Зәмзәм әңгімесін оқу
Сабақтың тақырыбы: Зәмзәм
Сабақтың мақсаты: а) білімділік. Оқушыларды “Зәмзәм” әңгімесімен және оның тәрбиелік мәнімен таныстыру.
Ә) дамытушылық. Шығармашылық қабілеттерін шыңдап, өз ойын еркін жеткізе білуге баулу.
Б) тәрбиелік. Адамгершілікке, шыдамдылыққа, төзімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың әдісі: СТО технологиясының әдістері, Әдебиет үйірмесі
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, аудиожазба
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту (Ой шақыру)
ІІ. Мағынаны тану
ІІІ. Толғаныс
ІҮ. Үйге тапсырма.
Ү. Бағалау (эксперттік топ)
Оқушылар төрт топқа бөлінеді:
1. Тарихшылар
2. Әдебиетшілер
3. Тілшілер
4. Суретшілер
Сабақтың барысы:
І. Ой шақыру
(Аудиожазба орындалады. Сұрақтар қойылады)
1. Бұл қандай шығарма?
2. Бұл шығарма қалай пайда болған?
3. Оның тәрбиелік мәні қандай?
Үй тапсырмасын сұрау:
“Сымайыл” әңгімесін баяндау
Венн диаграммасы. Дәстүр мен дінді салыстыру
Мағынаны тану
(Өз сөзіңмен жалғастыр)
І. Ажар тағдырдың басқа салғанына көніп, тап болған тауқыметке көнді...(азық, сусын, ішегі шұрылдады, ерні кезерді, баласы шырылдап безек қақты, омырауына қысты, көз жасы көл болды )
ІІ. Сонан Ажар баласын жерге қойды да, су іздеп шықты...(Сафа тауы, Марва тауы, баланың жылауға шамасы келмеді, бала бір аяғымен жерді түртіп қалды, бұлақ ақты.)
ІІІ. Баласы екеуіне Алланың жасаған рақымы... маңдайынан тер шықты, баласына су берді, өзі суға қанды, серги бастады, су - зәмзәм, қажыға барушылар, көтергендерінше алып қайтады.
Толғаныс.
1. Тарихшылар – қосымша тарихи дерек дайындау;
2. Әдебиетшілер – діни әңгімелердің тілдік ерекшеліктеріне тоқталу;
3. Тілшілер – сұхбат алу;
4. Суретшілер – салған суреттерін түсіндіру;
Үйге тапсырма:
1. “Зәмзәм” әңгімесін оқу;
2. Діннің шығу тарихы туралы мәлімет жинау.
Бағалау
Эксперттік топтың сараптамасы
Әңгіме жанрымен тереңірек танысу
Әңгіме - эпикалық шығарма
Ислам жайында
Мифтік ұғымдар және әдебиет
Хақ дін ислам және ғылым
Ислам дінінің қалыптасып, араб тайпаларының бірігуі
ИСЛАМНЫҢ ДІНИ ТУРИЗМІ
Шағын проза жанрын оқытудың ерекшеліктері
Оқушылардың тілін дамытуда әңгімелердің рөлін сипаттау
Мұхаммед пайғамбардың өмірі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер