Оқушы дайындығын тексеру
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер (презентациясымен)
Сабақтың түрі: Ашық сабақ.
Сабақ кезеңдері
Ұйымдастыру
Қолданылатын әдістер
Ой қозғау, сұрақ - жауап
Мұғалім қызметі
а) Сәлемдесу.
ә) Сыныпты түгелдеу.
б) Оқушы дайындығын тексеру.
в) Мақсатын айту
Оқушы қызметі
Сәлемдесу.
2 - топқа бөлініп отырады.
Әр топ өздерін таныстыру
Үй тапсырмасын сұрау
Оқушыларды тыңдай отыра, қосымша сұрақтар қояды.
№894, №898 есептерді ондық бөлшекпен теріп қысқартып, ондық бөлшек түрінде жазады.
Сұрақтарға жауаптар беру, бір – бірін толықтыру.
Өткенді қайталау
Сұрақ – жауап
1. Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады?
2. Бөлімі 10; 100; 1000;... болатын жай бөлшектер қалай жазылады?
3. Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады?
4. Ондық бөлшектегі үтірден кейінгі ондық таңбалар саны қалай анықталады?
5. Үш бүтін мыңнан он жеті саны ондық бөлшекпен қалай жазылады? Түсіндіріп бер.
Оқушылар кезектесіп жауап беріп отырады және де сұрақты әрі қарай толықтырады. Дұрыс жауап берген оқушыға ұпай қосылып отырады.
МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Оқушылардың білімін, дағдыларын бақылау және бағалаудың маңызы мен міндеттері
Тексерудің әдістері
Информатиканы оқыту әдістемесі пәні және информатика мұғалімінің кәсіптік дайындығы, оның білім беру жүйесіндегі орны
Дүниетану және жаратылыстану пәндерінен сыныптан тыс білім беру
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Мектеп оқушыларының экономикалық дайындығын қалыптастыру педагогикалық мәселе ретінде
Тексеру әдістері, түрлері
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері
Интербелсенді оқыту әдістері оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту тәсілі ретінде
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі