Өткен сабақты қайталап өту

Сабақтың тақырыбы: Киіз үй
Сабақтың мақсаты:
● Білімділігі: Оқушылардың киіз үй туралы білімдерін арттыру, өз ұлтының дүниетанымын кеңейтеді, молайтады, байытады.
● Дамытушылығы: Оқушылардың білімдерін жинақтап, тұжырым жасай алуға, жеке, жұптас, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру.
● Тәрбиелілігі: Әсемдікті сезінуге, киіз үйді қатырма қағаздан қиып, ою – өрнектермен әшекейлеуге үйрету, ұлттық кәсіпке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ой шақыру, сто.
Сабақтың көрнекілігі: қайшы, желім, ақ қағаз, киіз үй суреті, түрлі - түсті қағаз, киіз үй құрлысының суреті.

Сабақтың жүру барысы:
Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық жасау.
Еңбек пәнінің немен ұнайтындығын сұрау.
Үй тапсырмасын сұрау.
Өткен сабақты қайталап өту.
Жаңа сабақ.
Ой шақыру стратегиясы.
Мұнда оқушылармен бірлесе отырып, 5 жол өлең құрастыру.
Шаңырақ.
Әдемі, кең.
Көшеді, тігеді, жинайды.
Киіз үйді жайлауға тікті.
Үй.
Әрбір оқушының құраған өлеңдерін жеке-жеке оқыту.
Киіз үй туралы шағын шолу жасау.
Киіз үйдің құрылысы: кереге, уық, шаңырақ, сықырлауық, табалдырық, маңдайша, таяныш бөліктерінен тұрады.
Ал керегенің өзінің көптеген атаулары бар: керегенің қанаты (4, 5, 6, 8, 9, 10, 12) және басы, қасы, көзі, сағанағы, аяғы, иегі, көгі.
Сол сияқты шаңырақтың да, уықтың да атаулары болады. Бұларды киіз үйдің сүйегі деп атайды.
Үйдің сүйегін сәмбі талынан жасайды. Халық сәмбі талын кейде сыр талы, қайыр талы, боз тал деп те атаған.
Киіз үйдің сыртқы көрінісіне байланысты ақ үй, боз үй, қоңыр үй деп атаған. Бұлай аталуы оның сыртына жапқан киізіне байланысты. Оны туырлық деп атаған.
Керегені құрайтын әрбір ағашты желі деп атайды. 1 қанат кереге 14 ерістен, 9 балашықтан, 9 сағанақтан тұрады

Венн диаграммасы арқылы киіз үй мен қабатты үйді салыстыру
Киіз үй - Түндік көшпелі, жинайды, құрады
Қабатты үй – жарық, терезе, балкон, еден, бұрыш, қабырға, төбе
Ұқсастығы - жылы, адамдар тұрады, есігі бар, ішінде жиһаз болады

Оқушылармен жұмыс.
Түрлі - түсті қағаздан киіз үй макетін жасау.
Қию.
Желімдеу.
Әшекейлеу.

Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Сабақтың мақсатын анықтау
Сабақтың типтері және құрылымы
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Тарих пәнін оқытуда қашықтан оқытуды іске асыру
Информатика пәнінен әдістемелік құрал
Бастауыш сыныпта қолданылатын дидактикалық материалдар кешені
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Орта мектептегі оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі-сабаққа қойылатын негізгі талаптарды теориялық негіздеу
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Қазақта елін, жерін жанқиярлықпен қорғап өткен батыр ұлдары мен батыр қыздары жетерлік
Сабақтың міндеттері
Елім деп еңіреп өткен есіл елдің сүйегі күні бүгінге дейін Калуга топырағында
 Бұрынғы өткен заманда бір молда болыпты
Оған бабаларым жүріп өткен тарих беттері куә
Сабақтың тақырыбы