Жер сөзіне балама сөз

1. Білімділігі: Оқушыларды мысал - өлеңнің мазмұнымен таныстыру. Мысалдағы негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Өз ойлары бойынша қорытынды жасай білуге, әрекеттерді салыстыра білуге үйрету.
2. Тәрбиелілігі: Ертеңгі күннің қамын ойламайтындай сауықшылдықтан аулақ болуға, керісінше еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
3. Дамытушылығы: Оқу мен жазу арқылы ой - қабілеттерін пайдалана отырып, мысалдағы ыршып , гөлайттап , бүкшиді селкілдеп , бас ұра сөздерінің мағынасын түсіндіре отырып, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Танымдық әрекеттерін дамыта түсу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: Мәнерлеп оқу, ой қозғау, топпен жұмыс, кубизм әдісі, сөзжұмбақ, ассоциация стратегиясы, танымдық тапсырма, өз бетімен жұмыс.
Көрнекілігі: Абай, И. Крылов портреттерді, үнтаспа, жеке, сюжетті суреттер, сызбалар, маскалар: Шегіртке және құмырсқа.

Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгелдеу, сабаққа назар аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, бекіту.
1. И. Бази (татар жазушысы) Жеміс бағында. Кубизм стратегиясы бойынша сұрақ - жауап алу.
1. Үш түрлі еңбекті салыстырып айт.
2. Алма туралы сипатта.
3. Алма жинау кезінде суреттеп айт.
4. Алма өсірудің жұмыстарын байланыстырып айт.
5. Күнделікті тағамда алманы жиі пайдаланасың ба?
6. Алмада адам организміне қажет не бар?
2. Күз маусымының ерекшелігі, табиғаты, Күз - береке деген ұғымдарды өттік.
Енді бүгін күздегі ауа райына тоқталайық.
Топтастыру стратегиясы.
Күз: 1. Қыркүйек, қазан, қараша.
2. Күн қысқарды, түн ұзарды.
3. Күн жиі бұлттанып, жаңбыр жауады.
4. Жәндіктер де көрінбейді.
5. Ағаштар сойдиып қалды.
6. Қатты ызғырық жел болды.

ІІІ. Жаңа сабақ. И. Крылов пен Абай портреті ілінеді.
- Балалар біз бүгін қазақ халқының ұлы ақыны Абай туралы тереңірек танысамыз. И. Крылов балаларға арнап көптеген еңбектер мен мысалдар жазған. Онда балаларды еңбекке, ауызбірлікке тәрбиелейді.
Абай Құнанбаев: 1. Халқының қамын ойлаушы, дана, ғұлама. (Ж. Жабаев).
1. а Сөзжұмбақ шешу.
1. Үйді жарық қылатын нәрсе.
2. Жер сөзіне балама сөз.
3. Өсімдік атауы.
4. Жәндіктің үйі.
5. Шындық сөзінің баламасы.
6. Тәуліктің бір мезгілі.
7. Аспан денесі.
8. Тамақтың атауы.

ә Жұмбақ.
Белі қылдай иілген
Өзінен зорды көтерген. Шешуі: (құмырсқа)
2. Кемеңгер ақын.
3. Сазгер, композитор 30 ән, 3 күйі бар.
4. Шебер аудармашы.
3. Дәптермен жұмыс: Күннің жады.
Сөздік жұмысы.
4. Үнтаспадан тыңдату. Шегіртке мен құмырсқа .
5. Оқулық бойынша іштен оқыту, танысу.
6. Оқушыларды ДЖИКСО стр. Бойынша топтарға бөлу.
7. І топ Оқу - жазу
ІІ топ Шегіртке
ІІІ топ Құмырсқа
№1. Рольдерге бөліп оқыту: І. Автор
ІІ. Шегіртке
ІІІ. Құмырсқа
№2. Көрініс қою, маска кию. І топ
Екі жақты күнделік (пік. а у) ІІ топ
Суретін салу ІІІ топ

Сергіту сәті.
ДЖИКСО стратегиясы.
№3. 1. Күз және шегіртке әңгіме жазу І топ
2. Шегірткенің құмырсқаға келуі ІІ топ
3. Құмырсқаның жауабы ІІІ топ
ә) Әңгімелерін оқыту.
б) Барлық топтың мәліметін біріктіріп, Шегіртке мен құмырсқа әңгімесін жазу.



Ұқсас жұмыстар

Фразеологизмдерді, мақал – мәтелдерді аудару жолдары
Лексикалық көп мәнділікті шешу әдістерін және шешім алгоритмін таңдау
Қазақ қоғамның әлеуметтік құрылымы
РЕПОРТАЖ - СПОРТ ЖУРНАЛИСТИКАНЫҢ МАҢЫЗДЫ ЖАНРЫ
Абайдың «Қара сөздерін» қазақ тілінен ағылшын тіліне аударудың прагматикалық аспектілері
Аударма – аударматанудың өзегі
Абайдың қара сөздерінің лексико-семантикалық ерекшеліктері
Терминдік лексика
«Еңбекші қазақ» газеті туралы
Қабдоловтың аудармалары және аударма туралы ой-пікірлері
Ресей Федерациясындағы жерге меншік және жер пайдалану құқығы
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Алтай осы жерден басталады
Жергілікті қаржының мәні мен маңызы
Жер үсті ж/е жер асты суларының ластануы.
Қаламгерлік көсемсөзі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер