Музыкалық аспапта ойнау

Бағдарламалық мазмұны: Музыкалық шығарманы тыңдау және эмоциясын ажырата білуге үйрету. Әннің сөзін анық, дұрыс айтуға талпындыру. Зер салу, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру.
Мектепке, оқуға деген ынта - ықыласын, қызығушылығын қалыптастыру.
Пайдаланылатын құралдар: мектеп суреттері, балалар әдебиеті, оқу құралдары, мектеп өмірі көріністерінен көрме; саз аспаптар; 1 үлкен және балалар санына сәйкес ұсақ қоңыраулар мен ағаш таяқшалар.
Қазақстан Республикасының Гимні (үнтаспа). Музыка Әліппе - дәптері.
Алдын ала ұйымдастырылатын жұмыс: мектепке даярлық тобы түлектерінің бірінші қоңырауға қатысуы, балабақшаның, мектептің есігін бірінші күн ашып отырған балалармен танысу; ойын ұйымдастыру; балабақша түлектерінің сыйлық жасауы. Қазақстан Республикасының Гимні орындалған кезде адам өзін қалай ұстау керектігі туралы түсінік беру.

Іс - әрекет кезеңі
Ән тыңдау. Қазақстан . С. Мұхамеджанов.
- Ән қалай аталады?
- Қазақстан дегенді қалай түсінесіңдер? (Біздің туған еліміз. Отанымыз, Тәуелсіз Қазақстан).
- Музыка қандай, көңілді ме, әлде көңілсіз бе?
- Балалар, бүгін Қазақстан Республикасында барлық елдерде Білім күні тойлануда.
- Бүгін қай күн? (1 қыркүйек)
- Иә, дұрыс, бүгін 1 қыркүйек - Білім күні.
- Білім күні дегенді қалай түсінесіңдер?
- Оқушыға не қажет?
Олай болса, жұмбақ шешейік:
Қабат - қабат ақ тақыр
Беті тегіс жап - жалтыр.
Қабат сайын тізілген
Қатар - қатар жол жатыр. Бұл не?
Із қалдырып үнемі
Тұмсығымен жүреді. Бұл не?
Бетін адам ашады,
Білім нұрын шашады. Бұл не?
Келесі жылы сендер де мектепке барасыңдар, сондықтан оқушыға не қажет екенін кім жақсы білетінін байқап көрейік.

Ойын: Кім дұрыс және шапшаң жинайды?
- Балалар, Білім - теңіз, түбі де, шегі де жоқ дегенді қалай түсінесіңдер?
- Білім туралы кім мақал - мәтел біледі?
Ән айту. Мен бақшаға барамын . Т. Тайбеков.
Ән орындамас бұрын алдымен дауысымызды бір қалыпқа келтіріп алуымыз керек. Ән бастар алдында денені тік ұстап, қолды тізеге қойып, дыбыстың дұрыс шығуына жағдай жасау қажет.
Ән жеңіл, көңілді орындалады.
Психологиялық жаттығу: шапалақтың соғуын қайтала.
Музыкалық аспапта ойнау: Қоңырау.
- Қоңырау - сілкіп ойнайтын, ұрмалы музыкалық аспап.
- Қоңырау неден жасалады? Қоңыраудың үні қандай (нәзік, ашық, жіңішке, сыңғырлаған).
- Қоңырау не үшін қажет? Бүгін мектептерде балаларды сыңғырлаған күміс қоңырау алғашқы сабаққа шақырады.
Балалар кезектесіп қоңырауларын сілкіп, үрып, дыбысын тыңдайды.
Барлығы қосылып қоңыраумен Мен бақшаға барамын әнін қостайды.
Әліппе - дәптермен жұмыс.

Қорытынды: Бүгін қандай ән тыңдадық? Ол әнді шығарған кім? Қандай күн туралы әңгімеледік? Қандай ән орындадық? Қандай музыкалық аспаппен таныстық?
Педагог қоңырауды соғады: Қоңырау бізге не дейді? Қош келдіңдер! Сыныпқа еніңдер! - деп шақырады.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық аспаптарда ойнауы
Сырнай - тілшелі сарнамалы аспап
Музыкалық аспаптардың түрлері
Болашақ музыка пәні мұғалімдерін негізгі музыкалық аспапқа даярлауда өзбетінше жұмыстарының түрлері мен мазмұны
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТҰЛҒАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Аспапта ойнауға үйретудің негізгі əдістері
Музыкалық тәрбие берудің негізгі мәселелері
Бастауыш сыныпта хор өнерін үйретудің мақсаты мен міндеттері
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру
Домбыра туралы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Шертпелі аспаптар
Саздан жасалған аспаптар
Қобыз - ысқышпен ойналатын ішекті музыкалық аспап
Музыкалық оқытудың орындарда музыкалық оқытуды ұйымдастырудың жүйесі
Тақырып Шығыс халықтарының музыкалық дәстүрі
Еуропа халықтарының музыкалық дәстүрі
Музыкалық шығармашылық
Тақырып Заманауи музыкалық жанрлар