Оқушыларға теңдеуді шешу, бір амалмен және екі амалмен шығарылатын есептердің тиімді тәсілдерін меңгерту

Математика
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешу

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға теңдеуді шешу, бір амалмен және екі амалмен шығарылатын есептердің тиімді тәсілдерін меңгерту. Олардың логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру. Шапшаң есептеуге, мәнін табуға, өрнекті дұрыс оқуға төселдіру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, ережелер, ойындар, сызбалар

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Оқушыларды топқа бөлу
- Оқушылар қазір мен сендерге тапсырма беремін. Әр оқушы алған тапсырмасын орындап, сол тапсырманың мәні бойынша өз тобын табады.
1 - қатар
3+5=
4+3=
1+8=
6+2=
2+7=
0+9=
2 - қатар
4+4 =
3+6=
2+5=
10 - 2=
10 - 1=
1+7=
3 - қатар
10 - 3=
4+5=
8 - 0=
9 - 2=
8 - 1=
7 - 0=
- Ал, енді 7 - ге тең болған оқушылар Төле бидің ауылына жайғассын.
- Мәні 8 - ге тең болған оқушылар Қазыбек бидің ауылына жайғассын.
- Мәні 9 - ға тең болған оқушылар Әйтеке бидің ауылына жайғассын.

Есіңе ал
- Бұл үш ауылдың иелері туралы не білеміз?
Мұғалім
- Олар билер, көсемсөз шеберлері, шешендер, дарынды, ақылды ел басқарған ірі тұлғалар
Төле би –
Қазыбек би –
Әйтеке би –

Халық олардың әділдігіне, шешендігіне, адалдығына, шыншылдығына бас иіп, мәңгі ұмытпай жадында сақтайды.

- Бүгін осы үш ауылға аталарымыздың атын тегіннен - тегін беріп отырған жоқпын. Аталарымыздың есімдерін мәңгі сақтап, атын қорғап, олардың тапқырлықтары бойларыңызға дарысын деген мақсатпен қойып отырмын.

• Әр ауылдың басшысы болады сол басшы тобындағы оқушылардың дұрыс жауап бергенін белгілеп отырады. Сабақтың соңында бағалауда ескеріп отырамын.

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1 - ауыл
(57 - 7)+40 =90
(20+60)- 10=70
(60+9)- 40=29
2 - ауыл
20+(45 - 5) =60
60 -(39 - 9) =30
70+(16 - 6) =80

3 - ауыл
35 -(28 - 8) =
44+(30 - 10) =
80 -(67 - 7) =
2 - бөлім Ойлан тап
1 - ауыл
белгісіз санға 4 - ті қосқанда 10 шықты
Х+4=10

2 - ауыл
белгісіз саннан 4 - ті азайтқанда 10 шықты
Х - 4=10

3 - ауыл
20 - дан белгісіз санды азайтқанда 10 шықты
20 - Х =10

3 - ауылдан бір оқушыдан теңдеуді (тең) тақтаға шығарады.
1 - ауыл
Белгісіз қосылғышты табу үшін...
2 - ауыл
Белгісіз азайғышты табу үшін...
3 - ауыл
Белгісіз азайтқышты табу үшін...

3 - бөлім
- Теңдеу дегеніміз не?
- белгісіз санды табу
- теңдіктің оң жағы мен сол жағын теңестіру
- белгісіз санды тауып, орнына (теңдіктің екі) қойғанда теңдіктің екі жағы тең болу керек.

Кітап – білім бұлағы
1. 5 - 3=2
5 - 2=3
2+3=5
3+2=5



Ұқсас жұмыстар

БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
Есептерді әр түрлі тәсілдермен шығару
Бастауыш сыныптарда теңдеулермен жұмыс істеу әдістемесі.
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
Бастауыш математика курсындағы құрама есептер
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда оқу есептерін пайдалану әдістемесі
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Толық жүздіктерді қосу және азайту
Математиканы оқытуда бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілеттерінің негіздерін қалыптастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету