Проценті бойынша санды табуЖалпы мақсаты
Проценті бойынша санды табу
Жалпы мақсаты: Проценті бойынша санды табу алгоритмін пайдалана отырып, есеп шығаруды үйренеді.
А) Проценті бойынша санды табу ережесін түсінеді.
В) Проценті бойынша санды табу ережесін қолданады.
С) Проценті бойынша санды табуға арналған есептерді тиімді тәсілдермен есептей алады.
Күтілетін нәтиже: Проценті бойынша санды табу ережесін қолданып есеп шығара алады.
Негізгі идеялар: Алған білімдерін кеңейтіп, жаңа дағдысын қалыптастыру, өз беттерінше проценті бойынша санды табу ережесін қолдана отырып есептер шығаруға үйрету
Тапсырмалар: Жеке, топтық, жұптық, Сиқырлы сұрақ , Ыстық орындық әдісі , Менің есебім ,, Екі жұлдыз, бір тілек , Үш шапалақ , Не білдім? Не қиын? Не жеңіл?
Оқыту әдістері: Сыни тұрғыда ойлау, топтастыру, дарынды және талантты балаларды оқыту, диалогтық оқыту, оқыту үшін бағалау, АКТ.
Дерек көздері: Оқушы анықтамалығы
Мұғалім іс - әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушыларды түгендеу
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Тілек жазу әдісі.
Топқа бөлу
Есептер жазылған карточкалар таратылады
Бағалау парағы
Сабақ критерийі
Ой қозғау:
Үй тапсырмасын сұрау:
Тапсырма 1
Ортақ тұжырым тәсілі бойынша № 487- 489 есептердің шешімін түсіндіреді
Тапсырма 2
Қызығушылықты ояту (конвертке жазылған тапсырмалар)
1. Процент дегеніміз...
2. Берілген санның 1%- і қалай табылады?
3. Процентті бөлшекпен (натурал санмен) жазу үшін...
4. Бөлшекті (натурал санды) процентпен жазу үшін...
5. Берілген санның процентін қалай табу үшін...
І. Білу.
Кіріспе (жаңа сабақ, топтық жұмыс 7 мин)
Ыстық орындық әдісі
1. Мектептің бастауыш сыныптарында 480 оқушы оқиды. Бұл мектептегі барлық оқушылардың 60%індей. Мектепте барлығы неше оқушы оқиды?
2. Қант қызылшасының 18%- і қант. 162кг қант алу үшін неше килограмм қант қызылшасы керек?
Сергіту сәті
Оқушыларға бас, қол, тізе айтылып, көрсетуі өзгертіледі
ІІ. Түсіну
Бекіту (топтық жұмыс 3 мин)
ІІІ. Қолдану
Қатесін тап тапсырмасы (5 мин)
Әр тапсырмадағы орындалу тәртібін түсіндіреді
IV. Талдау
Сәйкестік тест тапсырмасы
10% 15ке тең 16
1% 0, 4ке тең 200
9% і 18ге тең 400
50% 200ге тең 150
25% 4 - ке тең 40
А,В,С деңгейлік есептер тапсырмасы (жұптық жұмыс 15 мин
V. Жинақтау
1. 1%- і 75 болатын санды табыңыз. Жауабы: 7500
2.. 34%- і 170 болатын санды табыңыз. Жауабы: 500
3. Үш бала орманда 200 саңырауқұлақ тауып алды. Сабыр барлық саңырауқұлақтардың 40%- ін, Марат Сабырдың тапқанының 25%- ін, ал Тимур қалғанын тауып алды. Тимурдың тауып алған саңырауқұлақтар санын табыңыз 80, 20, 100
4. Райхан 145 санын 60%- ке арттырып, оның 25%- ін есептеп тапты. Райхан қайдан санды есептен тапты? Жауабы: 58
5. Турист қайықпен 504 км жүзді. Бұл барлық жолдың 36%- і болса, барлық жолды табыңыз. Жауабы: 1400 км
Астана қаласы, №57 орта мектептің
математика пәні мұғалімі Ахмедия А.Ш.
Проценті бойынша санды табу
Қоймадағы қорлардың есебі
Қоспаға (қорытпаларға) берілген есептер
«МULTIMEDIA LED» ЖШС--жалпы сипаттамасы. Кәсіпорынның қаржылық қамтамассыз ету қызметінің әдістері, қайнар көздері және формалары
«Мathcad-та программалауды оқыту»
ҚОҒАМНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰРЫЛЫМЫ
Өзара қатысты анықтаудың теңдестік әдісі
Демографиялық дамудың сапасына экологиялық апаттар рөлі
Қазақстан халқының демографиялық өсу көрсеткіштері
Ағылшын революциялық аграрлық заңдары
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты