Сайын Мұратбеков Жусан исі әңгімесі

Сабақтың тақырыбы: Сайын Мұратбеков Жусан исі әңгімесі.
2 – сағаты. Соғыс жылдарындағы балалар өмірінің көрінісі.
Сабақтың мақсаты: А) Білімділігі: Оқушылардың таным, білім көкжиегін кеңейту, шығарма мазмұнын ұғындыру, білімдерін жинақтап бекіту;
Ә) Тәрбиелілігі: Оқушылардың мейірімділікке, адал достыққа, сыйластыққа тәрбиелеуі;
Б) Дамытушылығы: Оқушылардың өз бетінше салыстыра білу, зерттеу, қорытынды, тұжырым жасаудағы машығын дамыту, ой – өрісін, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамытуға ықпал жасау;
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, билет, жусан, карандаш.
Сабақтың әдіс тәсілі: сұрақ – жауап, іздендіру, сайыстыру, ойын сабағы.
Сабақтың түрі: Сайыс, білімді жинақтау, қорыту сабағы.
Сабақтың барысы: Жусан иісі повесінен үзінді оқып, алған білімімізді жинақтау үшін
бүгінгі сабақта ХХІ ғасыр көшбасшысы интеллектуалды ойын ұйымдастырылып отыр.
Ойын ҮІІ кезеңнен тұрады:
І Бәйге
Оқушылар екі топқа бөлінеді: Ғибрат , Қасиет тобы
І – топқа:
1. Әңгімедегі кейіпкерлерді ата (Аян, Есікбай, Бапай шал, Тұрған, Асылбек шал, әңгімеші бала)
2. Шығармада баяндалатын оқиға қай жылдары өткен? (1941 - 1945 жылдар)
3. Аян ертегісі қалай баяндалады? (Ертеде бір жетім бала болыпты)
4. Аян тайдырып алған тобығын кімге салдырды? (Асылбек шалға)
5. Аянды талай жерге дейін шығарып салған кім? (Есікбай)
ІІ – топқа:
1. Аян алғашқы сауатын кімнен ашты? (Иманжановтан)
2. Әжесі қайтқан соң Аян кімнің қолына көшті?(Әжесінің тумасы Бапай деген шалдың үйіне)
3. Аянның кешкі қорегі не еді? ( Тісің бар ғой деп бір уыс бидай төгеді)
4. Аян алғаш рет тобығын қалай тайдырды? (Өрістен бұзау айдап келе жатқанда үйретемін деп, өзінің қасқа бұзауына секіріп мінген. Семіз бұзау мөңкіп – мөңкіп жығып кетті)
5. Ауыл қай жерде орналасқан? (Ешкіөлмес деген кішкене қоңыр таудың етегінде).

ІІ Көкпар
Әр топтан бір оқушы шығып билет суырады. Берілген тақырып бойынша мақал – мәтел айтады. Топ мүшелерін толықтырады. Қанша мақал – мәтел айтса, сонша ұпай жинайды. Туған жер, Отан туралы, Татулық, достық туралы.

ІІІ Тіл – өнер
Әңгімеден бір сөйлем алынды, ішінен бір сөз қалдырып кетем, сол сөзді тауып орысша, ағылшынша аудармасын айтады. Толық жауап берсе 30 ұпай.

1. Әуелде біз – балалар оның..... айтатынын білгеніміз жоқ. (Ертегі, сказка, литэрари)
2. Менің көкем де, атам да жоқ, сондықтан төбелессем...... ұрысады ғой. (әже, бабушка, грандмазе).
3. Шіркін, ағама.... жазар едім (хат, письмо, лэттэ).
4. Ал, жүріңдер мен кешегіден де........ (ертегі айтамын. (қызық, интересный, интерестиң)
5. Ағамның......... сіңіп қапты (иісі, запах, ловели).
6. Аян есік жақтағы темір пештің түбіне төселген құрым киіздің үстінде кір – кір жұқа құрақ....... жамылып жатыр екен. (көрпе, одеяло).
7. Аян арық........... отқа тығып жіберіп, шала піскен күйемен масақты лып дегізіп суырып алатын (рука, қол, арм).
ІҮ Жанды сөз
Сайын Мұратбековтың шығармаларына байланыстырып екі топ бір – біріне үйден дайындап келген тест түрінде сұрақтар қояды.
І – топ
1. С. Мұратбеков Қылау әңгімесінен Сатай Рабиғадан қандай кітап алды?
А) Қазақ әдебиеті
Ә) Геометрия
Б) Алгебра
В) Қан мен тер
2. Сатай Рабиға кетуге ыңғайланғанда қандай сұрақ қояды?
А) Сен жақсы оқисың ба?
Ә) Сен өлімнен қорқасың ба?
Б) Қасқырды көргенде қорықтың ба?
В) Сен қай мектепте оқисың?
3. С. Мұратбековтың шығармаларын ата.
А) Балықшы әні , Туған жер .
Ә) Қос шалқар , Оянған өлке .
Б) Ауыл оты , Дос іздеп жүрмін .
В) Әпке , Дермене .
ІІ – топ
1. Менің басым ауырып тұр Қай кейіпкердің сөзі?
А) Садық
Ә) Иманжанов
Б) Есікбай
В) Аян

2. С. Мұратбеков Мәскеудегі М. Горький атындағы институтты қашан бітірді?
А) 1971ж. Б) 1976ж.
Ә) 1972 ж. В) 1978ж.
3. С. Мұратбековтің алғаш әңгімесі қай жылы жарияланды?
А) 1952ж. Б) 1954ж.
Ә) 1973 ж. В) 1964ж.



Ұқсас жұмыстар

Жетімдер бейнесі
Жабайы алма повесть
1950-1960 жылдардағы қазақ прозасындағы кейіпкер сомдау дәстүрі
Сайын Мұратбековтың Жусан иісі шығармашылығын оқыту
Төлен Әбдіковтің прозалық шығармаларының жанрлық, тақырыптық және көркемдік ерекшеліктері
Сайын Мұратбековтың әңгімелері
Қазақ балалар әдебиетінің тарихы
Т. Әбдіковтің прозасын жанрлық, тақырыптық тұрғыдан кең көлемде қарастыру, қазақ прозасының түрлі жанрында жазылған шығармаларындағы көркемдік-идеялық ерекшеліктерді, қоғамдық-әлеуметтік көзқарастарды адам мәселесі тұрғысынан саралау, қаламгердің дара стильдік белгілерін көрсету
Балалар әдебиеті және балалар жазушыларының өмірі менi шығармашылығы
С. МҰРАТБЕКОВ ӘҢГІМЕ-ПОВЕСТЕРІНДЕГІ СОҒЫС КОНЦЕПТІСІНІҢ КОГНИТИВТІК МОДЕЛЬДЕРІ
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
ДУЛАТ ХҰСАЙЫНҰЛЫ МҰХАММЕД ХАЙДАР
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Банктік есепшот келісімі
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Сырдария қазақтарының Жанқожа Нұрмұхамедов басқарған көтерілісі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері