Логикалық сұрақтарға жауап алу
Пәні: Сауат ашу
Сыныбы: 1
Тақырыбы: Бір уыс мақта
Сабақтың мақсаты: Әңгімені қатесіз, буындап және түсініп оқуға үйрету. Мазмұнын айта білуге баулу.
1. Шешесі қызына қандай ақыл айтқанын түсіндіре отырып, Ы. Алтынсарин туралы қысқаша мәліметтер беру.
2. Оқушыларды еңбексүйгіштікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
3. Оқушылардың сөздік қорын молайту және қиялдау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Пәнаралық байланыс: Өмірмен байланыс, еңбекке баулу, бейнелеу өнері.
Жүргізу әдісі: сұрақ – жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Көрнекі – құралдар: Оқулық, тақта, магниттік тақта, кеспе әріптер, сюжетті суреттер, Абай және Ы. Алтынсаринның суреттері, мақта түрлері, тірек – сызба.
Сабақтың барысы: І Алғашқы ұйымдастыру бөлімі.
- Сәлеметсіздер ме?
- Кім кезекші?
- Оқушылар түгел ме?
- Үйге не берілді
-
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
- Әсемпаз болма әрнеге жаттау
- Сегіз аяқ оқу
- Сұрақтарға жауап алу. Мынау кім? Абай кім және қандай?
ІІІ. Логикалық сұрақтарға жауап алу.
1. 2 + 2 = 0
2. Далада қар еріп, гүл өсіп тұр.
3. Апайлар үстеріне қызыл көйлек киіп алған
4. Мынау көмір ме? (қолыма мақтаны ұстап көрсетіп сұраймын)
5. Мақтаның түсі жасыл ма?
6. Осы мақта не үшін керек?
ІҮ. Жаңа сабақ.
1. Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
2. Оқулықтағы суретпен жұмыс.
3. Әңгіменің авторы Ы. Алтынсарин туралы қысқаша мәліметтер беру.
Қостанай облысы, Қостанай ауданында. туған.
Тұңғыш Ақын
мектеп ашқан
Шығармасы көп
Ағартушы Шығармалар
педагог аударған
Жазушы
4. Сергіту сәті. Түнімен қар борапты,
Көрмей қалдық неге біз?
Бәрін аққа бояпты,
Сайрап жатыр талай із.
5. Бір уыс мақта әңгімесін сюжетті сурет бойынша әңгімелеп беру.
А
ә
б
в
6. Сұрақтарға жауап алу.
7. Дәптермен жұмыс.
Мақтадан не жасауға болады? (Оқушылардың жауабы тақтаға және дәптерге жазылады).
8. Сергіту сәті. Мойнына моншақ іліп ап,
Мысық жатыр пырылдап.
Маңына маса келіп қап,
Мазасын алды ызыңдап.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
Біз бүгін не білдік? Сабақ сіздерге ұнады ма?
Сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыларды ауызша бағалап, мақтап өту.
ҮІ. Үйге тапсырма беру.
- Бір уыс мақта оқу және мазмұнын айту.
- Еңбек тақырыбына бір мақал немесе мәтел жазып келу.
Қаржы пəн бойынша сырттай оқу нысанында оқитын студенттерге өзіндік жұмыстарды орындауға арналған əдістемелік нұсқасы
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілетін дамыту жолдары
Биология сабақтарында оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытуда тірек-сызба технологиясының ерекшелігін анықтау жолдары
Бағдарламалық бақылау сұрақтарына жауап бермегенде
Бейімделген тест дайындау жүйесінде тест сұрақтарын дайындау
Мәтінмен жұмыс
Жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны
СӨЖ тапсырмаларына қойылатын талаптар
Бірлескен жұмыстарға берілген бірлескен есептер
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық қызығушылығын дамыту
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Диареяны алдын алу