Жорғалаушылар қаңқасының бөліктерін ата
Батыс Қазақстан облысы,
Орал қаласы, №46 жалпы орта білім беретін мектебі
Химия – биология пәні мұғалімі
Алпысбаев Нұржан Орынқұлұлы
Биология 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қауырсын жабынды жануарлар
Сабақтың мақсаты: Құстар класына жататын жануарларға жалпы сипаттама беріп, құстар класына жататын жануарлардың негізгі ерекшеліктеріне түсінік беру
Білімін жинақтап, жүйелеу арқылы ой - өрісін, қаблеттерін, жеке қасиеттерін дамыту.
Өз ойын еркін айта білуге, өзгені тыңдай білуге топтық жұмыс арқылы тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Ой қозғау, Жеке, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Презентация Құстар класы , кестелер, сызбанұсқалар
Сілтеме: 7сынып оқулығы Биология , әдістемелік нұсқаулық, Биология және салауаттылық негіздері журналы, мұғалімге арналған нұсқаулық, интернет көздері.
Ұйымдастыру 2мин
Топқа бөлу техникасы арқылы сыныпты үш топқа бөлу. Бағалау парағын тарату.
Үй тапсырмасын сұрау 5мин
“Стикерденгі сауал”
1. Жорғалаушылар типіне тән қандай ерекшеліктерді білесіңдер?
2. Жорғалаушылар класының неше түрі бар?
3. Жорғалаушылардың денесі неше бөліктен тұрады?
4. Жорғалаушылар қаңқасының бөліктерін ата?
5. Жорғалаушылар қандай ортада тіршілік етеді?
6. Қандай мүшелер жүйесі бар?
7. Асқорыту жүйесі туралы не білесің?
8. Жүрегі неше бөліктен тұрады?
9. Тыныс алу мүшесі не?
10. Зәр шығару жолдарын атап беріңіз?
11. Жорғалаушылар қалай көбейеді?
12. Жорғалаушылар туралы ғылым қалай аталады?
13. Табиғатта және адам өміріндегі маңызы қандай?
14. Қандай сезім мүшелері бар?
15. Қолтырауын неге жылайды ?
Жаңа сабақ 1 мин
Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға жазады.
Жеке және топтық жұмыс.
Өкіл әдіс . Әр топтан 1 оқушы шығып, басқа топтарға барып, тыңдап келіп, өз тобында қалыс қалған ақпарат болса, ақыл – ой картасына толықтырады..
Жаңа сабақ
Қарастырылатын тапсырмалар:
1. Құстар класының негізгі ерекшеліктері, алуан түрлілігі.
2. Құстардың сыртқы ішкі құрылысы, мекен ету ортасы.
3. Құстардың шығу тегі, дағдылары, мінез - құлқы.
Жаңа тақырып материалымен танысуға нұсқау беріледі.
Ақыл – ой картасын жасайды.
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы өзара бағалайды.
Топтардың жұмысын бағдаршам әдісі бойынша бағалауды ұйымдастыру.
Зертханалық жұмыс
Бекіту 7 мин
Ыстық орындық әдісі
С деңгей оқушыны ортаға шақырып, оқушылар соған сұрақтар қояды. Дұрыс жауапқа қол шапалақтап, қошемет көрсетеді.
Тест жұмысы. 4 мин
Интерактивті тақтада тест тапсырмалары беріледі.
Қорытындылау 2 мин
Толық нұсқасын жүктеу
Зоология пәні бойынша дәріс кешені
Жылан жайлы аңыздар
Құстардың шығу тегі
Бауырымен жорғалаушылар тарауы бойынша электронды оқу құралы
Хордалылар типіне жалпы сипаттама туралы
Дөңгелек ауыздылардың ішкі және сыртқы құрылысы
Қазақстандағы сүтқоректілер класы
Балықтардың қаңқасы
Қазақстандағы сүтқоректілер класы туралы
Мүше ретіндегі сүйектің құрылысы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту