Қайсысы сал

Сал - серілер керуені (3 сынып)
Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев (6 сынып)

Мақсаты: Серілер туралы алған білімдерін қорыту, шығармаларын танып білу, тарихи тұлғалардың шығармаларынан рухани ләззат алып, халық композиторларының өміріне құрметпен қарауға баулу.
Міндеті
- Алған білімдерін қорытындылайды;
- Шығармаларын ажырата біледі;
- Музыкалық сауаттылықтары артады
Күтілетін нәтиже: Өз беттерімен білім алуға, нәтижеге қол жеткізеді. Шығармашылық жұмыспен айналысуға төселеді және дағдыланады
Бағалау түрлері: Смайлик, әр түрлі фигуралар, стикерлер, мадақтаулар, суммативті бағалау, кері байланыс

Ұйымдастыру кезеңі
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Сәлемдеседі.
Көңіл - күйді анықтау
Оқушылардан көңіл - күйлерін, сабаққа дайындықтарын, қандай мақсатпен сабаққа келгендері жөнінде еркін сұрақ - жауап алады

Өзін - өзі және өзара бағалаулар жүргізу үшін смайликтер, стикерлер, маркерлер, әр түрлі фигуралар мен бағалау парақтарын таратады
Өнер туралы
Халқымыздың мақтанышы - әнші - композиторлар

Білу
Кешегі мен бүгінгіні байланыстыру Ой қозғау сұрақтары:
Сал - серілер деген кімдер?
Ақан серінің қандай әндерін білесің?
Балқадиша кімнің әні?
Әннің мазмұны не туралы?
Ән жүйрігі кім?
Біржанның қандай әндерін білесіңдер?
Теміртас әнінің авторы кім және ол ән кімге арналған?
Үкілі әнші кім?
Гәкку әні қандай әнге жатады?
Сал - серілер нені армандады?
Абай кім? Абайдың әндерін атаңдар.
Абай әндері қандай тақырыптарға жіктелген?

Түсіну
Тақырыпты ашу
Серілік құрып, ел аралап, халықтың көңілін көтерген, мұң - мұқтажын тыңдап, ауыр тұрмысын әнмен жұбатқан өнер иелері, тума таланттар халық арасында аз болмады. Халық оларды бар ықыласымен, ниеттерімен қарсы алып, ат үстінен кілемге түсіріп, қонар үйіне дейін көтеріп апарып, құрметтеді.

Қолдану
Ойларын ортақтастыру, сөйлеу мәдениетін арттыру
Портреттер
Қайсысы сері?
Қайсысы сал?
Қайсысы ақын?

Ақын деген кім?
Сал деген кім?
Сері деген кім?

Талдау
Берілген мәтінді топ ішінде талқылау, әңгімелеу.
Халықтың ерекше құрметіне бөленген сал - серілердің шығармалары
Балқадиша ------ Үкілі Ыбырай
Сәулем - ай ----- Ақан сері
Маңмаңгер ----- Қазақтың халық әні
Гәкку ------------- Ақан сері

Сергіту сәті
Сабаққа деген белсенділіктерін арттыру
Әуенді тап ойыны
Баянмен сүйемелдеу арқылы әуендерді жасырады

Жинақтау
Сыни тұрғыда ойлана отырып пікір алмасу
Топтастыру әдісімен жұмыс
Халық композиторы
Халық әндері
Халық композиторлары
Бағалау

Жамбыл облысы, Жуалы ауданы,
Б. Момышұлы ауылы
№ 29 Александр Герцен орта мектебі
Шайдуллаева Гүлзахан Арстанбекқызы

Сал - серілер керуені жүктеу
Өнерін өнеге еткен Нұрғиса Тілендиев жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сандық ұғымдарды қалыптастыру және сануға үйрету
Мектепке даярлық топтарында санау және есептеу әрекеттерін оқып-үйрету әдістері
I-тектi меншiксiз интегралдар
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
Математикадан дидактикалық материалды дайындау әдістемесінен дәрістер
Бейорганикалық химия курсы бойынша оқыту және бақылау бағдарламасын құрастыру
Үй жұмысын орындауға көмек, көптеген мысалдар мен нақты ережелер (қазақ тілі)
Қазақстандағы ислам діні ағымдары нені көздейді?
Күй атасы құрманғазы
Еліктеу сөздер туралы түсінік
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Салық жүйесi
Салық жүйесі және оның қазіргі кездегі қызмет етуі
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Салықтардың экономиканы мемлекеттік қаржылық реттеу жүйесіндегі рөлі мен орны
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Фирманың маркетинг қызметіндегі баға және баға саясаты ЖШС «Adramit Akros» мысалында
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы