Жануарлардың көптүрлілігі
Тақырып: Жануарлардың тіршілік ортасы
Сабақтың мақсаты:
Дамытушылығы: Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлерімен таныстыру, олардың қандай топқа жататындығын анықтай білуге үйрету.
Білімділігі: Оқушылардың алған білімдері бойынша түйін сөзді таба білуге, тұжырым, қорытынды шығара білу қабілетін арттыру.
Тәрбиелігі: Оқушылардың табиғаттың жанашыры болып табиғатты қорғауға өз үлесін қосуына тәрбиелеу.
Түрі. Ауызша сабақ - 1
Технология БжС
Ауызша – 1 сабақ картасы
1 - кезең
Ұйымдастыру.
Мақсатты айту
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама - қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
Көшбасшыға сөз
Жылдамдық жаттықтыруы
Жануарлар, су, құрлық, топырақ, мекен, тіршілік, бейімділік.
2 - кезең
Оқушылардың субъектті іс - тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. Жануарлардың көптүрлілігі. бойынша қарама - қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.
Қарама - қарсы сұрақтар:
Жануарлар тіршілік ету үшін не қажет?
Қандай жан - жануарларды білесің?
Сүтқоректілерге не жатады?
Қандай құстарды білесің?
Қандай жорғалаушыларды білесің?
Бунақденелілерге не жатады?
Бунақденелілер қайда өмір сүреді?
Бейімділік деген не?
Төрт түлікке не жатады?
Төрт түліктің қандай пайдасы бар?
Жан - жануарлар қандай топтарға бөлінеді?
Үй жануарларына не жатады?
Ең күшті жануар не?
Жан - жануарлар қалай қоректенеді?
Қандай жануар балды жақсы көреді?
Жер бетінде жануалардың қанша түрі бар?
Омыртқасыз жануарлар деп қандай жануарларды айтамыз?
Омыртқасыз жануарларға қандай жануарлар жатады?
Бақа, жылан қандай жануарларға жатады?
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар қозғалысында қандай айырмашылық бар?
Қандай жыртқыш жануарларды білесің?
Жәндіктерге не жатады?
Сүтқоректілер неше топқа бөлінеді?
Құстар неше топқа бөлінеді?
Үй жануарларына қандай жануарлар жатады?
Бунақденелілер қалай көбейеді?
Жәндіктер немен қоректенеді?
Балықтың қандай түрлерін білесің?
Жануарларды қалай бағып күтесің?
Қандай бауырмен жорғалаушыларды білесің?
Сыныптағы бала саны – 21=4, 7%
2) Тексеру. Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау.
Жаңа сабақ
Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру (2 - 3 мин)
«Биологиялық экология»
Биоалуантүрлілік туралы түсінік
Жануарлар дүниесі биосфераның құрамдас бір бөлігі.
Биологиялық әртүрлілік ұғымы және оларды сақтау
Популяциялық генетика негіздері. Популяцияның генетикалық құрылымы. Адам популяциясының генетикалық әртүрлілігі
Биология кабинетінде тірі табиғат бұрышын ұйымдастыру
Биологиялық экология туралы ақпарат
ЖАНУАРТАНУ ПӘНIНДЕ БУЫНАЯҚТЫЛАР ТИПIНIҢ ҚҰРЫЛЫСЫН OҚЫТУ ӘДIСТЕМЕСI
Эволюциялық ілім негіздері
Дүниетану оқулығына анализ жасау
КЕЙБIР 0МЫРТҚАЛЫ ЖАНУАРЛАРДЫҢ ЖӘНЕ АДАМНЫҢ ДАМУЫ
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Өсімдік пен жануарлардың ыстыққа, суыққа, ауа қысымына, су тереңдігіне, хим
Апокринді тер бездеріне адамның қолтық, шат және күнтимес (аралық), жануарлардың түкті тері аймақтарындағы тер бездері жатады
Анеуплоидия адам мен жануарлардың бірқатар хромосомалық аурулары нәтижесінде өрбиді
ЖАНУАРЛАРДЫҢ МЕКЕН ОРТАСЫНА БЕЙІМДЕЛУІ
ЖАНУАРЛАРДЫҢ ТІРШІЛІК ОРТАСЫ ЖӘНЕ МЕКЕН ОРТАСЫ
Ертеде жылқы күнге қарап былай дейді: - О, барлық жан - жануарларға тіршілік сыйлаған қайырымды күн, мені жануарлардың арасындағы ең сұлулардың бірі деседі жұрт
Жануарлардың балық уынан уланудағы токсикология
Жануарлардың дене құрылысын зерттеу