Оқушыларға әңгіменің мазмұны арқылы адамгершілік құндылықтар жайлы түсінік беру

Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. Адам болам десеңіз
2. Ауылға келген мұғалім
3. Тамақтың иісі мен ақшаның сылдыры

3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Тамақтың иісі мен ақшаның сылдыры
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға әңгіменің мазмұны арқылы адамгершілік құндылықтар жайлы түсінік беру;
Дамытушылық: Оқушылардың әдеби сауатын ашу негізінде адамгершілік қасиеттерді тануға, қабылдауға үйрету;
Тәрбиелік: Мәтіндегі негізгі ой арқылы ізгілікке, өзгенің құқығын құрметтеуге тәрбиелеу
Түйінді идеялар: түрлі тапсырмалар орындауда топтық жұмысқа қалыптастыру, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқыту үдерісінің тәжірибесіне енгізу.
Сабақтың көрнекілігі: Көрнекі, көркем суреттер, үлестірмелі материалдар, бағалау фишкалары, PowerPoint таныстырылымы
Күтілетін нәтиже: топтық жұмысқа қалыптаса бастайды, өздерін еркін сезіне бастайды, өзін өзі бағалауға төселе бастайды, мәтіндегі негізгі ой арқылы өздеріне қажетті қасиеттердің керегін өз бойларынан өткізеді.

Сабақтың мазмұны
1. Кіріспе (тұлғааралық байланыс)
Шаттық шеңбері
Екі жұлдыз, бір тілек
Ынтымақтастық атмосферасы (оқушылар бір - біріне бүгінгі сабақ сәтті өтуіне екі жақсы сөз бен бір тілек айтады)
2. Оқушыларды топқа бөлу, бүгінгі топтық жұмысқа даярлау

І модуль
Оқушыларға суреттер таратылып, суреттер топтастыру арқылы топқа бөлу
3. Сыныптың білім деңгейін анықтау. Өткенді қайталау
Балалар, өткен сабақта біз қандай ертегі өтіп едік? Ендеше, осы мәтін бойынша екеуіне мінездеме береміз. Оны Венн диаграммасына саламыз.

ІІ модуль Сыни ойлау
Венн диаграммасы
Оқушыларды тыңдау және оларға жауап беру
Оқушылар қарлығаш пен торғайды салыстырып, диаграммаға салады.
Жауапты түгел тыңдау, оқушыны бөлмеу, жауапты мақтау, жауапты түзету, одан әрі түсініктеме іздеуге ынталандыру, оқушылардың назарын ең маңыздысына аудару

Тұсаукесер Мотивациялық кезең.
Сабақтың мақсат - міндетімен таныстыру
1. Бүгін біз халық ауыз әдебиетінің бір түрі - аңыз әңгімелермен танысамыз.
2. Аңыз әңгімелер дегеніміз не?
3. Оның ертегіден айырмасы қандай?
4. Қандай аңыз әңгімелердің кейіпкерлерін білесіңдер?

Диалогтық оқыту
Оқушыларды тыңдау және оларға жауап беру
Оқушылардың жауаптарын тыңдау барысында сыныптағы енжар балалардың әрекеттерін бақылау
Негізгі бөлім Миға шабуыл
1. Суретпен жұмыс
Суретке қарап бүгінгі өтетін мәтін не туралы екенін айта аласыздар ма?
Кімде қандай ой туды?
Кішкене ой шақырып алайық.
Ой шақыру
Оқушылардың ойына қозғау жасау,
Өздерінің ерін ойлауларын, қиялдарының дамуына ықпал ету
Жауапты түгел тыңдау, оқушыны бөлмеу, жауапты мақтау, жауапты түзету, одан әрі түсініктеме іздеуге ынталандыру, оқушылардың назарын ең маңыздысына аудару

2. Оқулықпен жұмыс
Джигсо - 1
Топта нөмірлену 1, 2, 3, 4
Ой ашар
Сараптама тобына бару
Үй тобына тапсырманы дұрыс айтып бару
Джигсо - 1 стратегиясы
Талантты, дарынды балалармен жұмыс бұл жерде оқушылардың мәтіннің мазмұнын түсініп, білуіне мүмкіндік туады.
Оқушылар топтағы номерлері бойынша мәтіннің бөлігін оқиды, талдайды, өз тобына түсіндіреді.

3. Сергіту сәті
Ине мен жіп
Оқушылардың көңіл – күйін реттеу, демалдыру.
Оқушылар шеңберге тұрады. Топтың басындағы оқушы ине, қалғандары инеге өткізілген жіп болады. Ине шеңберді айналғанда жіп үзілмеу керек.
Қорытындылау: Біз не білдік?
(жеке, жұптық, топтық жұмыс)
1. Осы мәтіннен не ұқтыңдар?
2. Қожанасырдың орнында өздерің болсаңдар не істер едіңдер?
3. Асхана иесі қандай адам? Қысқаша мінездеме беріңдер. Диалогтық оқыту
Оқушыларды тыңдау және оларға жауап беру
Оқушылардың бірлесе талқылауы, ой бөлісу

Рефлексия
Сөз тапқанға қолқа жоқ. Өзінің ойын бөлісу
Үйге тапсырма:
Мәтінді оқып, түсінік айтуға дайындалып келу; Дербес оқу Дербес оқуға жаттықтыру
Бағалау
Формативті бағалау: өзін – өзі, бірін - бірі бағалау Өзара бағалауға, өзін - өзі бағалауға үйрету



Ұқсас жұмыстар

Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Тәрбие әдістері арқылы адамгершілік сананы қалыптастыру
Адамгершілік сананы қалыптастыру әдістері
Бастауыш сынып оқушыларының адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру
Мектепте жүргізетін сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмыстарының түрлері, формалары және оның тәрбиелік мәні
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА ЖАЗУШЫ ӨМІРБАЯНЫН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Сыныптан тыс жұмыстар туралы түсінік,олардың түрлері
Қазақ әдебиеті жазушыларының шығармаларын меңгертудің тиімді жолдары
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Басқару процесiнiң мазмұны
Мемлекеттік бюджет жүйесінің экономикалық мазмұны
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері