Африканың өзендері мен көлдері

Сабақтың жоспары.
Материктер мен мұхиттар географиясы.
Тақырыбы: Африканың өзендері мен көлдері.
Сыныбы: 7
Сабақтың мақсаты:
 Африка табиғатының ерекшеліктері туралы білімін тереңдету. Материктің ішкі суларының ерекшеліктерімен таныстыру. Ішкі сумен байланысты ұғымдар мен терминдерді еске түсіріп және жаңаларымен танысу.
 Карталардың турімен салыстыра отырып жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастыру. Зейін, есте сақтау, логикалық ойлау, сөйлей білу қабілетін дамыту.
 Жүмысты аяғынадейін орындауға, ешнәрседен тыс қалмауға, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
 Сабақтың көрнекілігі:
Мультимедия, бейне ролик, Атлас,
кескін карта, оқулық, ноудбук, салйдты
презентациялар, жұмыс дәптері т. б.
 Сабақтың типі: Жаңа материалда меңгерту.
 Сабақтың әдіс - тәсілдері:
Жұптық, топтық, жеке.
 Сабақтың технологиясы:
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау.
 Пәнаралық байланыс: Биология, экология, литература, математика

Сабақтың мазмұны
1. Ұйымдастыру
а) (сәлемдесу, қатыс пен дайындығын тексеру)
ә) Шығыс мысалы. (психологиялық кезең) слайд
2. Қызығушылықты ояту.
а) Разминка
ә) Африканың климаты.( слайдтар)
3. Мағынаны тану.
а) Суретті хат
ә) Сұрақ - жауап
б) Топтық жұмыс.
Кескін картамен жұмыс .
Кестемен жұмыс
4. Ой толғаныс сатысы.
а) Географиялық диктант
ә) Ойыңызды жалғастырыңыз....... (жеке жұмыс, слайд)
б) Рефлексия (сабақтан кейін қандай көңіл күйде болдыңыз)
5. Бірін - бірі бағалау.
6. Үй тапсырмасы.

Шығыс мысалы
Ертеде бір ескі қалада бір Шебер болыпты. Оның көп шәкірттері бар екен. Олардың зеректеу біреуі Біздің ұстаздың бұл өмірде жауап бере алмайтын сұрақтары барма екен? - деп ойланыпты.
Сонан соң гүлдеп тұрған далаға келіп, ең әдемі көбелекті аулап алып, е кі алақанының арасына салып, тығып тұрыпты. Көбелек уысында жыбырлап, қытығын келтіріпті, сосын шәкірт күлімсіреп тұрып ұстазынан сұрапты:
- Айтыңызшы, менің уысымдағы көбелек тірі ме әлде өлі ме?
Ол көбелекті уысында мықты ұстап тұрды және өзінің ақиқаты үшін алақанын қысып жіберуге дайын еді.
Ал Шебер болса шәкіртінің қолына қарамастан былай жауап берді:
- Бәрі де сенің қолыңда.
- Сабақта сіздер жаңа білім аласыздар, ал оның қандай болатыны: көп немесе аз, қызықты немесе керсінше болуы сіздерге байланысты.
- Бәрі де тек сіздердің қолдарыңызда.
Су туралы ойыңызға келген кез - келген идеяңызды жазыңыз
Суға қатысты адамның ғажайып іс - әрекеттерін жазыңыз

Африканың ең ыстық материк екенін дәлелдеңіз.
Африка қандай климаттық белдеулерде орналасқан?
Африка халқынан келген хат!
Өзендердің қоректенуінің қандай типін білесің?
Көлдер
Ішкі суға нелер жатады?
Африканың өзендері мен көлдер жүйесі әркелкі орналасқан.
Жер беті мен жер асты сулары жер бедерінің геологиялық құрлысы мен климатқа байланысты.
Қандай климаттық белдеуде өзен торы жақсы дамыған немесе керсінше?
Өзендердің барлығы теңіздерге құймайды.
Атлант мұхиты алабы
Үнді мұхиты алабы
Ішкі тұйық алабы
Негізгі өзен жүйелері
• Ніл - 1-топ
• Конго - 2- топ
• Нигер - 3-топ
• Замбези - 4 топ



Ұқсас жұмыстар

Африканың ішкі сулары
Африканың ішкі сулары туралы
АФРИКАНЫҢ ЖЕР АСТЫ СУЛАРЫ
Африканың өзендері
Ніл өзені мен Жерорта теңізі
Сарқырамалар -өзеннің жалғасы ретінде. Африканың ішкі сулары және сарқырамалары
Оңтүстік Африка тау үстірті
Жеке материк ретіндегі қарастыруға мүмкіндік беретін табиғатының негізгі ерекшеліктері
ТЫНЫҚ МҰХИТЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ
Африканың тектоникалық ерекшеліктері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары