Сабақ тақырыбы. Жаңа сабақ

Сабақ тақырыбы: Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер.
Сабақ мақсаты:
А) Жылдамдық, уақыт, қашықтық байланысына сәйкес бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептерді шығаруға үйрету.
Б) Оқушылардың шамаларды байланыстыра есептей білуге, бөлу және көбейту амалдарын орындауға, теңдеу шешу, фигураларды салыстырудағы білім дағдыларын дамыту.
В) Еңбекқорлыққа, адамгершілікке, қонақжайлылыққа, өнерге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ әдісі: ұжымдық
Көрнекілігі: интерактивті тақта, геометриялық фигуралар.
Сабақтың кезеңдері:

І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық даярлық
Жеті бірдей өренбіз,
Жеті түрлі шумақпыз,
Жеті бірдей әуенбіз,
Жеті түрлі бояумыз.
Кең пейілді жүрекпен,
Ақ пейілді ниетпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Жылдамдық, уақыт, қашықтық.
U=S: t S=Uх t t=S: U
Суреттермен жұмыс.

ІІІ. Жаңа сабақ:
№ 1 - Суретте не бейнеленген?
- Велосипедші және мотоциклші қандай әрекет орындауда?
- Қозғалыс бағыты туралы не айтуға болады?
- 60 - 16 айырмасы нені білдіреді?
- Межелі жерге қайсысы бұрын жетеді.

№ 2
А) 630 км жолды жылдамдықтары 70км сағ және 90 км сағ екі машинаның қайсысы бұрын жүріп өтеді? Межелі жерге қайсысы қанша уақыт бұрын жетеді?
S=630 км -------------- 630: 70=9(сағ)
U =70км сағ --------- 630: 90=7(сағ)
U=90км сағ ---------- 9 - 7=2(сағ)
t -?
Ә) Алмат пен Мирас атпен жарысты. Алматтың атының жылдамдығы 20 м сек, ал Мирастың атының жылдамдығы 18 м сек. 10 секундтан кейін аттардың арақашықтығы неше метр болды? 10 минуттан кейін ше? 1 сағаттан кейін ше?
U=20м с
U=18м с
t - 10с - 10мин - 1сағ - S -?
(20м с - 18м с) х10с=20м
Б) Бір айлақтан екі кеме бір мезгілде шығып, бір бағытта жол тартты. 4 сағаттан соң бірінші кеме айлақтан 120 км, ал екіншісі 140 км қашықтықта болды. Әр кеменің жылдамдығын тап.
№ 3
Мектеп оркестрі үшін 2 қобыз, одан 6 есе артық домбыра және домбыра мен қобыздан 7 есе кем сыбызғы алынды. Оркестрге барлығы неше аспап алынды?
Қобыз - 2
Домбыра -? 6 есе артық
Сыбызғы -? 7 есе кем

Бір бағыттағы қозғалысқа берілген есептер. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Физика. Қозғалыс заңдары
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Компьютердің программалық жабдықтары
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Информатика пәнінен әдістемелік құрал
СТУДЕНТТІҢ ЖАТТЫҚТЫРУШЫЛЫҚ ІС-ТӘЖІРИБЕ КЕЗІНДЕГІ БАҚЫЛАУ-ТІРКЕУ КІТАПШАСЫ
Қазақ тілі сабағының түрлері
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Бастауышты оқытудың әдістемесі мен педагогикасы мамандығы үшін
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ