Минутпен өрнектеу
Сабақ тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақ мақсаты:1) Өз бетінше ойлау қабілеттерін арттыру, тез есептеу дағдыларын жетілдіру.
2) Өткен білімдерін жетілдіру.
3) Сабақты халықтық педагогикамен байланыстыра отырып, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әдісі:түсіндіру, ойын, жұмбақ.
Түрі:ұжымдық, топтық жұмыс, ойын сабағы.
Көрнекілігі: дидактикалық материалдар, суреттер.
Сабақ жүрісі.І.Ұйымдастыру бөлімі.
Сыныпты екі топқа бөлу.
ІІ. Өткен материалды бекіту.
1. 1-ші бетінде киіз үйлер , 2-ші бетінде тапсырмалар жазылған.
14-7......80-10......40+20......1сағ =......мин
10+50......60+30......70+5......1мин =......с
2.Ойын Тез жауап
60-30+7
90-70+1
10+60+9
60-30+2
3. Ұжымдық жұмыс.Есептерді шығар.
І топ.
Шарты.
Ер бала –5
Қыз бала-7
Барлығы -?
ІІ топ.
Шарты.
Ер бала-5
Қыз бала-5
Кірді-10
Болды -?
Сергіту сәті.Музыкалық қимыл.
ІІІ.Білгенге маржан, білмеске арзан.
Минутпен өрнектеу.
1cағ20 мин =...мин
90мин =...сағ...мин
1 сағ 40мин=...мин
1сағ 10 мин =...мин
ІV.Ойын Арқан тартыс
Берілген кесінділердің әрбіреуінен 2см ұзын кесінді сыз.
Берілген фигуралардың ұзындықтарын өлшеп, периметрін тап.
V. Сабақты бекіту.
1. Аспанда неше күн бар?
2. 5-ін, 5 іннің аузы бір ін?
3. Кемпірқосақтың неше түсі бар?
4. Мектепке келе жатқан 5балаға , қарсы жолда тағы4 бала жолықты, мектепке неше бала барды?
5. Қатар тұрған 3санның қосындысы 9-ға тең, ол қандай сан?
VI.Қорытынды .
VI.Бағалау.
Уақытты оқытудың әдістемесі
Педагогикалық тәжірибені. Педагогикалық эерттеулердегі өлшем шкалаларын қолдану
Тетікті технологиялық талдау
Бағалау критерийі
Жұмыс уақытының қоры мен жұмыс тәртібі
Қашықтан оқыту теориясы
Медициналық құралдарды өңдеу кезеңдері
Орта мектепке арналған "Информатика" пәнінен электронды оқулық құру
Дaрaжoлды aрaлықты жaқсaрту іс шaрaлaры
Генетикалық карталар жайлы
Оқушыларды мәліметтер қоры түсінігі, ақпаратты кестелік түрде өрнектеу жолдарымен және алаң түсінігімен таныстыру
Өлшем бірліктерін өрнектеу