Өзіне деген бағасын арттыру, эмпатиясын дамыту
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы,
Т. Құлыбеков атындағы орта мектеп,
мектепке дейінгі шағын орталығы
Жанар Жақсыбайқызы
Бар әлем – мен үшін мектепішілік акциясы
Бар әлем – мен үшін апталығы. Апталық аясында мектептегі психологиялық қызмет өз жұмысында Мен өмірді таңдаймын! атты тренинг - жаттығуды 5 - 11 сынып оқушыларымен бір апта бойы өткізді. Оқушылар Мен өмірге дауыс беремін деп, өз қол таңбаларын қойып, өмірдің мәнді болуы - ел тыныштығына, бейбіт өмір сүруге, ата - анасының аман есен болуына, өздерінің бақытты өмір сүруіне ниет - тілектерін айтып, ой - пікірлерімен бөлісті.
Тренинг - жаттығу мақсаты:
Оқушылардың өмірге қызығушылығын арттыру, өмірді мәнді де, сәнді өткізуге құштарлығын қалыптастыру;
Өзіне деген бағасын арттыру, эмпатиясын дамыту.
Нұсқау: Құрметті оқушылар!
Осы шеңберде әркім өз ойын ашық айту арқылы, өз өмірлеріңізге ризашылықтарыңызды айтуға мүмкіндіктеріңіз бар! Ол үшін ”Мен өміріме ризамын...” “Мен өмірді таңдаймын,... өйткені”, ”Мен өмірге дауыс беремін...” сөйлемін жалғастыру керек.
“Талдау”
Өз өміріңіздің жақсы, қызықты, мәнді болу үшін білім қажет пе? Денсаулық қажет пе? Өз дауысыңызды өмірге беру сәтінде, қандай сезімде болдыңыз?
“Өзіммен - өзім”
Сәл өзімізбен өзіміз болайық.
Тынышталып, еркін тыныс алып,
Көзімізді біраз жұмып, жайлап дем алайық.
Мен өміріме ризамын, себебі ең бірінші өзімнің бар екендігіме осы дүниеде өмір сүретіндігіме қуанамын. Мен өміріме ризамын, себебі өзімді дүниеге алып келген ата - анам бар, олар мені жанындай жақсы көретіндігіне сенімдімін. Мен өмірге ризамын, себебі достарым бар. Мен өмірге ризамын. Әсем табиғатты жерімнің барына, күннің
әдемі шуағына, таңымның арайлап атқанына. Мен өмірге ризамын,”Еліміздің тыныштығына, денімнің саулығына,”Егеменді елім, туған жерім барына. Мен өмірге ризамын, өмірде бар болғаныма!
Қорытынды:
Менде сиқырлы қарындаш бар, бұл қарындаш кімнің қолына тисе, сол адам бүгінгі күнгі әсерімен бөліседі.
Бүгінгі тренинг барысында қандай сезімде болдыңыз?
Жалпы сізге ой сала алдық па?
Нәтижесінде оқушылардың өмірге жақсы көзқарастары қалыптасты. Өмірде өз орындарының бар екендігін түсіне алды.
Толық нұсқасын жүктеу
Бала-бақша тәрбиешілерінің эмпатиялық даму ерекшеліктерінің сипатын ашу
Эмпатия мәселесіне арналған әдебиеттерді талдау
Агрессивті балалармен психологиялық - педагогикалық әрекеттестік
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА ТЕАТРЛАНДЫРЫЛҒАН ӘРЕКЕТТІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби педагогикалық деңгейін қалыптастыру
Балалар театрының түрлері
Танымдық процестерді дамыту
Музыка сабағында мектеп жасына дейінгі балаларға музыканы қабылдауды оқыту әдістемесі
Болашақ педагог - психологтардың педагогикалық мәдениетінің даму деңгейін анықтау
Педагогикалық қолдау
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Шығыс Қазақстан облысының тілдерді дамыту