Балаларды резинаның қасиетімен таныстыру

Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы,
І. Үренгішбаев атындағы орта мектебі
Шағын орталық тобының тәрбиешісі
Отарова Орынгүл Сансызбайқызы

Тақырыбы: Доп
Сабақтың мақсаты: Балаларды резинаның қасиетімен таныстыру; ойыншық атын дұрыс атап, сипаттау жұмысын жүйелеу; мнемотехнология арқылы балалардың тілдерін дамыту. Ұқыптылыққа, тазалыққа баулу.

Сабақтың көрнекілігі: ойыншықтар, мнемотехнология сызбасы, интерактивті тақта, тақпақтар.
I Ұйымдастырушы қозғаушы қызмет түрі.
Сабақтың барысы:
Балалар шеңберге тұрады
Бала, бала баламыз,
Бақшамызға барамыз,
Тату - тәтті тұрамыз.

Тәрбиеші: Енді бір – бірімізге сәлем берейік.
Сәлемет бе, міне мен!
Доспын енді сенімен!
(бір – бірлерінің қолдарынан ұстайды)
Тәрбиеші: Балалар, менің қолымда қандай затты көріп тұрсыңдар?
Балалар: Доп

II Ұйымдастырулы – ізденушілік
1. Доппен ойнау
Мақсаты: мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиеші: Бұл жай доп емес, сиқырлы доп. Бұл сиқырлы допты алақаныма салып, айналдырып доп туралы тақпақ айтайық.
Добым, добым, домалақ,
Қайда кеттің домалап.
Қызыл, жасыл, сары, көк
Ойнайтын сенімен бала көп.

Тәрбиеші балаларға себеттің ішінен кішкентай доптарды алып таратады. Балалар доптарды қолдарына ұстап, қарайды.
Тәрбиеші: Балалар, бұл доп неден жасалған?
Балалар: Резинадан жасалған.
Тәрбиеші: Доп қандай, қатты ма, жұмсақ па?
Балалар: Жұмсақ
Тәрбиеші: Доппен біз не істейміз?
Балалар: Ойнаймыз
Тәрбиеші: Допты соққанда, ол секіреді. Себебі, ол желденген.

2. Мнемотехнология сызбасы (интерактивті тақта бойынша)
Мақсаты: сызбаға сүйеніп допты сипаттауға үйрету, заттың түсін, пішінін, көлемін ажырата білу біліктілігін қалыптастыру.
Тәрбиеші: балаларға сызбаны көрсетіп допты қалай сипаттауға болатынын айтады, мнемотехнология сызбасына сүйенеді.
Мынау не? – Доп
Доп қандай? – домалақ
Түсі қандай? – қызыл, жасыл, сары, көк
Доптың көлемі қандай? – үлкен (кішкентай)

3. Эксперименттік жұмыс
Мақсаты: балаларды өз еркімен тәжірибе жасауға, қорытындылауға үйрету.
Тәрбиеші: Балалар допты басқанда, ол жұмсақ басылады, сосын өз қалпына қайта келеді. Қазір біз сендермен тәжірибе жасаймыз: допты суға салайық. Қане, қараңдаршы доп бата ма, жоқ па? Батпайды екен. Қалай ойлайсыңдар неге, батпайды?
Балалар: ол жеңіл, резинадан жасалған.

4. Дидактикалық ойын: Дұрысын тап
Мақсаты: заттарды бір – бірінен ажырата білуге үйрету, салыстыра ойлауын дамыту.
Шарты: Үстел үстіне ағаштан, пластмассадан, резинадан жасалған бірнеше ойыншықтар қою. Балалардан резинадан жасалған ойыншықты тауып көрсетуді сұрау.
Тәрбиеші: Балалар, ойыншық туралы қандай тақпақ білеміз?
Қане барлығымыз бірге айтайық.
Ойыншықтар қандай, қандай,
Қызыл, жасыл, сары, көк,
Түрлі – түсті түстері
Көз тартады өздері.
III Жетекші – жөндеуші

Қорытынды
Тәрбиеші: Ойыншықпен не істейміз?
Балалар: Ойнаймыз.
Тәрбиеші: Ойыншықтар бізге ренжімеу үшін не істеуіміз керек?! Оларды лақтырмаймыз, сындырмаймыз, жуамыз. Біздің топта ойыншықтардың өз орны бар. Біз ойнап болғаннан кейін, оларды жинап орнына апарамыз. Біздің ойыншықтар таза. Олар бізге ренжімейді. Сабақта қолданған ойыншықтарды өз орнына апарып жинап қояйық.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Резина қоспасын дайындау
Ароматты нитроқосылыстар
Қазақстандағы резина өндірісі
Резинамен оқшауланған күштік кабельдердің типі және қолдану
Қоршаған ортаның химиялық жағдайын бақылау
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі туралы
Обойкалы машиналарда қауыздау
Төменгі сынып оқушыларының білімі мен дағдысын бақылау әдістері
Тығыздаушы элементтері
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі туралы мәлімет
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Балаларды қара
Балаларды әлгі үйге жиып алып
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі
Дереу жібер балаларды қинамай
Балалардың тақпақтары
Ақыл - ойы кем балалардың шығармашылық қабілетін дамыту
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық қиялын дамытуда үйірме жұмыстарын ұйымдастыру
Балаларды жылата бересің ғой енді