Жаңа білімді бекіту сабағы

Химия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тотығу – тотықсыздану реакциясы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға тотығу – тотықсыздану реакциясын электрон – баланс әдісімен теңестіру дағдысын қалыптастыру
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық қабілетін дамыту, есте сақтау, танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттырып, ұқыптылыққа, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді бекіту сабағы.
Сабақтың типі: СТО элементтері, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың әдісі: Практикалық жұмыс, сұрақ - жауап, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: Кесте, топшамалар, үлестірмелі қағаз, формула
жазылған плакат.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
Ұйымдастыру бөлімі
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру
3. Сәттілік тілеу – психологиялық дайындық.
Сабақтың жоспары:
І кезең.
Қызығушылықты ояту
1. Танымдық сұрақтар беру
2. Кім жүйрік
ІІ кезең. Бәрін білгім келеді (жаңа ақпартпен танысу)
ІІІ кезең. Бекіту бөлімі. Жаңа білімді игеру деңгейін анықтау.
а) Кім жылдам ә) Ойлан тап в) Миға шабуыл
Қорытынды.
Үйге тапсырма.
Бағалау.
І. Қызығушылықты ояту. Танымдық сұрақтар беру
1. Тотығу дәрежесі дегеніміз не?
2. Жай заттардың тотығу дәрежесі нешеге тең?
3. Қосылыстарда материалдар қандай тотығу дәрежесін көрсетеді

ІІ кезең. Бәрін білгім келеді
Жаңа ақпаратпен таныстырылады. Оқушыларды шығармашылыққа баулу мақсатында тақырыпқа сәйкес қосымша ақпарат бере отырып, бүгінгі сабақтың өзектілігін ашуға тырыстым.

Тотығу – тотықсыздану реакциясы процесіне

Электорлиз
Жану
Коррозия

Фотосинтез
Бұған дейін біздер коррозия мен фотосинтез процесімен таныстық.
Коррозия металдардың ауада өздігінен тотығып бүлінуі, тат түзуі.
Фотосинтез процесінде өсімдіктер ауадан көмірқышқыл газын сіңіріп сумен әрекеттесіп, органикалық затпен оттегі бөліп шығарады. Ал адамдарда тыныс алу процесі кезінде фотосинтезге кері процес жүреді. Тотығу – тотықсыздану реакциясын анықтауда А. Л. Лавуазьенің еңбегі көп. 1920 - 1930 жылдар химияда электрондық түсініктің қалыптасуына байланысты оттек қатыспайтын реакциялардың да тотығу – тотықсыздану реакциялары көбінесе электрондық теңдеулермен өрнектеледі. Зарядтардың сақталу заңына қайшы келмес үшін тотығу – тотықсыздану реакциялар кезінде тотықтырғыштың қосып алған электрондар саны тотықсыздандырғыштың берген электрондар санына тең болуы керек деген жалпы ереже сақталады.
Сабақты бекіту мақсатында деңгейлік тапсырманы ойын элементтері түрінде бердім.



Ұқсас жұмыстар

Сабақтың типтері және құрылымы
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Сабақтың мақсатын анықтау
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Оқытуды ұйымдастырудың нысандары
Болашақ мұғалімдердің педагогикалық пәндерді меңгертудің кәзіргі жағдайы
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Білімді ұрпақ
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ