Бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту
Сабақтың тақырыбы: 242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Мәселе есепті шығара білуге, қалдықпен бөлуге берілген есептерді шығаруға үйрету;
Дамытушылық: Оқушылардың есептеу дағдыларын, логикалық есептеу дағдыларын қалыптастыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, әдемі таза жаза білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: Бейнелеу өнері, дүниетану
Сабақтың өту барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Амандасу, түгендеу;
Оқу - құралдарының дайындығын, кезекшінің жұмысын тексеру; Сабақтың мақсат - міндеттерін таныстыру; Бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ
Кім шапшаң? ойыны.
84: 3
52: 4
15*5
620: 20
760: 4
18*40
27*3
570: 3
290*3
Оқулығымызды ашып 1тапсырманы шығарайық:
Балалар біз үш таңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін білеміз. Бүгін 242*2 және 484: 2 ауызша көбейту және бөлу тәсілдерімен танысамыз.
242*2 тәсілін көбейту жолын айтып көрейік.
242•2 - ні разряд қосылғыштарға ажыратайық, 242 – де неше жүздік, неше ондық, неше бірлік бар, оқушылар кім айтады?
Иә, өте дұрыс
(200+40+2)*2=200*2+40*2+2*2=484
- 200 - ді 2 - ге көбейтеміз, 40 - ты 2 - ге көбейтеміз, 2 - ні 2 – ге көбейтеміз шыққан көбейтіндіні қосамыз.
(200+40+2)*2=200*2+40*2+2*2=484
- Разрядтық қосылғыштарға жіктеу дегеніміз не?
- Дұрыс айтасың.
Ал, енді 484: 2, 484 - ді разрядтық қосылғыштарға ажыратайық, 484 - де неше жүздік, неше ондық, неше бірлік бар?
(400+80+4): 2=400: 2+80: 2+4: 2=242
400: 2=200
80: 2=40
4: 2=2
200+40+2=242
Жақсы, 400 - ді 2 - ге бөлеміз, 80 - ді 2 - ге бөлеміз, 4 – ті 2 – ге бөлеміз. Шыққан бөліндіні бір - біріне қосамыз.
- Осылайша, ауызша көбейту және бөлу тәсілдерімен шығарамыз.
Дәптерлерімізді ашып, күннің жады мен тақырыпты жазып алайық.
№3 тапсырма. Түсіндіре отырып есепте.
314*2
221*4
884: 4
963: 3
111*5
132*2
842: 2
396: 3
414*2
321*3
936: 3
486: 2
№4 есеп) Саябаққа 50 ағаш көшеті әкелінді. Әр алаңға 8 ағаштан отырғызу жоспарланды. Егер саябақта 6 алаң болса, қанша көшет қалады?
Есептің мазмұнымен таныстыру
- Есепте не туралы айтылған?
- Не белгілі?
- Есепте нені сұрайды?
Есепті талдау
- Есептiң қысқаша белгiлеуiн жазу үшін негiзгi сөздерді атаңыз.
- Есептiң сұрағына бiрден жауап беруге бола ма?
- Қандай амал қолданамыз?
- Енді есептің қысқаша белгіленуін жазыңыз.
Ә) Көмір кенішінде 1 күнде 950 тонна көмір өндіріледі. Машина 300 тонна жүк көтереді. Қанша машина қажет және қанша тонна көмір қалады.
Есептің мазмұнымен таныстыру
- Есепте не туралы айтылған?
- Не белгілі?
- Есепте нені сұрайды?
Есепті талдау
242*2, 484: 2 түріндегі ауызша көбейту және бөлу тәсілдері жүктеу
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Оқушылардың танымдық белсенділігі дамуының деңгейлері
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ САБАҚҚА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Биология сабақтарында бейнетаспаларды қолданудың мүмкіндіктері
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Бастауыш сыныптарда бейнелеу өнері сабағында оқушылардың көрнекілік арқылы қызығушылығын ояту және құзыреттіліктерін дамыту
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Балаларға әңгіме айтып беру
Педагогикалық практикадан есеп
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Алғашқы қоңырау салтанатында құттықтау сөз бүгінгі жиынымыздың құрметті қонақтарында
Бүгінгі қала
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда