Бізді қоршап тұрған кітаптар
Тақырыбы: КІТАП − БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Мақсаты: Білімнің кілті кітап арқылы берілетінін ұғындыру. Кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру. Кітапқа деген қызығушылығын арттыру. Кітапты күтіп, оны таза, ұқыпты пайдалануға үйрету.
Көрнекілігі: Кітап туралы жазылған плакаттар, кітаптар қоры, сызба.
Жүргізу әдісі: Ойын, сұрақ − жауап, көрнекілік, әңгіме, кітапханаға саяхат.
Барысы: І. Психологиялық дайындық.
− Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
− Кітап туралы мақал − мәтелді хормен айтқызу Кітап − көп ақылдың құйылған көлі . Мағынасын ашып беру.
ІІ. Негізгі бөлім.
а Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ә Сұрақтарға жауап алу.
Балалар, мынау нелер? (кітаптар, бірі ескі, бірі жаңа)
Бұл кітаптарда нелер жазылған? Осы кітап біздерге керек пе? Неге?
б Біздің елімізде бірде бір бала мектептен тыс қалмайды. Жалпыға бірдей білім беру туралы мемлекеттік маңызы бар Білім туралы Заң қабылданған. Елімізде кітап шығаруға көп көңіл бөлінеді. Қазіргі кезде мектеп оқушыларына оқулықтар тегін беріледі. Оған көптеген қыруар ақша жұмсалады. Оқулықты, көркем әдебиетті күтіп ұстай білейік, оларды басып шығаруға аға − апаларымыздың көп еңбегі кетті.
Саған білім жемісін
Оқулығың береді.
Талай адам сол үшін
Маңдай терін төгеді.
Орманшы ағаштарды кеседі.
Машинист ағашты тасиды
Зауыт қағаз басады
Ғалымдар, Суретшілер
Әріп терушілер
Оқулықты мектебің
Берер саған теп − тегін
Білмейсің ау, сен бірақ,
Қаншама еңбек кеткенін.
в Кеңестер, үнемі есте сақтап жүру керек.
☺Кітап беттерінің бұрыштарын бүктеме.
☺Кітап мұқабасы бүлінбес үшін қаптап ал.
☺Кітап беттерін жыртпа.
☺Кітапқа сурет салма, жазба.
☺Тамақ ішіп отырып кітап оқыма.
☺Кітап беттерінің арасына қарындаш, қалам салма.
г Тірек − сызбамен жұмыс.
ІІІ. Қорытынды бөлім.
а Мектеп кітапханасына қонаққа бару.
Кітаптар да адам сияқты: өмірге келеді, өмір сүреді, қартаяды, өледі. Олар да біз сияқты ауырып қалуы мүмкін. Ауырған жағдайда оларды емдеу қажет. Сол үшін де кітаптарды аялап ұстауымыз керек. Бүгін біз кітаптарда қонақтамыз. Бізді қоршап тұрған кітаптар. Ол − кітапхана. Кітапханада өз өзіңді қалай ұстау керек?
1. Кітапханада шулауға болмайды, өйткені, басқа адамдарға кедергі келтіресіңдер.
2. Кітапты ұқыпты, таза ұстау керек. Өздеріңнен кейін оны көптеген балалар оқитынын естен шығарма.
3. Кітапты уақытында қайтар. Өйтпесе, басқа оқушы күтіп қалады.
4. Кітапты жоғалтып алма.
ә Сұрақтарға жауап алу.
б Кітап − жан айнасы. Адал досың. Кітаптың да арманы бар. Ол − лас, ұқыпсыз оқушылардың қолына түспеу. Білімге қызығатын, ұқыпты балалардың қолына түссек екен деп армандайды.
Философия пәні Сізге не берді, не нәрсеге үйретті
Күнделікті тәжірибеде өмір мәнін іздеудің маңызды қырлары
Мәдениет нысандары: миф, өнер, дін, мораль, философия, құқық, саясат, ғылым, технология
СҰЛТАНМАХМҰТ ТОРАЙҒЫРОВТЫҢ (1893-1920) ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙЛАРЫ
Жасанды интеллект жүйесіне кіріспе
Қазақ тілін оқудағы бастауыш мектеп оқушыларының эстетикалық тәрбиесі
Діни экстремимнің пайда болуымен теориялық негіздері
Өскелең ұрпаққа білім мен тәрбие беру мәселесі
Орыс әдебиетінің даму тарихы
Желтоқсан батырлары
Қазақ жұртын бірсыпыра көтеріп, берекелендіріп тұрған осы қой деген мал
Біздің әжелеріміз, аталарымыз - қаһармандар
Семейдің тұрған жері ерте замандардан ежелгі тайпаларға тұрақ болған
Өзің алдым деп тұрған кітапты айтам
Біздің мемлекетіміз - жас мемлекет
Біздің Қазақстан - көп ұлтты мемлекет
Біздің еліміз өте үлкен мен оны сүйемін, болашақта елдің үлкен азаматты боламындеп үміттенемін
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Қой тұрғанда, мені қайтесің
Туған жердің табиғатын қорғау біздің парызымыз