Шығармашылық тақырыбым

Кембридж бағдарламасы үшінші (негізгі) деңгей бойынша
№13 Аркадий Гайдар атындағы орта мектебінің
Информатика пәні мұғалімі
Нурымбаев Ербол Алланазарұлының
2013 - 2014 оқу жылы барысындағы жүргізген жұмыстарының РЕФЛЕКСИВТІ ЕСЕБІ.

2013 жылы тамыз айында Орджоникидзе ОМГ - да деңгейлік курсты бітірген мұғалімдерге сертификаттар табыс етілді. Біз мектепте 3 мұғалім үшінші деңгей бойынша сертификаттарымызды алып, алға атқару үшін мақсаттар мен міндеттер қойдық.
Шығармашылық тақырыбым: Сабақта компьютерлік графиканы пайдаланып, оқушылардың ойлау қабілеттерін мен қызығушылықтарын дамыту . Себебі информатика пәні болғандықтан компьютермен тікелей байланысты ғылым. Сонымен қатар ақпараттың дамуында болып жатқан жаңалықтарды білуді де талап етеді. Графикамен жұмыс жасағанда, адам бойында қызығушылық пайда болады.
І - тоқсан. Орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізген анағұрлым танымал оқыту әдістемелері арасында сындарлы конструктивті теориялық оқытуға негізделген тәсіл кең тараған. (Hattie, 2009 МАН 6б). Бұл бағдарламаның басым бөлігі, түрлі тәсілдер қарастырылғанына қарамастан, сындарлы оқыту теориясы негіздерін қамтыған.
Орджоникидзе ОМГ да аудандық білім бөлімінің ұйымдастыруымен өткізген, информатика пәні мұғалімдерінің тамыз кеңесінде алғаш рет деңгейлік курс бойынша құрылған панорамалық сабақ ретінде өткіздім. Сабақта 9 сыныптың Компьютерлік желілер тақырыбын 3 айлық курста қалай өткізгенім туралы көрсетіп бердім. Тамыз кеңесіне барлық мектептің информатика пәні мұғалімдері қатысып, өткізген сабақ бойынша сұрақтарын қойып, тәжірибе алмасты.
Мектептегі жұмысымызды мектептегі деңгейлік курсты бітірген мұғалімдермен кеңес құра отырып, орта және қысқа мерзімді жоспарларымызды дайындадық.



Ұқсас жұмыстар

Салауатты өмір салтын сақтауға деген ынтаны арттыру
Көбейтілген кернеуі бар түзеткіш схемалар
Үзіліссіз кездейсоқ шаманың сандық сипаттамалары
Балаларды еңбекке баулу жолдары арқылы тәрбиелеу
Критериалды бағалау - сапалы оқу кепілі туралы
Матеметика сабағында жеке тұлғаның білім,білік дағдысын қалыптастыру
Стандартты емес есептер
Оқушының ақпараттық құзыреттілігін дамытудағы Ж.А. Қараев технологиясының маңызы
Сын тұрғысынан ойлау қалыптасқан ортада оқушы
Бұқаралық ақпарат көздері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Теміртау - Республикадан тыс жерлерге танымал керемет шығармашылық ұжымдардың және мәдениеті жоғары дамыған қала
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Шығармашылық стратегиясы
Олжас Сүлейменовтің түтас шығармашылық жолы - осыған айқын дәлел
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу