Оңтүстік Американың пайдалы қазбаларының орналасуы
Мақсаты:
• Оқушылардың география пәніне деген қызығушылығын оятып, білімін арттыру.
• Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа, табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Әдісі: Сайыс
Көрнекілігі: электрондық слайдтар
Сайыс барысы:
1. Ұйымдастыру сәті - психологиялық дайындық.
Сынып оқушыларын Солтүстік Америка және Оңтүстік Америка деп екі топқа бөліп оларға тақырыпқа сай 6 сайыстан тұратын тапсырмалар беріледі
Америка дүние бөлігіне саяхат (презентация)
Сайыс турлары:
1. “Анықтама бюросы”
2. “Ғажайып бестік”
3. “Зерделілік бөлім”
4. “Сен - маған, мен - саған”
“Кім білгір?”
6. “Кім жүйрік?”
САЙЫСҚА ҚАТЫСУШЫЛАР:
1. Оңтүстік Америка
2. Солтүстік Америка
1 ТУР
Анықтама бюросы
Оңтүстік Америка
Солтүстік Америка
2 ТУР
“Ғажайып бестік”
Солтүстік Америка тобына:
Оңтүстік Америка тобына:
“Географ”- пайдалы қазбалары.
“Климатолог”- климатына сипаттама
“Гидролог”- Миссисипи өзеніне сипаттама.
“Биолог”- табиғатына сипаттама.
“Этногораф”- материк мемлекеттері.
3 ТУР
“Зерделік бөлім”
Солтүстік Америка тобына:
Солтүстік Американың жер көлемі?
Солтүстік Американы зерттеген ғалымдарды ата?
Солтүстік Американың жер бедеріне сипаттама.
Солтүстік Американың пайдалы қазбаларының орналасуы?
Солтүстік Америкада қандай табиғат зоналары кездеседі?
Солтүстік Америка өзендері қандай алапқа жатады?
Солтүстік Американы неше климаттық белдеу кесіп өтеді?
Оңтүстік Америка тобына:
Оңтүстік Американың жер көлемі?
Оңтүстік Американың географиялық орнына сипаттама.
Оңтүстік Американы зерттеген ғалымдарды ата?
Оңтүстік Американың жер бедеріне сипаттама.
Оңтүстік Американың пайдалы қазбаларының орналасуы?
Оңтүстік Америкада қандай табиғат зоналары кездеседі?
Оңтүстік Америка өзендері қандай алапқа жатады?
Оңтүстік Американы неше климаттық белдеу кесіп өтеді?
4 ТУР
“Сен - маған, мен - саған”
5 ТУР
“Кім білгір?”
Солтүстік Америка тобына:
Гудзон - тау
Мак – Кинли - жазық
Сьерра – Невада - шығанақ
Орталық - шың
Аппалач - халық
Прерий - жота
Оңтүстік Америка тобына:
Амазонка - саванна
Анд - өзен
Аконкагуа - көл
Титикака - тау
Гилея - шың
Кампос - орман
6 ТУР
“Кім жүйрік?”
Кайот, Орхидея, Эверглейдс, Ориноко, Гризли, Прерий, Атакама, Гаруа, Пампа, Лама, Шиншилла, Кондор, Кампос, Льянос, Гевея, Секвоя, Карибу.
Солтүстік Американың табиғат жағдайы мен табиғат ресурсы, халқы
Жеке материк ретіндегі қарастыруға мүмкіндік беретін табиғатының негізгі ерекшеліктері
Бразилияда туризм дамуының ерекшеліктері
Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы оқу - әдістемелік кешен
Антропогендік әсерлердің табиғат пен адамға зиянды ықпалы
Желі жыныстары палеозойлік
Қазақстан Республикасының минералдық-шикізат базасын дамыту және қор ретінде сақтау - өзекті мәселелер
Көмір қабаттарының сипаттамасы
Кенорнының геологиялық құрылымы
Соққы қаупі бар кен орындарын өңдеудің қауіпсіздігі бойынша негізгі шаралар және олардың орындалу әдістері, шаралар мен әдістерді таңдау және бейнелеу
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Тынық мұхиттағы соғыс кезіндегі Оңтүстік Шығыс Азиядағы Жапонияның сыртқы саясаты
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
Оңтүстік Қазақстан облысы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ПАЙДАЛЫ ҚАЗБАЛАР
Ғылыми-техникалық революция және өндіргіш күштердің орналасуы