Еңбек құралдарын ата
Технология 11 сынып II тоқсан тест жұмысы (қыздар тобы)
1. Жұ өлшемі нені анықтау үшін керек.
а) жең тұсын
б) бұйым ұзындығын
в) бұйым енін
г) жең ұзындығын
2. Қысқы киімдер тігуге арналған маталар түрін белгілеңіз.
а) шыт
б) жібек
в) атлас
г) драп
3. Мойын ойығы түрлерін көрсетіңіз.
а) дөңгелек, үш бұрыш
б) конус
в) пирамида
г) цилиндр
4. Ылғалды - жылумен өңдеудің негізгі неше түрі бар?
а) 5
б) 6
в) 3
г) 8
5. Алжапқыш тігу үшін қолданылатын матаны анықтаңыз.
а) шыт
б) жібек
в) мақта
г) жүн
6. Алжапқыштың етегін ЫЖӨ - ден өткізу барысында кандай үтіктеу әдісін қолданылады?
а) жатқыза үтіктеу
б) бастыра утіктеу
в) айыра үтіктеу
г) дұрыс жауабы жоқ
7. Алжапқыштың етегін кандай машина тігісімен өңдейді?
а) әдіптеу
б) қайып тігу
в) жабық қиықты жөрмеп тігу
г) қос тігіс
8. Үстіңгі жіпті сабакгау бірізділігін дұрыс белгілеп бер.
а) ине - жіп тарткыш - табан - көзі
б) жіп тартқыш - көзі - табан - ине
в) жіп тартқыш - көзі - ине - табан
г) ине – жіп тартқыш
9. Жеңнің, етегінің төменгі қиықтарын өңдеген кезде қандай машина тігісін қолданылады?
а) жабық қиықты жөрмеп тігу
б) ашық қиықты жөрмеп тігу
в) қайып тігу
г) айыра тігу
10. Костюм француз тілінен аударғанда қандай мағына береді?
а) киім – кешек
б) үлгілер
в) фасон
г) мағынасы жоқ
11. Ежелгі костюмдер тарихы қай елден басталған?
а) Италия
б) Греция
в) Египет
г) Франция
12. Қазақ дизаинерлерін ата?
а) Роза, Мақпал
б) Құралай, Ақкенже, Девятко
в) Майра Қарсақбаева
г), Ақкенже, Роза, Мақпал
13. Жастар модасының негізін салушы модельер?
а) Джон Галяно
б) Жан Поло Поты
в) Андри Куреж
г) Поль Пуаре
14. Моделдеудің қандай түрлері бар?
а) жобалар, суреттер
б) көркемдік техникасы
в) фасон
г) фурнитура
15. Декатирлеу дегеніміз не?
а) матаны пішу
б) матаны дымқылдап өңдеу
в) матаны тігу
г) матаны көктеп тігу
16. Көйлек тігерде артқы бойдың ұзындығы, сызығына дейін өлшеу тәсілдері?
а) Ар – бел сызығынан етекке дейін
б) иықтың қиғаш биіктігі
в) Ар – бойдағы мойын тұғырынан бел сызығына дейін
г) Кеуде биіктігі
17. Қазақтың ұлттық киімдерін ата?
а) көйлек, белдемше
б) шапан, камзол
в) жадағай
г) кебіс, етік
18. Кимешек қандай киім?
а) тақияның бір түрі
б) басқа ұлттарға тән киім
в) қазақ әйелдерінің бас киімі
г) қолғаптың түрі
19. Еңбек құралдарын ата?
а) мата, ине,,
б) жіп, қайшы
в) тігін машинасы
г) барлығы
20. Түбіт, қылшық қандай малдың жүні?
а) қой, түйе
б) сиыр
в) ешкі, шыбыш
г) жылқы
21. Мата недентұрады?
а) жібектен
б) ұсақ бөлшектерден
в) шыт
г) талшықтан
22. Матаны ылғалды - жылумен өңдеу дегеніміз не?
а) матаны тігу
б) матаны әр түрлі тігіспен тігу
в) матаны үтіктеу
г) дұрыс жауабы жоқ
23. Үтіктеу кезінде нені ескеру қажет?
а) техника қауіпсіздік ережесін
б) матаны
в) уақытты
г) жұмыс орнын
24. Кесте тігу үшін қандай еңбек құралдары қажет?
а) кергі, ине
б) жіп
в) мата, қайшы
г) барлығы
25. Иықты бұйымдардың белдемшеден айырмашылығы?
а) қынамалы, жартылай қынамалы
б) қатпарлы
в) мойын, қолтық ойындысы, жаға
г) бүрмелі
26. Тігін машинасының түрлерін атаңыз?
а) қолмашина
б) аяқмашина
в) электрлі машина
г) барлығы
27. Этикет дегеніміз не?
а) өнерін көрсете білу деген сөз
б) өзінді ұстай білу деген сөз
в) іс - қағазды дұрыс толтыру деген сөз
г) бастаған ісіңді аяқтай білу деген соз
28. Әр нәрсені көркемдеп жобалау дегеніміз не?
а) коллекция
б) конструкция
в) композиция
г) дизайн
29. Жұқа маталардың жиегін екі қаттап бүруге арналған қандай табан?
а) тіккіш табан
б) ажыратқыш табан
в) сызғышты табан
г) тіккіш және сырғышты табан
30. Киімнің берілген үлгісін алу үшін адамның тұлға өлшемін үлкейтуге керекті шама - бұл...
а) қосымшалар
б) белгілер
в) шарттар
г) өлшемдер
II – тоқсан тест жұмыстарының жауаптары
№ Жауабы
1 Г
2 Г
3 А
4 А
5 А
6 Б
7 В
8 В
9 А
10 А
11 В
12 Б
13 В
14 Б
15 Б
16 В
17 Б
18 В
19 Г
20 В
21 Г
22 В
23 А
24 Г
25 В
26 Г
27 Б
28 Г
29 Б
30 А
Жамбыл облысы, Жуалы ауданы,
№ 5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектебінің
Технология пінінің мұғалімі
Бекешова Куралай Оралбаевна
11 сынып II тоқсан тест жұмысы
(қыздар тобы)
Технология 11 сынып II тоқсан тест жұмысы (қыздар тобы). жүктеу
Адам эволюциясынын факторлары
Жер бетінде адамның пайда болуы, ол түралы әртүрлі көзқарастар мен ұғымдар
Адамның жануарлар әлемі жүйесіндегі орны
Антропогенездің қозғаушы күші (факторлары)
Антропогенездің биологиялық факторлары
Қоғамның әлеуметтік- демографиялық құрылымдары
Бастауыш сынып оқушыларын халық ауыз әдебиеті арқылы еңбекке тәрбиелеу
Тeрiдeн көркeм бұйым жacaу тeхнoлoгияcын үйрeту әдicтeрi
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыстарына қойылатын психологиялық талаптар
Адам құқығы. Кәмелетке толмағандардың әкімшілік жауаптылығы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Еңбек ақының мәні, түрлері және принциптері.
Еңбек ақыны талдау
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Еңбек ресурстар нарығы мен оның құрылымы
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ