Тәрбие сағатымызды ашық деп жариялауға рұқсат етіңіздер
Тәрбие сағатының тақырыбы: Әдептілік – адамдықтың белгісі
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа, кішіпейілділікке, әдептілікке, еңбексүйгіштікке, өз халқының салт - дәстүрін үйрене отырып, жаман әдеттерден аулақ болуға үйрету. ә) Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын, таным белсенділігін арттыру. б) Оқушыларды әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың өтілу әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекілігі: суреттер, сызбалар, нақыл сөздер жазылған плакаттар.
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі.- Құрметті ұстаздар, оқушылар, қонақтар! - Бүгінгі болатын 1 А сынып оқушыларының ашық тәрбие сағатына қош келдіңіздер!
- Тәрбие сағатымызды ашық деп жариялауға рұқсат етіңіздер.
Амандасу. – Балалар қане, бір - бірімізбен амандасайық.
Амансың ба, Алтын күн?
Амансың ба, Көк аспан?
Амансың ба, Жер - Ана?
Амансың ба, достарым?
Сіздерді көрсем қуанам!
- Енді қонақтармен амандасайық. Үлкенге де сіз!
Кішіге де сіз!
Баршаңызды құрметтеп
Бас иеміз біз!
Алдымен балалар өзіне сәйкес келетіндей, әдептілік мінез - құлыққа байланысты сөздерді таңдап, соған өз атын тіркеп айту керек..
Мысалы: Ақылды -, байсалды -, сыпайы -, әдепті -, алғыр -, білгіш --, ізетті -, мейірімді -, бауырмал -, кішіпейіл - тілалғыш -.., білімді -, әдемі -, талапты -, сүйкімді -, шыншыл -, қайратты -, ақкөңіл -, еңбекқор -, қайырымды -, әділетті -, намысты -, адал -, сыйлы -, шыдамды -, батыр -
- Ал енді балалар бәріміз тақтаға қарайықшы.
Ситуациялық жағдай. (тақтадан сурет көрсету)
Әдеп
Арман мен Аян қалада тұрады. Екеуі де бір мектепте, бір сыныпта оқиды. Бүгін автобустың алдыңғы орындығына жайғасқан екеуі мектепке келе жатты. Алдыңғы есіктен қолындағы сөмкесін әзер көтеріп әжей кірді.
Аян орнынан тұрып, әжейге орын берді. Ал Арман болса көрмегенсіп, теріс қарап отыра берді.
Бір уақытта әжей, орнынан тұрып, түсуге ыңғайланды да, сөмкесінен екі алма алып, Аянға берді. Әжей Аянның әдептілігіне сүйсініп, алғысын білдірді.
- Ал балалар сендер не істер едіңдер?
- Арманның істеген ісі дұрыс па?
- Әдептілікке жата ма?
Демек, адам бойында жақсы - жаман қасиеттер болады екен. Бізге ақылдылықты, адалдықты, қарапайымдылық пен кішіпейілділікті инабаттылықты, шыншылдықты ата - аналарымыз, ұстаздарымыз үйретеді екен.
- Ал біз, осындай жақсы қасиеттерді ананың ақ сүтімен, бал тілінен бойымызға сіңіреміз.
- Жақсы бала осы қасиеттерді үйреніп, жаман мінез, әдеттерден, ұнамсыз қылықтардан аулақ болуға тырысуларың керек.
- Ал, балалар, өздерің ойланыңдаршы әдепті бала қандай болады?
- Әдепсіз бала қандай болады? Өздерің айтыңдаршы?
- Демек, бүгінгі тәрбие сағаты жақсылыққа жол бастап, жамандықтан арылуға бағыттайды. Мектеп жасынан жақсы әдеттерге тәрбиеленіп, жаман әдеттерден бойымызды аулақ ұстағанымыз жөн екен.
- Олай болса, бүгінгі ашық тәрбие сағатының тақырыбы Әдептілік – адамдықтың белгісі . Ал енді, адам бойындағы жақсы - жаман қасиеттерді топтастырайық.
- Сендер қалай ойлайсыңдар? Жарқырап тұрған күнге қандай баланы жатқызуға болады?
Ана - өмірдің шуағы
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ ЖҰМЫСЫН ТӘЖІРИБЕДЕ ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Жалпы білім беретін мектептерде стандартты емес кәсіптік бағдар беру сабақтарын өткізу әдістемесі
Мектептегі берілетін тәрбие
Оқушы тұлғасының дамуы мен қалыптасуында тәрбиенің ролі
Адам құқығы бала құқығы
Бала тәрбиесі үшін педагогикалық идеялар маңызы
Нашақорлық – ғасыр дерті
Бастауыш сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау негiздерi
Тұңғыш Президент - Кемеңгер Көшбасшы
Қашықтықтан оқыту
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
СБЖ-ның схемасын өңдеп сызу
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Ертегілер – халықтық тәрбие жүйесінде
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер