Балаларға жоспарға сай әңгімелетіп үйрету
Ұйымдастырылған іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім аумағы: Қатынас
Білім бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Үй жануарлары мен жабайы аңдар
Мақсаты мен міндеті: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Олардың түрлерін бір - бірінен ажыратуға, әңгімені мұқият, зейін қойып, тыңдауға үйрету. Олардың бізге тигізер пайдасын айту және оларды күтіп - баптауға, қорғап қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Үй жануарларына байланысты тақпақ, мақал - мәтелдерді қайталай отырып, сұрақ - жауап арқылы тіл байлығын дамыту. Сонымен қатар, Жабайы жануарлардың кейбір ерекшеліктерін салыстыру мекені, қоректенуі туралы түсінік беру. Балаларға жоспарға сай әңгімелетіп үйрету. Жан - жануарларды қорғау оларға қамқор болуға, неліктен жабайы деп, аталатынын түсіндіру. Аңдардың мінез - құлқын бейнелейтін әңгіме арқылы балаларды анық сөйлеуге және оларды қорғауға үйрету.
Балаларды топпен бірігіп жұмыс жасауға үйрету. Үй жануарлары және жабайы аңдарды бір - бірінен айыра білуге үйрету.
Көрнекіліктер: үй жануарлары мен жабайы аңдардың суреттері, презентация, төлдердің үлгілері. (суреттер), плакаттар.
Тәрбиеші қызметі
Шаттық шеңберден бастау.
Парталарды біріктіріп, екі команда отыратындай етіп біріктіру.
- Балалар, біз бүгін үй жануарлары және жабайы аңдар туралы әңгімелейміз. Үй жануарлары деп біз үйде ұстайтын жануарларды айтамыз. Олар мыналар: қой, ешкі, сиыр, түйе, жылқы. Сендер көздеріңді жұмыңдар да, көз алдарыңа ауылда төлдердің, үй жануарларының жүргенін елестетейік.
Ал енді, мына сұрақтарға жауап беріңдер:
- Балалар, жабайы аңдарға нелер жатады?
- Неліктен жабайы аңдар дейміз?
- Мына суреттерден не көріп отырсыңдар?
- Аю балаларымен не істеп тұр?
- Қасқырдың балалары нешеу?
- Түсі қандай, олар не жейді?
- Қоянның ерекшелігі неде?
Жаңа сабақ - Мына суреттегі жайлауға қараңдаршы. Үй жануарлары жайылып жүр екен. Осы үй жануарларының төлдерін қалай атаймыз?
- Түйенің төлі - ботақан.
Қойдың төлі – қошақан.
Ешкінің төлі - лақ
Жылқының төлі - құлын
Сиырдың төлі - бұзау.
Шөре, шөре лағым
Тентек болма шырағым.
Секеңдемей деміңді ал,
Селтеңдеме құлағың,-
Қара көзің мөлдіреп,
Қызықтырмай қоймайды.
Жібек жүнің үлбіреп,
Қарасам көз тоймайды.
Қазіргі тәрбие құндылықтары бейнесінде оқушыларды еңбекпен тәрбиелеу
Эстетикалық және көркем талғамдарды тәрбиелеу
Аңыз ертегілері
Әдеби шығармалар арқылы балалардың тілін дамыту
Балабақшадағы тәрбиелеу, білім беру бағдарламасы
Мәнерлеп сөйлеу
Балаларды көркем әдебиетпен таныстыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Балаларға арналған көркем мәтіндердегі бейнелі сөздерді үйрету жолдары
Балабақшада тіл дамыту жұмыстарын ұйымдастыру
ДУЛАТ ХҰСАЙЫНҰЛЫ МҰХАММЕД ХАЙДАР
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Кәсіпорынның құрал-сайман шаруашылығын ұйымдастыру
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні