Логикалық есепті шешу

Тақырыбы: Трапеция
Түрі: Танымдық сабақ
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Геометрия 8 сынып

Сабақтың басты мақсаты:
Трапеция туралы түсінік беру,оқушылардың төртбұрыштар туралы ұғымын кеңейту.
Көрнекілік және оқытудың техникалық құралдары: Слайдтар, геометриялық фигуралар
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, түсіндіру,дәлелдеу, зерттеу,іздендіру,бақылау, практикалық.
Пәнаралық байланыс: Әдебиет,тарих, информатика
Жаңа технология: Дамыта оқыту,ақпараттық.
Сабақтың кезеңдері:

I .Кіріспе
1.1 Сабақтың міндеттері:
Білімділік: Оқушыларды трапеция ,оның түрлерімен және элементтерімен таныстыру, трапецияның элементтерін табуға есептер шығаруды меңгерту.
Тәрбиелік: Әр оқушының өздігінен еңбектенуге,тапқырлыққа, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін,есте сақтауын дамыту,пәнге қызығушылығын оятып ,белсенділігін арттыру

1.2Бағытталған негізді іс-әрекеттер құру:
1) Ұйымдастыру: Оқушылармен сәлемдесіп, жоқ оқушыларды анықтау.
2) Үй тапсырмасын тексеру: № 2(2),№5 есептер ,4п
3)Жаңа сабақты меңгерту:
4)Жаңа сабақты бекіту
5)Оқушы білімін бағалау
6)Үйге тапсырма беру
7)Сабақты қорытындылау

1.3 Проблемалық жағдаяттар құру: Пысықтау сұрақтары
II .Танымдық жұмыстар
2.1. Оқушыларды қажетті мәліметтермен қамтамасыз ету
Теориялық бөлім
- Трапеция анықтамасы
- Трапецияның шығу тарихы
- Трапецияның түрлері,элементтері
Шығармашылық бөлім
- Шәкәрім жұмбағын шешу

Дәлелдеу бөлімі:
- Егер диагоналдар перпендикуляр болса,онда h ac
- Сызбаны сызып, формуланы жазу

2.2.Қосымша әдебиеттер қолдану
- Анықтамалықтар, Шың оқулығы, тарихи мағлұматтар, оқыту әдістемелігі

2.3 Алгоритмді тапсырмаларды орындау
Практикалық бөлім
- Ауызша есептер шығару
- Оқулықпен жұмыс: № 65,№ 66 есептер шығару

2.4.Жеке жұмыстар үшін тапсырмалар:
Параллелограмнан ,ромбтан,квадраттан,тіктөртбұрыштан трапеция қиып түсіру.
III.Бақылау - бағалау

3.1.Эвристикалық тапсырмалар. Логикалық есепті шешу.
3.2 Бекіту сұрақтары

- Қандай төртбұрыш трапеция деп аталады?
- Трапецияның табандары деп нені айтады?
- Бүйір қабырғалары деп нені айтады ?
- Тең бүйірлі трапеция деген не ?
- Тік бұрышты трапеция деген не ?
- Трапецияның биіктігі,диагоналы деген не?
3.3 Оқушы білімін бағалау
IY.Үйге тапсырма беру
5 п, № 68,№ 70
Y.Сабақты қорытындылау
Трапецияның параллелограмнан айырмашылығы неде?



Ұқсас жұмыстар

Логикалық есептерді шешу
Қозғалысқа байланысты есептерді шешу жолдары
Логикалық есептер жүйесі мен шығару жолдары
Алгоритм және оның қасиеттері. Программаның көрінісі
Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету дағдылары
Бастауыш сынып оқушыларында пропорционалды шамалармен есептерді шешу қабілетін қалыптастыру әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамытудың ерекшеліктері
Бастауыш мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың логикалық алгоритмдік мәдениет элементтерін қалыптастыру
Математикадан олимпиадалық есептерді шешуде математикалық логика элементтерін қолдану
Бастауыш мектеп оқушыларының жас ерекшеліктері. Логикалық есептерді шығару барысында оқушыларды ойлауға үйрету жолдары
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру туралы
Бухгалтерлік есептің 12 принциптері
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау
Ауыл шаруашылығындағы бухгалтерлік есептің негіздері
IFRS ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАРЖЫ ЕСЕПТІЛІГІНІҢ СТАНДАРТЫ
Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру
Мемлекеттік басқарудағы құқықтық реттеу проблемалары мен оларды шешу жолдары
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Есепті шығару