Магнит өрісінің күш сызықтары. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Физика 10 сынып (жаратылыстану бағыты)
Сабақтың тақырыбы: Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары.
Мақсаты: Пән бойынша оқушылардың білім - білік дағдысын қалыптастыру,
Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау,
сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Жұмыс нәтижесі: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығын игереді
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық
Блум таксономиясы:
Марта Бронсон(2002ж) өзін - өзі реттеу
Негізгі идеясы Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, магниттік өзара әрекеттесу, Эрстед және Ампер тәжірибелерімен танысады, магнит өрісі күш сызықтары туралы түсінік алады.
Қолданылған әдістері мен тәсілдері: Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;
Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;
Ресурстар: Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут
Сабақ жоспары: 1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі – түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма
Ойлау. Блум бойынша жіктеу
Тапсырма түрі.
Түрткілер.
Білу
Қызығушылығын ояту.
І топқа Кирхгофтың бірінші ережесін тұжырымдаңдар?
ІІ топқа Кирхгофтың екінші ережесін тұжырымдаңдар
ІІІ топқа Толық қуат нені айтады?
ІV топқа Джоуль - Ленң заңын тұжырымдаңдар?
Түсіну
Оқулық мәтінін игерту
Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо
Қолдану
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. І топқа Магнит өрісі
ІІ топқа Ампер заңы
ІІІ топқа Магнит өрісінің күш сызықтары
ІV топқа Эрстед тәжірибесі
Сергіту сәті
Токтың әсері
Магнит өрісін оқытудың әдістемесі
Қашықтықтан оқытуда қолданатын формалар мен әдістер
Электр және магнит өрісі ұғымдарының динамикасы
Физика сабағында электр және магнетизм курстарын оқыту
Электромагниттік индукция
Магнит өрісі жайлы
МАГНИТ ЖӘНЕ ЭЛЕКТР ӨРІСІНДЕГІ ЗАРЯДТАЛҒАН БӨЛШЕКТЕРДІҢ ҚОЗҒАЛЫСЫ
Физикалық есептерді шығару тәсілдері
Өткізгіш бетінің эквипотенциал беттері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту