Өнеріне қарай өрнегі

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Сауат ашу
Тақырыбы: С дыбысы және әрпі
Мақсаты: С дыбысы және әрпімен таныстыру, буын туралы түсінік беру, сөздерді буынға бөліп үйрету; дауысты дыбыс терминдерін түсіндіру, дамыту; жұмысты таза және ұқыпты аяқтауға тәрбиелеу
Қолданатын көрнекі құралдар: қолайна, дәптермен жұмыс, әріп қималары
Сөздік жұмыс: орақ, өңеш
Билингвальды компонент: сарбаз - солдат, балық аулау – ловить рыбу, сөз – слово, орман – лес, орамал – платок
Оқу қызметінің кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық Бір, екі, үш, жадырайық жинап күш
Тағы кітап алайық, мәнерлеп оны оқып ал.
- Кәне балалар өткен дыбыстарды еске түсіріп, қайталайық. Жарты шеңбер болып өткен дыбыстарды қайталап айтады: а, т, ғ, г, н, ң, р, л
Ұйымдастыру - іздестіру Жұмбақ:
Оң жағымда бес сарбаз,
Сол жағымда бес сарбаз
- Дұрыс айтасыңдар. он саусақ сөзінде ең бірінші С дыбысы тұр. кәне С деп қайталайық.
- С дыбысының дұрыс артикуляциясы мынадай: С дыбысын айтқанда ерін дөңгеленіп тілдің ұшы астыңғы тістен алыстап, арт жағы көтеріледі.
- С дыбысы дауысты дыбыс. Дауысты дыбыстарды қызыл түспен белгілейміз.
- С дыбысын ауада жазып көрейік.
- Енді С дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтыңдаршы.
Сергіту сәті
Жалғыз саусақ тіпті де
Ұстай алмас жіпті де
Екі саусақ бірікті
Ине қолға ілікті
Үш саусағым орамды
Жүгіртеді қаламды
Өнерлі екен он саусақ
Қала салсақ, жол салсақ.
(М. Әлімбаев)
Сөздік жұмыс
Өңеш - тамақ жүретін жұтқыншақ
Мақал – мәтел
1. Өнерпаздың он қолы бар.
2. Өнеріне қарай өрнегі
3. Өнерді үйрен де жирен.
Д О Телефон
Ойын шарты: телефон арқылы айтылған сөзді басқа баланың құлағына сыбырлау арқылы жеткізу
Дәптермен жұмыс:
Жеке жұмыс жүргізу: - Он саусақ
С дыбысын үш рет қайталайды.
С дыбысына сөз ойлап табады.
Қимыл жасады.
Сөздік жұмыс жасалды
Мақал - мәтелді қайталайды

Ойын ойналды
Тапсырманы орындайды.
Рефлексивтік - түзетушілік Балаларға еңбек етуден жалықпау керек екендігін ұғындыру. Еңбектің маңызын түсінеді
Күтілетін нәтиже:
Біледі: суретке қарап сөйлем құрауға, сөздерге дыбыстық талдау жасауға, әріп қималарымен буындар құрауға арналған тапсырмаларды;
Игерді: с дыбысының дауысты екенін;
Меңгереді: с дыбысынан басталатын сөздерді қатыстырып сөйлем құрау дағдыларын.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақтың сәндік- қолданбалы өнерімен таныстыруды теориялық тұрғыда негіздеу
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазактың сәндік-қолданбалы өнері және ұлттық өрнектері туралы түсінік берудің маңызы
Қазақ халқының ою-өрнек өнері
Сақ өнерінің кейбір белгілері
Қазақ ою-өрнектері арқылы оқушылардың іскерлігін қалыптастыру үрдісіндегі педагогикалық шарттарды анықтау
Қазақ халқының ағаш төсектің көркемдеп жасау, әрлеу, әдіс – тәсілдерін игеру
Қазақтың сәндік өнерінде оюдың түрі өте көп
Мектеп оқушыларын ұлттық қолөнер сырмақ сыру өнеріне баулу мүмкіндіктері
Мектеп жасына дейінгі балаларды қазақтың ою-өрнек түрлерімен таныстырудың маңызы
Мектепке дейінгі ұйымдарда қазақ бейнелеу өнерінің шығармаларын үйрету
Кенет клоун тасты бұлғап - бұлғап тұрып адамдарға қарай лақтырып жібергені
Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз
Көршіміз, Шақтай ақсақал, әлдене толы көнетоз сөмкесін арбаға салып жатып шешеме: - Бәйбіше, ақсақалың бүгін түске қарай келіп қалар, - деп ескертті
Аңшы таңданып, жалт қарайды мен жаққа
Түйежапырақты дағара тартқандай төмпештеуін қарай гөр
Түлкі қылмаңдай қарайды қасқырға
Магнит энергиясының өрнегі
Әншілік өнеріне арналған хрестоматия
Бронхопневмонияның түрлеріне қарай патогенетикалық емдеу әдістері