Қаһарман сөзін буынға бөл
Cауат ашу
Сабақтың тақырыбы: В дыбысы мен әрпі
Сілтеме: Оқулық, жоспар орта мерзім
Жалпы мақсат: Оқушыларды В дыбысымен әрпі туралы түсінік беру
Негізгі идеялар; В әрпі бойынша алған білімдерін нығайтады бір жүйеге келтіріп қорыту білім дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың алған білімдері сараланады. Сыни ойлауға машықтанады
Күтілетін нәтиже: Вв дыбысын ажырата алады. Сөйлемде қай жерде орналасқанын біледі.. Өмірде қолдана алады.
Оқыту әдістері: Оқытудың жаңа әдістер: сұрақ - жауап, диалог; АКТ, топтастыру
Сын тұрғысынан ойлау, Ыстық орындық стр - н пайдалану мағынасын ашу бағалау парағы Топтастыру
Дерек көздер: Оқулықтағы тақырыпқа сай берілген материалдар
Сабақ түрі: Топтық
Тапсырмалар: Топтастыру өмірмен байланыстыру мысалдар келтіру
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс - әрекеті
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ойға толып санамыз,
Бестік болып бағамыз
Баласындай бір үйдің
Тату болсын арамыз
Топқа бөлу.
Ыстық орындық әдісі арқылы
1. Һ дыбысы қандай дыбыс?
2. Қаһарман сөзін буынға бөл.
3. Қазақ қаһармандарын ата
4. Қаһарман мәтінінде не туралы айтылған?
5. Һ дыбысын қатыстырып сөз ойла
Жұмбақты шеш
Теуіп - теуіп қалдым
Алысқа ұзап бардым Жауабы: Велосипед
Бірінші қандай дыбыс естіліп тұр
- В - ұяң, дауыссыз дыбыс. Орыс тілінен енген дыбыс.
Жаңа сөздермен таныстыру. Суреттерін көрсете отырып, мағынасын ашу.
Вагон, трамвай, автобус, аквариум, велосипед, вокзал.
- Сөздерді буынға бөліп, неше дыбыс, неше әріп бар екенін анықтау
- В дыбысы сөздің барлық буынында кездеседі.
Видео ролик
ІV Оқулықпен жұмыс.
Суретке қарап, әңгімелеу. Вокзал туралы білетіндерін сұрау.
- Мәтінмен жұмыс.
А) Өзім оқимын
Ә) Мәтінді талдау.
Б) Іштей оқу, дауыстап, тізбектеп оқыту.
- Үлкенге құрмет - балаға міндет мақалының мағынасын ашу.
VІ Дәптермен жұмыс.
Ауада жазу. Жазу жолындағы әріптерді жазу. В в әрпін балалардың әдемі, таза, сауатты жазуларын қадағалау.
VІІ Топпен жұмыс
Топпен жұмыс жүргізу мақсатында әр топқа жеке - жеке тапсырмалар үлестіремін.
1 - топ Волейбол сөзіндегі дыбыстарды қатыстырып сөз құра. 2 - топ. Буын ұйқасын тап.
- гон, - гон, - гон рет, - рет, - рет
М. Жұмабаев
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
Шәкәрім өлеңдеріндегі тұлға мәселесінің дәстүрлік негіздері
Аңыз әңгімелерді оқыту әдістері
Аңыз-әңгімелердің танымдық және тәрбиелік мәні
Қазақ әдебиеті-тұлғаның рухани дамуының бастауы
Қазақ тілінің фонетикасын меңгерту маңызы
Бауыржан Момышұлы шығармаларындағы Абай дәстүрі
Қ.-М. Жүсіп және ұлттық поэзияның зерттелу мәселелері
Мағжан жұмабаевтың тәрбие туралы көзқарасы
БОЛАТҰЛЫ КЕРЕЙ ХАН
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Дүниежүзілік мұхиттың бөліктері
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы