Сабақтың мақсаты. Жаңа сабақ

Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы,
№74 Ж. Баласағұн атындағы жалпы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Жанасбаева З.

Математика 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: 4 санын қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты: 1. 4 санын қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру. Кестелік қосу мен азайтуды орындауға машықтандыру.
2. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, ауызша есептеу дағдыларын, ойын арқылы логикалық ой - өрісін дамыту.
3. Шапшаңдыққа, бірлесіп жұмыс істеуге, әдептілікке тәрбиелеу.
Түрі: Жаңа білім беру.
Көрнекілігі: суреттер, сандар қатары, 4 цифры, сөзжұмбақ, интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
Қуан, шаттан, алақай!
Қуанатын күн келді
Күліп шықты күн бүгін.
Қайырлы таң, қайырлы күн!
Тамаша болсын бүгінгі күн!

1 - Слайд: Күн жарқырап кетеді. (Қол шапалақтау)
- Көңіл - күйіміз қандай болып кетті? (Көңілді)
- Тамаша! Осы жақсы көңіл - күймен сабағымызды бастайық.

Оқушыларды топқа бөлу.
I топ Алға .
Ұраны: Алға қарай самғайық,
Асулардан асайық.

II топ Самға
Ұраны: Қыран құстай ұшайық,
Биік шыңға самғайық.

III топ Қалма
Ұраны: Достарыңнан қалма,
Тек биікке самға.

II. Үй тапсырмасын тексеру.
№4. Салыстыр, 110 - бет.
2+4 6 - 1
3+5=10 - 2
4 - 1 2+3
5+19 - 3
8 - 0=1+7

III. Өткен сабақты пысықтау.
Кеспе қағазбен жұмыс

3+3=6
5+3=8
7+3 = 10
7 - 4=3
4 +3=7
6+3=9
8 - 5 = 3
9 - 5=3

IV. Жаңа сабақ.
Сабақтың тақырыбын ашу.

Сөзжұмбақ шешу.
1. 5 пен 4 - тің қосындысы
2. 2 мен 2 - нің қосындысы
3. Қосу мен азайту өзара қандай амалдар?
4. 9 бен 3 - тің айырмасы

Ой шақыру.
- Ерекше торкөзде қандай сөз шықты? (төрт)
- 4 қандай сан? (жұп)
- 4 санының көршілері (3, 5)
- Бөлменің неше бұрышы бар? (4)
- Кітаптың неше бұрышы бар? (4)
- Дүниенің неше тұсы бар? (4)
- Бір жылда неше мезгіл бар? (4)
Оқулықпен жұмыс

№1 Суретпен жұмыс
4+4=8 ---------- 5+4=9 --------- 6+4=10
8 - 4=4 --------- 9 - 4=5 -------- 10 - 4=6

Кел ойнайық!
А) Балықтарды аквариумға орналастыр.
10 - 2=8
8 - 4=4
7+3=10
10 - 4=6
3+5=8
1+9=10
2+4=6
6+2=8
5+5=10
3+3=6

Ә) Кім жылдам?
5+4 - 1+2 - 6=4
5+4 - 1+2 - 7+1=4
10 - 4+3 - 2+1 - 5=4

№2
4+4=8
8 - 4=4
5+4=9
9 - 4=5
6+4=10
10 - 4=6

Сергіту сәті:
№5 Есепті шығар.
Өрік – 3т
? т (а)
Шие – 4т
Шешуі: 3+4=7
Жауабы: Барлығы 7 түп (а)

Шығармашылық тапсырма.
Батпырауық қай баланыкі? (Жоғарғы баланыкі)

V. Сабақты бекіту:
Логикалық есептер:
I топ: Көлден ұшты 7 қаз
Қайтып қонды 3 қаз.
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді? (4)

II топ: Он асықтың үшеуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (7)

III топ: Пісіп тұрған төрт алмұрт
Қызығатын көрген жұрт.
Екі алмұртты бұтақтан
Алып жеді Мұратхан
Қанша калды алмұрттан? (2)

VI. Сабақты қорытындылау.
- Санға 4 санын қосқанда қосындының мәні арта ма? Кемиді ме?

Ой шақыру:
Мақал: Төртеу түгел болса, төбедегі келер.
Алтау ала болса, ауыздағы кетер.

VII. Үйге тапсырма беру.
№4, 112 - бет
Топтың ұпайларын есептеу, оқушыларды бағалау.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Сабақ типі
Компьютердің программалық жабдықтары
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Сабақта жаңа білімді игеру
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Оқытуды ұйымдастырудың нысандары
Педагогикалық технологиялар және оқыту технологиялары жөніндегі түсінік
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі