Күлдіргеннің тапсырмаларын орындайық Сабақ мақсаты

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Баутин ауылы, Ақбота балабақшасының тәрбиешісі
Сисенбекова Алия Озганбаевна

Сабақ тақырыбы: Күлдіргеннің тапсырмаларын орындайық
Сабақ мақсаты: 1. Балалардың жыл бойына алған білімдерін түрлі тапсырмаларды орындату арқылы бекіту.
2. Балалардың шығармашылығын жұмбақтар арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Ұқыптылыққа, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: шарлар.

Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі:
- Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, амандасайық!
- Сәлеметсіздер ме?
Шаттық шеңбер!

2. Өткенді қайталау.
Тәрбиеші:
- Қазір қандай мезгіл?
- Көктем мезгілі.
- Көктем мезгілі неше айдан тұрады?
- Көктем мезгілі 3 айдан тұрады.
- Көктем айларына қандай айлар жатады?
- Наурыз, сәуір, мамыр.
- Бір аптада неше күн бар?
- Бір аптада 7 күн бар.
- Апта күндерін атайықшы?
- Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі жексенбі.

3. Жаңа сабақ.
- Балалар, бүгінгі оқу іс – әрекетіміздің тақырыбы: Күлдіргеннің тапсырмасын орындайық .
Тосын сәт:
- Балалар, есік қағылған сияқты кім екенін қарайықшы.
- Балалар бізге қонақ келіпті. Қонаққа күлдірген келді.
- Кім келді балалар?
- Күлдірген.
- Сәлеметсіздер ме, балалар?
- Сәлеметсіз бе, Күлдірген.
- Мен Күлдіргенмін, Күлдіргенмін.
Балабақшаларды аралап ойын - сауық құрамын.
Бүлдіршіндерді күлдіремін.

Тәрбиеші:
- Күлдіргеннің қолында нелер бар?
- Шарлар
- Шарлардың түстері қандай?
- Қызыл, жасыл, сары, көк.

Күлдірген:
- Дұрыс айтасыңдар балалар! Менің қолымда шарлар, мына шарлардың ішінде тапсырмалар бар. Сендердің білімдеріңді тексерейін деп келдім. Сол тапсырмаларды орындаймыз ба?
Балалар: - Ия, орындаймыз.

I тапсырма: Тіл дамыту сабағы
Күлдірген:
1 - сұрақ: - Біз қай Республикада тұрамыз?
Балалар: - Біз Қазақстан Республикасында тұрамыз.
Күлдірген:
2 - сұрақ: - Қазақстан Республикасының елбасының аты кім?
Балалар: - Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев.
Күлдірген:
3 - сұрақ: - Бас қаламыз қалай аталады?
Балалар: - Астана.



Ұқсас жұмыстар

Дидактикалық ойын түрлерін практикада қолдану
Бүтін ондық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстыру
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Әріпті өрнектерді оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту барысында тәрбиешілердің рөлі
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Ағылшын тілін оқытудағы модульдік оқыту әдісі
Балаларға үй жануарларымен, жабайы аңдарды таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыруда дидактикалық ойындарды қолдану
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Мақсатына жеткен жан