Балалар соңғы Сенек ауылы

Сабақтың тақырыбы: Кестелік қосу мен азайтуды қайталау.
Сабақтың мақсаты:

Білімділік. Қосу мен азайтудың мән мағынасын ашуды және он
Көлеміндегі кестелік қосу мен азайту сияқты мәселелерді
қайталау.
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл - ойын, ой - өрісін дамыту. Өздігінен
жұмыс істеуін қалыптастыру. Шапшаң есептеуге
дағдыландыру. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелігі: Отанға деген сүйіспеншілігін арттыру

Сабақтың түрі: Саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, елді - мекен картасы, деңгейлік тапсырмалар
бақылау картасы.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сабаққа әзірлік
2. Сабақтың мақсатын хабарлау.

Балалар мына суреттен кімді көріп отырсыздар?
- Н. Ә. Назарбаев
Дұрыс, ел басымыз Н. Ә. Назарбаев. Еліміздің экономикасы мен халқымыздың
Әлеуметтік жағдайын жақсарту үшін жыл сайын Қазақстан халқына жолдау жолдайды.
Біздің бүгінгі сабағымыз ел басы жолдауындағыдай өркендеген дамыған, елді - мекендерге саяхат жасау
арқылы өтеді, сондықтан білімдерімізді көтерейік. Сонымен кестелік қосу мен азайтуды еске түсіруді қайталаймыз.
Жетібайдан Сенекке бару үшін дамыған бірнеше ауылға соғамыз. Сондықтан пойызбен барамыз.
- Пойызға міну үшін не керек?
- Билет
- Дұрыс, билет орнына білімдерімізді тексеру үшін бақылау картасы бар, картадағы тапсырманы орындасақ пойызға мінеміз.
Бақылау картасы
Өрнек ------------- Өрнектің мәні
2+3 -------------- 10
5+5 ----------------5
4 - 2 -------------- 1
7 - 6 -------------- 2

- Жақсы тапсырманы орындадық: Өзен қаласына бет алдық. Өзен қаласы бизнес орталығы.
Тапсырма: Қосу мен азайту компоненттерін еске түсіру.
1. Оқулықтағы 1 - 2 тапсырмалар
2+2=4 --------------- 3+3=6 -------------------- 4+4=8
5+5=10 ------------- 8 - 4=4 -------------------- 6 - 3=3
4 - 2=2 -------------- 10 - 5=5 ------------------ 1+1=2
Тапсырманы орындадық. Жаңа өзен халқы риза болды.
Келесі. Құланды ауылына келе жатырмыз. Құланды компьютерленген, дамыған ауыл.

Тапсырма. Оқулықтағы №3
1. Мәні 0-ге тең болатын айырмаларды жазу.
Бос әйнекшелерге тиісті санды қою.

2. Сергіту сәті.
Ары қарай мәдениет орталығы Бостан ауылына келдік.
Тапсырма. Оқулықтағы 4 - 5 тапсырма.
1. Қосындының мәні қосылғыштардың біреуіне тең болатын қосындыны жазу.

4+0=4 -------- 0+3=3 ----------- 6+0=6
5+0=5 -------- 0+2=2 ----------- 7+0=7
2. Айырманың мәні азайғышқа тең болатын қосындыларды жазу.
6 - 0=6 -------- 8 - 0=8 -------- 9 - 0=9
Санды 0-ге қосқанда, саннан 0-ді азайтқанда санның өзі шығады екен.
Балалар соңғы Сенек ауылы. Жолдауда айтылғандай көгалдандырылған, ауасы таза мөлдір суы бар Сенек ауылына да келдік. Пойыздан түсіп Сенек ауылын аралаймыз.
Тапсырма. Өзіндік жұмыс.
3 қатарға бағандарды бөліп беріп, орындарына отырып шығарады.
3+2=5 ----------- 5 - 2=3 ------------- 4+3=7
6 - 2=4 ---------- 4+2=6 -------------- 8 - 3=5
5+2=7 ------------ 7 - 2=5 ------------ 6+3=9
8 - 2=6 ----------- 6+2=8 ------------- 10 - 3=7

Қорытындылау: Деңгейлік тапсырма.
I - деңгей. ------------------ II - деңгей.
3, □, □, □, □, 8 ----------------- 6+1=7
9, □,□,□,□,□,□, 2 ----------- 9 - 1=7
III - деңгей.
Жұлдызшаның орнына ,=таңбасын қой.
7*10 - 4 -------------- 4+3*4+2 ---------------- 10 - 6*8+1
Балалар, міне біз саяхатымызды аяқтадық. Жаңарған дамыған ауылдар ұнады ма?
- Ұнады.
Сіздер болашақта осындай елде өмір сүресіңдер. Егер осылай жақсы оқып білімді азамат болсаңдар, Қазақстанның жалауын биікте ұстайтын ұрпағысыңдар.

Бағалау.
Жалау тарату.



Ұқсас жұмыстар

Әкімшілік орталығы және күрік ауылдық округінің жалғыз елді мекені
Протон зымырантасығышының апаты
Ежелгі замандағы Қазақстан
Маңғыстау облысының тарихы мен физикалық -географиялық жағдайы
Қазақстандағы тас дәуірі
Тілдің актіив және пассив лексикасы жөнінде
Халықтың ақшалай шығыстарының құрылымы
Жаңа тас ғасырдағы Қазақстан
Сөйленістердегі кірме сөздер
Қазақ говорларындағы кірме сөздер
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
Сарқырама ауылының лауазымды азаматы
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ