік беру, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.
2. Тәрбиелік: оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, елжандылыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылық: өз бетінше талдау, зерттеу жұмыстарына машықтанып, түйінді ой, өзіндік пікір қалыптастыруына жағдай жасау.
Сабақтың типі: жаңа сабақ.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілі: мәнерлеп оқу, әңгімелеу, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: портрет, тірек сызба суреттер, электронды оқулық.
Пәнаралық байланыс: тіл, тарих, география.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.
3. Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару.

ІV Жаңа сабаққа дайындық
1. Сабақ тақырыбын тақтаға жазу
2. Сабақ мақсатын түсіндіру

V. Жаңа тақырыпты түсіндіру:
Сабақ эпиграфы: Дейсіңдер – ау Қасымның несі басым?
Қасым солай болмаса несі Қасым?
Ақынмын деп қопаңдап жүргендердің
Әммесінен Қасымның десі басым.
(М. Мұқағали)

1. Тірек сызба арқылы ақын өміріне, шығармашылығына шолу
Қасым Аманжолов (1911 - 1955)
Өмір жолы

Қарқаралыдағы қызыл деген жер
Соғысқа қатысқан
Балалар үйінде тәрбиеленген
Шығармашылығы
Өлеңдері: Поэмалары:
Сарыарқа , Ақын өлімі туралы аңыз
Ертіс
Жайық Қытай қызы
Орал Құпия қыз
Мен Бикеш
Табиғат бөбегі . Естай – Қорлығайын .

2. Өлеңді мәнерлеп оқу.
3. ұжымдық жұмыс
• Лирика түрі –
• Тақырыбы –
• Идеясы –
• Лирикалық кейіпкерге мінездеме беру
VІ. Түсінік тексеру:
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей
• Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын айту.
ІІ деңгей
• Өлең құрылысына талдау.
ІІІ деңгей
• Ақынның поэтикалық тіліне талдау.
ІV деңгей
• Өлді деуге бола ма ойлаңдаршы ... атты эссе жазу.
VІІ. Жаңа сабақты бекіту:

Балалар біз бүгін не білдік, не үйрендік?
VІІІ. Сабақты қорыту:
1. Бағалау
2. Үй тапсырмасын беру.
1. Қ. Аманжолов Дауыл өлеңді жаттау.
2. ойтолғау жазу.

41, 42, 43, 44, 45 сабақты жүктеу

Толық нұсқасын көру



Ұқсас жұмыстар

Драмалық шығармаларды оқыту әдістемесі
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Формативті бағалау әдістері
Шетел тілдеріне оқытудың құралдары
Оқушылардың тілінде болатын кемшіліктердің себептері
Бастауыш сынып оқушыларының пәндік құзыреттерін қалыптастыру
Драма және драматургия негіздері
Сөйлем мүшелері - сөйлемнің ішкі бөліктері
Шағын жинақты мектептің біріктірілген сыныптарында қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ